Onduidelijkheid over Eurocommerce-paspoorten blijft

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Onduidelijkheid over Eurocommerce-paspoorten blijft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-12 18:35

www.horses.nl


Als het aan de voorzieningenrechter van de rechtbank in Zutphen ligt, zouden Gerco Schröder en Annelies Vorsselmans niet meer op concours kunnen. De paspoorten van de Eurocommerce-paarden moeten volgens het vonnis dat de rechter vandaag wees bij de deurwaarder van schuldeiser Rabobank blijven. Maar Gerco Schröder is op dit moment gewoon op concours in Wenen en vertrekt eind volgende week naar de Global Champions Tour-finale in Rio de Janeiro. Mét Eurocommerce London!

Lees hier verder.

Anoniem

Re: Onduidelijkheid over Eurocommerce-paspoorten blijft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 19:44

Pff wat een gezeur zeg. Lekker wedstrijden laten rijden, wordt het paard niet minder van en grote kans dat er prijzengeld gewonnen wordt wat weer naar de schuldeisers kan.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Re: Onduidelijkheid over Eurocommerce-paspoorten blijft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:33

Begrijpelijk ze zijn bang dat ze via een achter deur verdwijnen gaat toch om veel geld.

Anoniem

Re: Onduidelijkheid over Eurocommerce-paspoorten blijft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 21:34

Mwah lijkt me sterk dat zulke bekende paarden zo opeens verdwijnen. Denk wel dat mensen dat door hebben?

tamary

Berichten: 29255
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Onduidelijkheid over Eurocommerce-paspoorten blijft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 23:29

Er wordt binnen het eurocommerce bedrijf zo gerommeld met wat onder welke bv valt (als ik eerdere berichten goed begrepen heb is dit ontstaan omdat eigenaar heeft geprobeerd om de paarden aan de beslaglegging te onttrekken door ze (terwijl er al beslag op lag) naar een andere bv door te schuiven. En dan snap ik geheel waarom de Rabobank zo reageerd, zometeen zitten ze met een leeg bedrijf en zien ze zeker niks terug van de schulden die er uit staan.