Allard Kalff presenteert nieuw Dutch Western Riding Festival

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Allard Kalff presenteert nieuw Dutch Western Riding Festival

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 12:32

www.westerntoday.nl


Gisteren is het startsein gegeven voor de organisatie van een nieuw paardensportevenement "het Dutch Western Riding Festival 2011". Op zijn eigen unieke wijze heeft de bekende Formule 1 sportpresentator Allard Kalff het logo onthuld.

Allard Kalff, die zijn passie voor Western Riding niet onder stoelen of banken steekt, zal zeker deelnemen aan dit Western Riding Festival. Tot aan zijn deelname zal hij de organisatie daar waar mogelijk ondersteunen in zijn rol als ambassadeur van dit spectaculaire evenement. Allard: "Deze sport heeft mijn hart gestolen door de enorme spanning, sensatie en emotie die het met zich meebrengt. Daarbovenop komt nog eens dat het samen presteren met zo een, van origine Amerikaanse, viervoeter een geweldig gevoel geeft. Het is echt een virus en ik ben er echt mee besmet.”

Met de organisatie van het Dutch Western Riding Festival 2011 wordt Den Haag wederom het bruisende toneel van een uniek paardensportevenement dat de residentie waardig is. Na het verdwijnen van grote concoursen, zoals de Haagsche Paardendagen en het Concours Hippique in het Haagse Westbroekpark zal Sportentertainment Centrum De Uithof in september 2011 weer briesen van paardenactiviteit. De ijshockeybaan wordt omgebouwd tot een hoofdarena waar meer dan 1.500 combinaties zullen strijden om de nationale titels in de diverse disciplines van Western Riding. Naast de strijd in de klassen voor de nationale titels zal ook de internationale top haar opwachting maken voor de competitie in de open klassen. Een prijzenpot van meer dan $ 60.000 garandeert sport op topniveau.

Door de enthousiaste samenwerking tussen De Uithof en de Stichting Western Riding Nederland (SWRN) krijgt niet alleen Den Haag, maar geheel Nederland er een fantastisch mooi paardensportevenement bij dat zeker de verdiende aandacht in de pers zal krijgen.

Voor meer informatie en een speciaal aanbod voor vroege boekers kun je hier kijken.

Rumpleteaser

Berichten: 5610
Geregistreerd: 04-09-09
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 12:43

Wat een fantastisch nieuws! Ik ben zeker van de partij!
Deze tak van sport krijgt hiermee de aandacht dat het verdiend!
+:)+ *\o/*

troi
Berichten: 17007
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Allard Kalff presenteert nieuw Dutch Western Riding Festival

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 12:52

Super!!!!

charita

Berichten: 1025
Geregistreerd: 21-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 13:17

*\o/* +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ *\o/*

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Allard Kalff presenteert nieuw Dutch Western Riding Festival

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 13:39

Dit moeten we hebben...meer publiciteit en een BN-er die helpt er meer ruchtbaarheid aan te geven. Top!

troi
Berichten: 17007
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 13:46

Geweldig trouwens dat het vooral de stoere kerels zijn die overstappen naar de western sport (naast Kalff doel ik dan op Schumacher natuurlijk), de beste manier om paardensport nog meer uit het (toch wat) 'mieterige hoekje' te halen waar het helaas door veel mannen nog steeds in gestopt wordt.

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 13:47

En dan ook nog een BN-er die het aankijken waard is. :D

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 13:54

troi schreef:
Geweldig trouwens dat het vooral de stoere kerels zijn die overstappen naar de western sport (naast Kalff doel ik dan op Schumacher natuurlijk), de beste manier om paardensport nog meer uit het (toch wat) 'mieterige hoekje' te halen waar het helaas door veel mannen nog steeds in gestopt wordt.



Ik heb Schumacher nog niet te paard op een wedstrijd gezien hoor, zijn vrouw daarentegen wel...

Laurabram

Berichten: 3379
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: Papecity on the river

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 14:15

Wat leuk! Ik wist niet dat Allard zo'n paardenfan was, maar hij houdt blijkbaar ook van 1 PK.

Rumpleteaser

Berichten: 5610
Geregistreerd: 04-09-09
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 14:24


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Allard Kalff presenteert nieuw Dutch Western Riding Festival

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 14:36

Die had ik even gemist...leuke foto!

