Jessica Springsteen koopt KWPN'er Vindicat

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Jessica Springsteen koopt KWPN'er Vindicat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 15:31

horseandhound.co.uk / bokt.nl


Tijdens de afgelopen Olympische Spelen hielp Murka's Vindicat w de Britten nog aan teamgoud.
Peter Charles reed een foutloze ronde en hielp zo mede het team aan goud. Nu hebben de eigenaresses, Peter Charles vrouw tara en Olga White, hem verkocht naar Amerika.

Peter Charles vertelde op zijn facebookpagina dat de 10-jarige ruin is verkocht aan de jonge springamazone Jessica Springsteen.
Peter Charles:"Vinnie is een van de beste paarden, die ik ooit gereden heb, en de beslissing om hem te verkopen is niet makkelijk gevallen. Om me te kunnen voorbereiden op Rio moet ik investeren in een nieuwe lichting jonge paarden en moesten hem daarom verkopen."

Tijdens de Olympische Spelen leek Vindicat onervaren. Op de eerste dag maakte hij dan ook 9 fouten en 8 fouten gedurende het landenteam springen. In de tweede ronde gooide hij er nogmaals een balk af en ontving een tijdfout. Gedurende het evenement presteerde hij echter steeds beter en toen het er op aankwam reed hij een foutloze ronde. Daardoor ontving Groot Britanniƫ voor het eerst sinds 1952 weer goud.

"Ik wens Jessica het allerbeste en veel geluk en ik ben er zeker van dat hij haar ook trots zal maken", aldus Peter Charles op zijn facebook.

BigOne
Berichten: 38524
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Jessica Springsteen koopt KWPN'er Vindicat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:51

Hopen dat de Springsteentjes hier meer geluk mee hebben, pa zal toch nog even moeten rocken als hij dit soort investeringen doet.

femo
Berichten: 1841
Geregistreerd: 20-04-12

Re: Jessica Springsteen koopt KWPN'er Vindicat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:57

bruce springsteen is baas, zijn dochter kennelijk ook! kom op, hartstikke goed nieuws toch?

luckyfarm
Berichten: 208
Geregistreerd: 29-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:35

Jessica is pas 20 jaar, wel leuk dat haar ouders haar zo supporten en een Olympisch paard voor haar kunnen kopen.