Paso Fino Hengst wordt meerdere keren in het hoofd geschoten

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Inge97
Berichten: 245
Geregistreerd: 23-08-09
Woonplaats: berkel en rodenrijs

Re: Paso Fino Hengst wordt meerdere keren in het hoofd geschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:22

dit is toch niet normaal??
:O

NicoleKelos
Berichten: 376
Geregistreerd: 30-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:23

[quote="stal_kuiper"]Alweer een bewijs voor de inteligentie van Amerikanen , :P

quote]

En dit is??? Bewijs van de intelligentie van de gemiddelde bokker???

Trieste gebeurtenis die naar mijn idee weinig met inteligentie of afkomst te maken heeft. Als mensen aan de grond zitten kunnen emoties de overhand nemen en krijg je dit soort situaties, ongeacht hoe slim je bent en waar je vandaan komt.

Samirah22

Berichten: 129
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:26

Ohh wat zielig |( arm paard gelukkig gaat het weer beter

wat een verhaal zeg ;(

__Rianne

Berichten: 1820
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:27

vreselijk! arm dier :(:)

Breezke

Berichten: 945
Geregistreerd: 09-10-07
Woonplaats: Valkenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:28

arm dier,ik hoop dat hij een goed thuis krijgt.
Ook heel veel sterkte aan de nabestaanden.

TanteSabien
Berichten: 2507
Geregistreerd: 30-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:28

heel triest.

ik snap de man best, maar wat ik dan weer niet snap ik dat hij niet goed heeft gekeken of het paard echt dood was.

heel erg dat een mens zo tot wanhoop gebracht kan worden en dan tot zulke acties overgaat.

Wbt het paard vind ik het eerder sneu dan rechtvaardig dat het paard opgelapt word.

FaberSmid

Berichten: 5025
Geregistreerd: 19-06-09
Woonplaats: Forge & smithy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:34

Ik wens het paard alle sterkte en beterschap toe. Het is verschrikkelijk, maar zo te lezen was er een hoop ellende en wanhoop door al hun verlies. Maakt het niet goed, maar de wanhoop kan veel met mensen doen.

Dani

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:37

sabine1985 schreef:
Wbt het paard vind ik het eerder sneu dan rechtvaardig dat het paard opgelapt word.



Mee eens..als ze 'm hadden in laten slapen had dat paard er niets meer van gemerkt. Nu heeft-ie pijn, steeds maar die operaties, kan niet normaal eten, en dat is voorlopig nog niet voorbij. Denk niet dat het paard daar nou zo gelukkig van wordt..

Wat niet wegneemt dat het intriest is dat iemand zó wanhopig is, dat ze dit doen..

Roompjee
Berichten: 2
Geregistreerd: 21-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:39

Das toch zielig? :( Dan heb je de neiging (tenminste, ik wel ;P.) Om dat bij die man te doen! En dan kijken of hij nog op zijn benen kan staan >:]

Maar, het is wel een echte doorbijter. :o, Dat paard dan. Ik had hem wel inlate slapen, dat is het beste denk ik. Die man moet moet wel heeeeel erg ziek zijn }>
Laatst bijgewerkt door Roompjee op 24-01-10 14:42, in het totaal 2 keer bewerkt

WhySoWhite
Berichten: 3461
Geregistreerd: 09-11-08
Woonplaats: Naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:40

arm paard, vind het wel knap dat die nog leeft na zoveel kogels, of die man was gewoon zo scheef?
je bent toch wel behoorlijk ziek om alleen al op het IDEE te komen om zo je paard dood proberen te maken, :(

vivje

Berichten: 214
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Hertme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:41

Ik heb er geen woorden voor.. wat een triest gedoe..!!!

NessaX

Berichten: 3080
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: België

Re: Paso Fino Hengst wordt meerdere keren in het hoofd geschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:46

Wauw dat is echt niet normaal. Arm beestje!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:48

Dat hij zichzelf van het leven wilt beroven, zijn vrouw en (kind?) dat is zijn eigen keus maar om een paard nou ook nog eens neer te knallen?
Wat een schoft!

Widner

Berichten: 1745
Geregistreerd: 04-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:53

@bounceBabe een keuze om je eigen kind neer te knallen vind ik persoonlijker nog erger dan je paard dood te schieten..

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:53

ik snap eigenlijk niet waarom ze zo'n paard niet laten inslapen. Wat afschuwelijk dat die mensen zo om het leven zijn gekomen of gebracht zeg, klinkt allemaal helemaal niet kosjer


Edit; het verbaasd me toch dat mensen alleen maar zeggen "Aaahhgg, arm paard." Er zijn verdorie ook twee mensen dood! Dat vind ik een stuk erger eigenlijk

J_C_N

Berichten: 424
Geregistreerd: 18-02-09
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:57

Echt on-ge-loof-lijk dat zoiets gebeurd.
Ik kan daar echt helemaal niet bij.

Ik vind het ook lastig om de grens te trekken of het nog verantwoord is om dit paard te helpen. Imo heel nobel van ze dat ze het proberen, maar ik hoop wel dat het paard geen paardonwaardig bestaan hoeft te hebben.

