Meisje ernstig gewond, paard dood door aanrijding *update*

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Foss

Berichten: 1913
Geregistreerd: 01-02-09
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:04

Vanmoregn hoorde ik het vehaald dat het meisje al op het erf van het paard is gevallen en het paard alleen tegen de vrachtwagen is gelopen.
Dit verhaal komt bij de collega van de vrachtwagenchauffeur vandaan, de collega is een paar dagen thuis geb;even omdat hij erg geschrokken was van het ongeval.
Ik hoop dat alles nu goed gaat met het meisje en dat ze over het verlies van haar pony heen komt.

reiziger

Berichten: 918
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 21:44

Allereerst heel veel sterkte voor het meisje, en iedereen die er iets mee te maken heeft... Ik hoop dat het meisje er weer helemaal gezond en wel bovenop komt.

Gister kwam ik er achter dat het hier mijn vroegere pony betreft. Bij mij heette ze Velvet, daarom had ik het niet meteen door.. Ik wist wel dat ze aan de Weteringse weg stond, heb haar daar in 2007 nog een keertje opgezocht..
Ik heb haar in 1992 gekocht, ze was toen 2 jaar, en later bleek ook al drachtig. In 1998 heb ik haar verkocht aan Sanne, en zij heeft haar een jaar of 6 geleden aan de huidige eigenaren verkocht/gegeven.
Toen ze van Sanne was, heb ik haar nog meerdere keren opgezocht..En haar veulen heb ik nog steeds.

Het was een geweldige, superlieve en brave pony. Ik ben blij dat er nadat ik haar verkocht heb, zo goed door zowel Sanne als de laatste eigenaar voor is gezorgd.
Natuurlijk heel erg dat ze door zo een naar ongeluk om het leven is gekomen. Helaas zit een ongeluk in een klein hoekje, en krijg je nou eenmaal geen garanties in het leven..Velvet, of Black zoals ze op het laatst heette, is bijna 20 jaar geworden, en heeft een mooi leven gehad, daar ben ik van overtuigd. En ik hoop dat het meisje er weer helemaal bovenop zal komen.

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 11:02

Je kunt trouwens nog mee doen aan de kaarten actie.
De kaart gaat morgen 11:00 de deur uit. Mail me als je intresse hebt.

_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

Re: Meisje ernstig gewond, paard dood door aanrijding *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 14:13

Kaartenactie?
Heb ik die gemist?

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Re: Meisje ernstig gewond, paard dood door aanrijding *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 14:20

We gaan een kaart + knuffel naar het meisje opsturen. Kosten zijn 1 euro. Als je mee wilt doen kun je vandaag nog reageren morgen gaat de kaart op de bus.

MamboBeach

Berichten: 12626
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Weiland en stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 14:23

reiziger schreef:
Allereerst heel veel sterkte voor het meisje, en iedereen die er iets mee te maken heeft... Ik hoop dat het meisje er weer helemaal gezond en wel bovenop komt.

Gister kwam ik er achter dat het hier mijn vroegere pony betreft. Bij mij heette ze Velvet, daarom had ik het niet meteen door.. Ik wist wel dat ze aan de Weteringse weg stond, heb haar daar in 2007 nog een keertje opgezocht..
Ik heb haar in 1992 gekocht, ze was toen 2 jaar, en later bleek ook al drachtig. In 1998 heb ik haar verkocht aan Sanne, en zij heeft haar een jaar of 6 geleden aan de huidige eigenaren verkocht/gegeven.
Toen ze van Sanne was, heb ik haar nog meerdere keren opgezocht..En haar veulen heb ik nog steeds.

Het was een geweldige, superlieve en brave pony. Ik ben blij dat er nadat ik haar verkocht heb, zo goed door zowel Sanne als de laatste eigenaar voor is gezorgd.
Natuurlijk heel erg dat ze door zo een naar ongeluk om het leven is gekomen. Helaas zit een ongeluk in een klein hoekje, en krijg je nou eenmaal geen garanties in het leven..Velvet, of Black zoals ze op het laatst heette, is bijna 20 jaar geworden, en heeft een mooi leven gehad, daar ben ik van overtuigd. En ik hoop dat het meisje er weer helemaal bovenop zal komen.


Jee, dit is ook wel heel erg voor jou om dit op zo'n manier te moeten vernemen... :j

Macs

Berichten: 7653
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 14:52

MamboBeach schreef:
reiziger schreef:
Allereerst heel veel sterkte voor het meisje, en iedereen die er iets mee te maken heeft... Ik hoop dat het meisje er weer helemaal gezond en wel bovenop komt.

Gister kwam ik er achter dat het hier mijn vroegere pony betreft. Bij mij heette ze Velvet, daarom had ik het niet meteen door.. Ik wist wel dat ze aan de Weteringse weg stond, heb haar daar in 2007 nog een keertje opgezocht..
Ik heb haar in 1992 gekocht, ze was toen 2 jaar, en later bleek ook al drachtig. In 1998 heb ik haar verkocht aan Sanne, en zij heeft haar een jaar of 6 geleden aan de huidige eigenaren verkocht/gegeven.
Toen ze van Sanne was, heb ik haar nog meerdere keren opgezocht..En haar veulen heb ik nog steeds.

Het was een geweldige, superlieve en brave pony. Ik ben blij dat er nadat ik haar verkocht heb, zo goed door zowel Sanne als de laatste eigenaar voor is gezorgd.
Natuurlijk heel erg dat ze door zo een naar ongeluk om het leven is gekomen. Helaas zit een ongeluk in een klein hoekje, en krijg je nou eenmaal geen garanties in het leven..Velvet, of Black zoals ze op het laatst heette, is bijna 20 jaar geworden, en heeft een mooi leven gehad, daar ben ik van overtuigd. En ik hoop dat het meisje er weer helemaal bovenop zal komen.


Jee, dit is ook wel heel erg voor jou om dit op zo'n manier te moeten vernemen... :j


Inderdaad... Pff sterkte! :(:)