Ontsnapte pony's meegenomen in politiebusje

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YvonneV
Berichten: 8793
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:00

RedRoses schreef:
yvonnedv schreef:


en als ik het goed heb konden ze zo stapvoets rijdend door het park naar de stal waar ze vandaan kwamen.

Overigens zie ik in het artikel niet staan dat ze met het busje naar stal gebracht zijn. Misschien zijn ze daar wel even veilig gesteld totdat er halsters beschikbaar waren en zijn ze lopend terug naar stal gebracht



Ze zijn in een busje, zie je de foto niet? :+

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:05

Er staat nergens dat het busje ook weggereden is met de pony's erin. Zeikerds. :')

Vind de foto's wel lol.

RedRoses

Berichten: 506
Geregistreerd: 21-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:05

xSlvna schreef:
Er staat nergens dat het busje ook weggereden is met de pony's erin. Zeikerds. :')

Vind de foto's wel lol.


Nee ze worden erin gezet voor de foto en er weer uitgehaald... :j

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Re: Ontsnapte pony's meegenomen in politiebusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:06

Nee, misschien erin gezet zodat iemand twee halsters kon halen? :*

Anoniem

Re: Ontsnapte pony's meegenomen in politiebusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:34

Wat maakt het nou toch uit dat die ponies in dat busje zitten? De politie heeft prima gehandeld! Wat een gezeik of het wel of niet volgens de regels is. Natuurlijk is het volgens de regels!!!! Dat bepaald de politie op dat moment. Ik vind het super goed en snel opgelost.

Het is wel een heel koddig gezicht die beestjes in dat busje.

Als de politie over de vluchtstrook rijdt omdat ze naar een ongeval toe moet, lopen jullie dan ook zo te zeuren? Volgens "de regels" mag je niet over de vluchtstrook rijden?! Moeten ze dan gewoon aansluiten in bijv een file? Want ja, ik mag ook niet over de vluchtstrook als ik haast heb, dus de politie moet zich ook aan de regels houden? Wat een dom gezever _-:(

ukje
Berichten: 3794
Geregistreerd: 30-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:55

[***], Politie mag inderdaad veel maar volgens mij moeten ze daar wel officieel toestemming voor hebben van de meldkamer. Dus bij het over de vluchtstrook rijden zullen ze waarschijnlijk wel die toestemming krijgen. Of dat in dit geval ook zo is durf ik niet te zeggen, en weet jij veel misschien hebben ze echt geen verstand van paarden, en denken ze dat dit met deze formaat wel kan. Hond stop je immers ook in de achterbak hoe groot die ook is.

Wendybrian
Berichten: 591
Geregistreerd: 06-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:58

Ik woon hier vlakbij, en geloof mij, je wilt niet dat de ponys hier weglopen, waar de fotos zijn gemaakt kan je zo zonder sloot , naar de snelweg toe of naar de drukste weg van haarlem.
Dan maar in het busje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 18:08

ukje schreef:
[***], Politie mag inderdaad veel maar volgens mij moeten ze daar wel officieel toestemming voor hebben van de meldkamer. Dus bij het over de vluchtstrook rijden zullen ze waarschijnlijk wel die toestemming krijgen. Of dat in dit geval ook zo is durf ik niet te zeggen, en weet jij veel misschien hebben ze echt geen verstand van paarden, en denken ze dat dit met deze formaat wel kan. Hond stop je immers ook in de achterbak hoe groot die ook is.

Dat geloof ik ook wel, wat jij zegt, maar ik begrijp niet waarom men er in dit topic zo over zeurt. En ze(de politie) zullen waarschijnlijk niet zo ontzettend veel verstand van paarden hebben als de gemiddelde poster op Bokt :D .

Ik ben gewoon van mening dat ze juist gehandeld hebben en dat men dan gaat zeuren dat je het zelf ook niet mag doen begrijp ik helemaal niets van.

Wendybrian schreef:
Ik woon hier vlakbij, en geloof mij, je wilt niet dat de ponys hier weglopen, waar de fotos zijn gemaakt kan je zo zonder sloot , naar de snelweg toe of naar de drukste weg van haarlem.
Dan maar in het busje!
Dit bedoel ik dus. Ze hebben gewoon gedaan wat ze moesten doen. Wel of geen toestemming van de meldkamer, ik begrijp echt niet wat dat er toe doet in dit leuke verhaal van 2 ontsnapte boevenponies ;) .

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 18:43

Zet de politie de pony's een keer niet in een wei van een ander, maar vervoeren ze ze zelf, is het ook niet goed.

Niet elke korpseenheid van de politie beschikt over bereden politie en dus trailers en auto's om paarden te vervoeren.

