Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

CH Schoorl

 
Profiel   

15 en 16 juli is de 50e editie van CH Schoorl!
Ik ben van plan om 15 juli voor de allereerste keer mee te doen met mijn paard in de klasse M2 dressuur. Ik ben er echter nog nooit geweest en vroeg me wat dingetjes af.
Hoe liggen de dressuurbanen? Is hier veel gedoe/drukte omheen wat betreft strodorp oid?
En is het losrijterrein een beetje ruim? (Dit ivm paard dat bang is voor tegenliggers en ik dus graag de mogelijkheid wil hebben die te vermijden).

En verder... Zijn er nog meer mensen die ook gaan starten op CH Schoorl?! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-17 16:09 



 
Profiel   

niemand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-17 13:05 



 
Profiel   

Het is er groot en druk en een heel leuk concours!
Over losrijbanen kan ik niet zoveel zeggen, toen ik daar gestart heb, ik kon ze niet vinden en had niet losgereden wegens tijdnood (alleen ingestapt) en tussen m'n proeven ook niet ivm de warmte :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-17 13:21 



 
Profiel   

Ik wil en hoop dat ik mee kan doen in t springen dit jaar. Twee jaar geleden wezen kijken toen was het wel erg druk er om heen maar over de dressuur weet ik niet heel veel. Er lagen achterin banen en voorin . Achterin minder druk . Het is wel op gras

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-17 17:00 



 
Profiel   

Ik heb er enkele jaren gestart, een van de grotere concoursen in de noordkop. Altijd erg gezellig wel ook aftasten of het weer goed is. Heb jaren gehad dat ik zeiknat regende en jaren dat je smelt van de hitte.

Er zijn een hoop banen, allen op gras inderdaad, je moet even je plek zoeken qua losrijden. Kan lekker rustig maar als je pech hebt ook behoorlijk druk.

Ook precies een leuk strodorp eromheen vind ik!

Al met al een gezellig concour vond ik altijd. Samen met outdoor beukers wel een waar we naar uit keken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-17 17:27 



 
Profiel   

Ik start er zaterdag in de L2
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-17 13:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen