Paard Britt Dekker lijdt onder bekendheid

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 01:34

TV gaat aan als ik een DVD wil kijken.
Afgelopen jaar serieus plezier gehad bij het kijken naar Downton Abby en Game of Thrones.
Gisteren nog Snow White and the Huntsman bekeken en Water for the Elephants maar weer eens opgezet.
Ik heb een DVD verzameling waar je naar van wordt en die wordt regelmatig opgezet....
Geen behoefte aan Britt, en ik mis zo te zien niets....
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 06-11-12 01:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Pieter25

Berichten: 3789
Geregistreerd: 15-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 01:35

Afbeelding

gomir

Berichten: 25561
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 01:35

Ik moest eerst in dit topic kijken wie Britt Dekker is :+

Waarom is dit eigenlijk voorpaginanieuws? Lijkt me echt iets om een pagina van de story op te vullen oid.

Luz_ElenaE

Berichten: 2819
Geregistreerd: 15-09-08

Re: Paard Britt Dekker lijdt onder bekendheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 01:37

Ze stond ook vorige winter in de bit, ik moest wel toegeven paard lijkt op der baas.

Agossie

Berichten: 16373
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: Paard Britt Dekker lijdt onder bekendheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 01:38

(ze schijnt overigens wel echt intelligent te zijn...)

Loe_Loe

Berichten: 584
Geregistreerd: 16-03-10
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 01:38

bedankt voor de foto Pieter!
zelfs hier heeft het paard al een droevige blik...

Loe_Loe

Berichten: 584
Geregistreerd: 16-03-10
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 01:39

Agossie schreef:
(ze schijnt overigens wel echt intelligent te zijn...)


het paard?

(oef - nu word ik echt flauw...)

kallista90

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 01:41

gomir schreef:
Ik moest eerst in dit topic kijken wie Britt Dekker is :+

Waarom is dit eigenlijk voorpaginanieuws? Lijkt me echt iets om een pagina van de story op te vullen oid.

Waar zie jij dit op de voorpagina staan? :+

Het artikel komt ook inderdaad van prive.nl, waarschijnlijk was er weer eens geen beter nieuws..
Net zoals laatst, het artikel dat Gerard Joling op een kikker was gaan staan.. Ja mensen, dat is blijkbaar nieuws :roll:

He, op de foto kijkt het paard ook al alsof ie een tissue nodig heeft ;(

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 01:42

Wel makkelijk mensen belachelijk maken als je ze niet echt kent ;) . Maar ach zo gaat het altijd.. Britt is persoonlijk echt zo slecht niet!

Loe_Loe

Berichten: 584
Geregistreerd: 16-03-10
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 01:45

Tsja, da's een side-effect van de media-geilheid die sommige mensen tentoon spreiden. Ik ben zelf een tijd ambtenaar geweest. Ook een hoop lol voor veel mensen!

goldenarrow

Berichten: 8663
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 01:47

Ze zal vast heel aardig zijn. Kan er wel om lachen al zoek ik haar niet op. Vorig jaar ofzo stond ze in de bit want ze kreeg les van Hans-Peter Minderhout.. doe mij ook maar zo'n les :')

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 01:49

Agossie schreef:
(ze schijnt overigens wel echt intelligent te zijn...)


Ergens geloof ik dat ook wel. Want een intelligente blonde vrouw, dat is zooo scary (voor de meeste mannen' !

Pieter25

Berichten: 3789
Geregistreerd: 15-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 01:50

Het lijkt me een schat van een meid, maar ik kan niet na de programma's kijken waar ze in zit. Nou moet ik wel zeggen dat het vast en zeker beter is als patty brad springt in het water

Naranga

Berichten: 1699
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: My house in the middle of the street

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 05:27

kirrepir schreef:
Bron: prive.nl
...Ik ben veel van huis, dus dat beest maakt echt een verdrietige periode door. Dat zie je gewoon. Hij moet vaak huilen", vertelt de realityster in Weekend.


_O- :x

Suzanne F.

Berichten: 49474
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 09:22

Britt is op zich wel een grappige persoonlijk en echt zichzelf. Heel puur iemand. Maar eigenlijk een beetje een anti-talent. Ze is zo populair omdat ze zo echt is en er allerlei opmerkingen uitgooit die de meeste mensen op tv niet doen. Soort brutale meiden maar dan is zij niet opzettelijk brutaal. Ze komt soms dom over maar is dat niet denk ik. Misschien hooguit een beetje simpel.

nikitabanana

Berichten: 1777
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 09:31

ze schijnt nog best wel intelligent te wezen, maar als ik dit dan weer lees twijfel ik...

welshje68
Berichten: 634
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: Weert

Re: Paard Britt Dekker lijdt onder bekendheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 09:39

moest verschikkelijk lachen toen ik in het voorbijzappen terecht kwam bij Ik kom bij je eten...de presentator van meisjes in de jungle kookte voor de finalisten....Britt had de geniale opmerking dat ze voor de zekerheid de uitzending van de finale van meisjes in de jungle ook gekeken had...ze wilde weten of ze echt gewonnen had want je wist maar nooit wat ze eruit geknipt hadden...dat ze het prijzengeld al op haar rekening had ze even niet aan gedacht...hoe dom kun je zijn....de presentator stikte zowat in zn eten toen hij merkte dat ze het ook serieus meende

Elmira30

Berichten: 1529
Geregistreerd: 24-10-11
Woonplaats: tussen allerlei huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 09:43

Naranga schreef:
kirrepir schreef:
Bron: prive.nl
...Ik ben veel van huis, dus dat beest maakt echt een verdrietige periode door. Dat zie je gewoon. Hij moet vaak huilen", vertelt de realityster in Weekend.