De "riem" die alle agenten dragen is een riem waaraan al de (vuur)wapens bevestigd zitten. En die wapens kunnen ze er niet zomaar even afhalen. Deze even afdoen om daarmee een pony te vangen lijkt mij ook niet zo'n goed idee, heeft de agent hem te pakken met zijn riem, rent het dier alsnog weg met een vuurwapen aan zijn hals.

Sleeptouwen liggen over het algemeen ook niet in een politiebus. Enige wat er wellicht ligt is een klos touw om mensen uit het water te redden, maar dit is zo dun, dat je daar de pony en je handen geen plezier mee doet.

Prima gehandeld dus!
Laatst bijgewerkt door Melissa op 13-04-14 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Ewona
Berichten: 951
Geregistreerd: 12-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 18:44

Het gaat eigenlijk niet over wat de politie nu wél of niet mag.
Maar gewoon over de fun dat die shetlanders de politie zo bezig gehouden hebben en dan afgevoerd zijn in een combi.
Lachen toch !! _O-
Het zal je shitlander maar wezen :D

xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 18:51

_O- _O- _O- _O- _O-

kjoetie

Berichten: 7110
Geregistreerd: 12-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 18:55

hahaha, shetlanders, allemaal tuig :') prachtig dit :D

Morganlefay

Berichten: 8714
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Ontsnapte pony's meegenomen in politiebusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 19:39

Probeer maar eens met je eigen paarden ervaring een stel losgebroken shetten te vangen: Succes.
Petje af voor de dienders.

Fitzroy

Berichten: 25165
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Ontsnapte pony's meegenomen in politiebusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 19:47

Geweldige foto's van een goed opererende politie +:)+ Petje af voor deze politiemensen!
(En ik vind het een te grappig gezicht _O- in de bus)

AlanzoHembra

Berichten: 1
Geregistreerd: 09-04-14
Woonplaats: Terschelling

Re: Ontsnapte pony's meegenomen in politiebusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:46

Tuig van de manege .. hahaha leuke foto's!!

RedRoses

Berichten: 506
Geregistreerd: 21-01-14

Re: Ontsnapte pony's meegenomen in politiebusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:47

Geweldig die foto's.. :)
Ik zie het mijn pony's al doen. :)

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Ontsnapte pony's meegenomen in politiebusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:49

Oh my god die foto's :')

Equisync

Berichten: 5286
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:51

Ze hadden toch wel een gordel om hoop ik? *D

funnyhorses
Berichten: 8047
Geregistreerd: 30-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:02

Had die pony eigenlijk nog even lekker moeten flemen achter die ruit dan was ik helemaal van mn stoel gekiept van het lachen :') hahahahaha

limagirl

Berichten: 274
Geregistreerd: 16-06-13

Re: Ontsnapte pony's meegenomen in politiebusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:17

'T gaat erom dat de pony's weer veilig terug zijn, toch? En ik heb zelf echt moeten huilen van het lachen. :')

Sunshine1995
Berichten: 91
Geregistreerd: 08-11-12
Woonplaats: papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:23

Hahahaha geweldig dit maakt mn dag. :)

eclair98

Berichten: 11605
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Ontsnapte pony's meegenomen in politiebusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:29

:+ _O-

xShellie
Berichten: 1416
Geregistreerd: 01-10-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 22:06

Melissa schreef:
Zet de politie de pony's een keer niet in een wei van een ander, maar vervoeren ze ze zelf, is het ook niet goed.

Niet elke korpseenheid van de politie beschikt over bereden politie en dus trailers en auto's om paarden te vervoeren.

De "riem" die alle agenten dragen is een riem waaraan al de (vuur)wapens bevestigd zitten. En die wapens kunnen ze er niet zomaar even afhalen. Deze even afdoen om daarmee een pony te vangen lijkt mij ook niet zo'n goed idee, heeft de agent hem te pakken met zijn riem, rent het dier alsnog weg met een vuurwapen aan zijn hals.

Sleeptouwen liggen over het algemeen ook niet in een politiebus. Enige wat er wellicht ligt is een klos touw om mensen uit het water te redden, maar dit is zo dun, dat je daar de pony en je handen geen plezier mee doet.

Prima gehandeld dus!


Dit dus.
Helemaal mee eens!

Mensen hebben altijd commentaar, maakt niet uit wat de politie doet.
Zal wel minder worden als ze een keer een dag mee zouden lopen denk ik.

alexandras
Berichten: 173
Geregistreerd: 07-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 22:56

Ziet er grappig uit, lijkt me adequaat gehandeld van de politie en ik denk zo maar dat de pony's rustig zijn dan mening dronken arrestant.

Mazikeen

Berichten: 739
Geregistreerd: 20-10-12
Woonplaats: Haarlem

Re: Ontsnapte pony's meegenomen in politiebusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 23:20

Haha wat een hilarische foto's. Ik ben toch wel benieuwd van welke manege ze zijn :)