Anky in programma: Van je vrienden moet je 't hebben

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Anky in programma: Van je vrienden moet je 't hebben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 18:19

www.anky.nl


Do maakt haar presentatiedebuut in ‘Van je vrienden moet je ’t hebben’. In dit nieuwe SBS6-programma laten bekende Nederlanders zich van een geheel andere kant zien. Iedere week staat een andere BN’er centraal als hoofdgast. De hoofdgast wordt in de studio vergezeld door vrienden en collega’s uit de showbizz.


Zij nemen het in twee teams tegen elkaar op, onder leiding van teamcaptains Rick en Ron Brandsteder. Wie kent de hoofdgast het beste? Een uitdaging die nog niet zo gemakkelijk is, want ook al gaat de vriendschap jaren terug, een snufje hypnose zorgt voor onverwachtse situaties en verrassende wendingen. Van je vrienden moet je ’t hebben is vanaf zaterdag 13 oktober wekelijks om 20.00 uur bij SBS6 te zien.

In Van je vrienden moet je ’t hebben zien we de bekende Nederlanders zoals we ze nog nooit eerder zagen. Onder anderen Patty Brard, Babette van Veen, Leontien van Moorsel en Mari van de Ven laten zich onder hypnose brengen. Twee dagen lang gaan zij op stap met hypnotiseur Jos Claus. In de uitzending zien zij de beelden voor het eerst terug, maar ze kunnen zich er niks meer van herinneren omdat hun geheugen door de hypnose tijdelijk gewist is. Hoe zij onder hypnose reageren op de meest uiteenlopende situaties is niet alleen een verrassing voor henzelf, maar vooral ook voor hun vrienden en collega’s uit de showbizz. Wie weet het beste in te schatten hoe de hoofdgast zich onder hypnose gedraagt? In vijf verschillende spelrondes nemen de twee vriendenteams het tegen elkaar op. In de laatste ronde wordt de bekende hoofdgast in de studio nogmaals onder hypnose gebracht.

Voor Patty Brard zullen onder anderen Viktor Brand en Patricia Paay in de vriendenteams plaatsnemen. Leontien van Moorsel wordt vergezeld door sportvrienden en –collega’s Anky van Grunsven, Pierre van Hooijdonk, Danielle Oerlemans en Michael Boogerd.

Christiene
Berichten: 7729
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Anky in programma: Van je vrienden moet je 't hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 18:24

Sorry hoor maar wat een belachelijke programma;... je laat je toch niet als speelpop onder hypnose brengen... ik mag hopen dat ze dat gewoon acteren.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Anky in programma: Van je vrienden moet je 't hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 18:30

wat een grote klets. sbs 6 heeft weer eens iets onzinnigs bedacht

bromfiets

Berichten: 12661
Geregistreerd: 03-04-07
Woonplaats: hoeven (NB)

Re: Anky in programma: Van je vrienden moet je 't hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 18:36

Ik snap niet zo waarom dit voorpagina nieuws moet zijn :=

Een bizar format waarin Anky een gastrolletje vervult, als ze zelf nou onder hypnose ging...

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Re: Anky in programma: Van je vrienden moet je 't hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:26

Volgens mij is Reinout Oerlemans hiervan de producent. Hij had het net in DWDD over een nieuw programma waar Patty Brard ook in zit. Maar het is allemaal nog een beetje geheim.
De hoofdpersonen zijn toch een beetje spirituele mensen. Dus ik geloof wel dat zij echt onder hypnose gaan.
Ben benieuwd.

eefje_rudmer

Berichten: 747
Geregistreerd: 20-01-05

Re: Anky in programma: Van je vrienden moet je 't hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 22:11

Het lijkt me wel een leuk programma, alleen een beetje jammer dat Patty Brard er weer bij zit... heb haar nou wel genoeg gezien.

Christiene
Berichten: 7729
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Anky in programma: Van je vrienden moet je 't hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:02

patty moet toch een beetje in beeld blijven schijnbaar..

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Anky in programma: Van je vrienden moet je 't hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:05

Een aflevering van deze serie is bij mijn schoonouders op de boerderij opgenomen.. Ze waren (voor zover ik erin geloof) echt gehypnotiseerd, ze waren dan ook erg pissig dat de border collie naar de desbetreffende vrouw ging blaffen want straks werd ze wakker! Die hond dacht natuurlijk dat het niet goed ging :P ik ga het programma enkel kijken om te zien wat ze allemaal bij ons gefilmd hebben...

purkie

Berichten: 1720
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 09:46

Verrassend genoeg dat Anky zich leent voor dit genre, heeft misschien iets te maken met de inmense doelgroep.
De BNer status schept nare verplichtingen lijkt wel _O- (... next Anky springt schoon van de 10 meter plank).