_O- :x


:') :') :=

Hahahaha ik zat al te wachten tot iemand dit op bokt zou zetten :')
Ik geloof echt niet dat iemand zooo dom kan zijn :oo. Moet geacteerd zijn! Toevallig van de week hun talkshow gezien...drama. :7 Ik moet wel eerlijk zeggen, om Britt kan ik nog wel lachen, maar die Ymke? :oo 8)7 krijg er aggresieve gevoelens bij := Dus dat was eenmalig uit nieuwsgierigheid dat ik het bekeken heb.
Ze heeft toch ook les gehad bij Edward Gal? Is nog op tv geweest.

En nu, als het paard zovaak alleen is en er weinig mee gedaan wordt zoek je toch een bijrijder/leaser o.i.d.?? :)*

Elmira30

Berichten: 1529
Geregistreerd: 24-10-11
Woonplaats: tussen allerlei huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 09:44

welshje68 schreef:
moest verschikkelijk lachen toen ik in het voorbijzappen terecht kwam bij Ik kom bij je eten...de presentator van meisjes in de jungle kookte voor de finalisten....Britt had de geniale opmerking dat ze voor de zekerheid de uitzending van de finale van meisjes in de jungle ook gekeken had...ze wilde weten of ze echt gewonnen had want je wist maar nooit wat ze eruit geknipt hadden...dat ze het prijzengeld al op haar rekening had ze even niet aan gedacht...hoe dom kun je zijn....de presentator stikte zowat in zn eten toen hij merkte dat ze het ook serieus meende



Echt??? :oo _O-

ievie

Berichten: 2248
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 09:45

nikitabanana schreef:
ze schijnt nog best wel intelligent te wezen, maar als ik dit dan weer lees twijfel ik...

Ze heeft geloof ik HAVO gedaan..

Maar ach, arm paard..

Matheno

Berichten: 7959
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 09:47

Cassidy schreef:
Who The fiets is Britt Decker?

Mis ik iets? :D


Ik ken haar ook niet.. -O-

1 of ander achterlijk blond mokkel net als die Barbie ofzo denk ik aan die foto te zien.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 09:48

Merell123 schreef:
Wel makkelijk mensen belachelijk maken als je ze niet echt kent ;) . Maar ach zo gaat het altijd.. Britt is persoonlijk echt zo slecht niet!

als je jezelf in de media neerzet zoals zij dat doet, dan is het er gewoon om vragen is het niet ??\
sterker nog, dat is een groot fluo neon bord boven je hoofd plaatsen dat je gaarne, alsje, alsje, alsjeblieft niet serieus genomen word en nog veel gragerder (;) in de zeik gezet en genomen wil worden ...


ik kijk trouwens ook niet :n als ik dergelijk types voorbij zie komen op tv word ik overspoeld door een tsunami van plaatsvervangende schaamte en daarnaast stemt het me nogal treurig over de staat van het fenomeen nederlandse televisiemakers en de staat waarin onze maatschappij wel niet moet verkeren dat dergelijk programma's en typetjes zo veel kijkcijfers scoren :+

juliomariner
Berichten: 1603
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Germanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 09:52

Merell123 schreef:
Wel makkelijk mensen belachelijk maken als je ze niet echt kent ;) . Maar ach zo gaat het altijd.. Britt is persoonlijk echt zo slecht niet!


Misschien niet slecht alleen maar mediageil, en het paard hij huilde voort *\o/*

Avalon87

Berichten: 1153
Geregistreerd: 24-06-11
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 10:00

Merell123 schreef:
Wel makkelijk mensen belachelijk maken als je ze niet echt kent ;) . Maar ach zo gaat het altijd.. Britt is persoonlijk echt zo slecht niet!


En op tv is ze zo slecht ook nog niet.
En aan de mensen die denken dat ze dom is:
Zij is wel denege die meer dan een ton op de bank heeft staan als begin twintiger alleen maar door mensen te doen geloven dat ze dom is :D

verootjoo
Berichten: 35675
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 10:07

shadow19871 schreef:
Merell123 schreef:
Wel makkelijk mensen belachelijk maken als je ze niet echt kent ;) . Maar ach zo gaat het altijd.. Britt is persoonlijk echt zo slecht niet!


En op tv is ze zo slecht ook nog niet.
En aan de mensen die denken dat ze dom is:
Zij is wel denege die meer dan een ton op de bank heeft staan als begin twintiger alleen maar door mensen te doen geloven dat ze dom is :D


Dat zeg ik ook altijd :+ Als je geld kan verdienen met dom doen had ik er ook voor gekozen. En zij is er nu eenmaal goed in. Maar ik denk niet dat ze ook daadwerkelijk dom is...