MissBonny

Berichten: 3513
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 14:59

Jeeetje zeg, wat bizar allemaal weer!
Zeker weer heel sneu dat zo'n onschuldig paardje er dan weer te dupe van moet zijn! Waarom?
Zo te lezen is het paardje wel een échte bikkel, want het is zeker niet mis wat ze hebben geraakt!
Hopelijk komt het paardje er nog goed uit en krijgt het nog een goed leven!

Cheetahfan

Berichten: 3170
Geregistreerd: 09-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 15:01

Arm diertje :(:)
Erg sneu ook voor de vrouw en nabestaanden...

Cintjuhh
Berichten: 164
Geregistreerd: 22-03-08
Woonplaats: Delft

Re: Paso Fino Hengst wordt meerdere keren in het hoofd geschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 15:07

Jeetje, nog een wonder dat t dier leeft en datie nog op eige kracht de kliniek binnen kon wandelen..
Arm beesie,
wat een naar verhaal allemaal zeg.
id sneu voor de nabestaanden
en de eigenaren van het dier,,

Hopen dat het beesie er weer snel bovenop komt en zonder teveel pijn weer beetje normaal leventje kan leiden

Cheyenne_x

Berichten: 1158
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: in de buurt van nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 15:10

een woord ziek
kijk als je je vrouw wilt vermorden door problemen of wat dan ook, oké. (naja oke.. is natuurlijk ook niet normaa; :+)
maar als je dan ook een arm paard gaat neerschieten die niks heeft gedaan..

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 15:15

arm paard, het liefst wil ik zeggen als hij weer beter is in zoverre dat hij weer normaal kan leven en opknappen buiten de kliniek breng het arme dier maar hierheen! :( mja zal ik toch echt ff het geld per maand bij elkaar moeten krijgen... pffff zielig beestje toch

Elisa2

Berichten: 37712
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 15:22

Jeetje wat erg zeg..wie doet er nu zoiets? arm arm dier...toch super dat ze hem nog geholpen hebben.

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 15:23

BounceBabe schreef:
Dat hij zichzelf van het leven wilt beroven, zijn vrouw en (kind?) dat is zijn eigen keus maar om een paard nou ook nog eens neer te knallen?
Wat een schoft!

En wat was er van het paard terecht gekomen als hij het niet had neergeschoten dan?
Het beest was beter af geweest als het meteen dood was.

En 'schoft?' Het is eerder heel erg zielig! Triest.
Natuurlijk zijn dit soort acties (familiedrama's, moord en zelfmoord) niet goed te praten, maar wat mij betreft wel begrijpelijk. Zeker in de VS zijn de sociale voorzieningen niet zo als hier, lijkt mij. Dus wat komt er dan terecht van de mensen? (en dieren van die mensen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 15:37

Wat zielig zeg ;(

imd

Berichten: 15410
Geregistreerd: 02-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 15:38

Roane schreef:
Maar dan even afgezien van het feit dat het een drama is, dat het erg is voor het paard maar ook voor de mensen die tot zo'n actie zijn gedreven;

Waar ligt de grens dat je een paard nog 'mag' redden en wanneer niet? Wanneer het misschien beter is om een paard in te laten slapen dan om zo'n zeer nobele, maar ietwat ehhh... dramatische reddingsactie te ondernemen? Hoe vaak moet dit paard nog onder het mes met alle gevolgen van dien en hoeveel spendeer je nou aan één paard? In hoeverre is dat het nog 'waard?'

Daar denk ik aan als ik het plaatje zie, de kosten en de lange weg die het paard nog moet gaan.

Dat was ook mijn eerste gedachte inderdaad :j
elias schreef:
JessicaD88 schreef:
Wat een verhaal.. Maar ik vind dat ze het paard beter hadden kunnen laten inslapen eigenlijk. Wie gaat dit allemaal betalen? En het paard moet zo strijden voor zn leven, had hem dat niet beter bespaart kunnen blijven?

de eigenaren zijn nu zelf dood, dus die zijn er klaar mee, ze hadden denk ik niet eens het fatsoen om een inslaapmiddel te halen voor het paard.

"inslaapmiddel te halen", ja lullig, dat ze niet even naar de super gereden zijn :') Als het was gegaan als bedoeld was het paard gauw dood geweest hoor..

Roompjee schreef:
Das toch zielig? :( Dan heb je de neiging (tenminste, ik wel ;P.) Om dat bij die man te doen! En dan kijken of hij nog op zijn benen kan staan >:]

Maar, het is wel een echte doorbijter. :o, Dat paard dan. Ik had hem wel inlate slapen, dat is het beste denk ik. Die man moet moet wel heeeeel erg ziek zijn }>

Heb jij gelezen? De arme man IS al dood.

Ik vidn het echt ontzttend sneu dat zo'n man zo wanhopig is dat hij tot zo'n daad gedreven wordt. En ik vind het onztettend zielig voor zijn vrouw. En ik vind het ook zielig voor het paard, dat ze hem niet meteen afgemaakt hebben.