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 15:14

Cassidy schreef:
troi schreef:
Geweldig trouwens dat het vooral de stoere kerels zijn die overstappen naar de western sport (naast Kalff doel ik dan op Schumacher natuurlijk), de beste manier om paardensport nog meer uit het (toch wat) 'mieterige hoekje' te halen waar het helaas door veel mannen nog steeds in gestopt wordt.



Ik heb Schumacher nog niet te paard op een wedstrijd gezien hoor, zijn vrouw daarentegen wel...


Oh Cassidy je hebt wat gemist hoor! Het is zelfs op tv geweest, in het sportprogramma dat gepresenteerd werd door JAWEL...Allard Kalff!

Schumacher had alle formule 1 sportpresentatoren in europa uitgenodigd om deel te nemen tegen elkaar tijdens de wedstrijd op zijn Ranch. En dat werd in Allards zondagmiddag programma uitgezonden. Volgens mij is Allard mede door deze uitnodiging door het virus geinjecteerd, sindsdien is ie niet weg te slaan bij DRHA wedstrijden :D

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 15:44


xShellie
Berichten: 1416
Geregistreerd: 01-10-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 15:54

Cassidy schreef:
troi schreef:
Geweldig trouwens dat het vooral de stoere kerels zijn die overstappen naar de western sport (naast Kalff doel ik dan op Schumacher natuurlijk), de beste manier om paardensport nog meer uit het (toch wat) 'mieterige hoekje' te halen waar het helaas door veel mannen nog steeds in gestopt wordt.



Ik heb Schumacher nog niet te paard op een wedstrijd gezien hoor, zijn vrouw daarentegen wel...



Hij reed op de EK van de NRHA in de Celebrity class samen met Allard!
Die hele show werd gehouden op ranch Schumacher hihi. :)
Je hebt echt wat gemist hoor!

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 15:58

ah super....ik zocht al bij uitzending gemist, kon het niet vinden.

Die Allard weet de boel slim te promoten. Heb je ook een link naar het filmpje dat ie een 4x4 auto test in zijn uitzending? Waar die vervolgens een trailer achter doet (super krachtige auto, daar is ie voor :+ !!), paard laad, richting Rieky Young gaat om te trainen en ook ff snel e.e.a. uitlegt over spinnen etc. Om vervolgens weer huiswaarts de auto toe te lichten?? Wij vonden hem geniaal gevonden en lagen helemaal in een duik tv te kijken!! Wat een slimbo :)) +:)+ _O-

MissYvette4u

Berichten: 2985
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 16:02

Hahhahaa geweldig met die auto _O-
Hij is trouwens vastberaden om westernrijden een heel stuk bekender te maken dan het nu is.

Misschien een domme vraag :o? maar wie is die linkse man op de foto van Schumacher?

appiebram

Berichten: 322
Geregistreerd: 06-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 16:06

super leuk!!!!
Mijn Dakar vriend allard!!

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 16:13

Heb ik gemist met die auto. Welk programma was dat?

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 16:14

Countree waar staat dat filmpje!
Klinkt helemaal geweldig!

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 16:18


Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 16:21

Geweldig!!!!
Begin steeds harder te balen dat ik niet kan komen kijken. :+

Lotte

Berichten: 491
Geregistreerd: 06-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 16:21

Lielle schreef:
www.westerntoday.nl
Gisteren is het startsein gegeven voor de organisatie van een nieuw paardensportevenement "het Dutch Western Riding Festival 2011". Op zijn eigen unieke wijze heeft de bekende Formule 1 sportpresentator Allard Kalff het logo onthuld.

Waarom, waarom nou weer Alard Kalff! :r

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 16:31

Omdat het een kei enthousiaste man is die zijn hart verloren heeft aan de Reining sport!

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 16:37

Ja dat is hem Adrienne! Had alleen het laatste stuk gezien. Hij was dus zgn. zijn zadel halen hihi.

Hij zet zich er super voor in!! En durft het heel duidelijk uit te dragen!! Top dat ie zich ook zo inzet bij de organisatie hiervoor! Op wedstrijd zie je hem ook stralen! Ook als ie met een nul score de bak uit komt, hij blijft lachen en genieten! Geweldig om dat te aanschouwen.

Oh Adrienne zie dat je net gepost hebt.....Inderdaad, helemaal met je eens!

MissYvette4u

Berichten: 2985
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 16:41

idd, hij werd gruwelijk enthousiast toen hij op de laatste DRHA wedstrijd de sponsor reining speakerde, en de mensen langs de bak de ruiters superfanatiek aan het supporteren was
Kon 'm nog net op z'n stoel houden ~~}>