Nouvelle Europe Z naar Alvaro de Miranda Neto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liesd
Berichten: 3879
Geregistreerd: 04-07-11

Nouvelle Europe Z naar Alvaro de Miranda Neto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 09:59

www.galop.be / www. studforlife.com / bokt.nl


De Braziliaanse springruiter Alvaro de Miranda Neto heeft een nieuwe ster aan zijn stallen toegevoegd. De Braziliaan liet zijn oog vallen op Nouvelle Europe Z (v. Nelson Z). De tienjarige merrie werd in Nederland gefokt door Lucas Sneijers en behaalde heel wat overwinningen en ereplaatsen met de Zwitserse amazone Faye Schoch. De combinatie eindigde vorig jaar vijfde in de Prix des Vins bij het prestigieuze CSI5* in Genève.

Faye Schoch zegt: "Ik ben vooral erg verdrietig omdat Nounou een erg bijzondere merrie is en het is echt moeilijk voor mij om haar te zien vertrekken. Ik ben wel fier dat ik haar op zevenjarige leeftijd kocht en dat ik zo'n weg met haar heb kunnen afleggen. Nu kan ik haar zien verdergaan op het allerhoogste niveau. Ik heb nog meerdere jonge paarden, maar ik heb er de afgelopen maanden een aantal verkocht en het is moeilijk te zeggen of ik ooit een tweede Nouvelle Europe zal hebben. Ik heb Ravissante de Pléville, een merrie van Kannan, die me op concours telkens weer verrast en met wie ik op twee- of driesterrenniveau hoop te komen."

De Miranda Neto ziet Nouvelle Europe als een extra optie voor de WEG in september. De combinatie zou over twee weken haar debuut maken in Madrid.

Filmpje: Faye Schoch en Nouvelle Europe in Genève
Laatst bijgewerkt door Aurora3 op 24-04-14 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Re: Nouvelle Europe Z naar Alvaro de Miranda Neto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 10:05

Mooie uitbreiding van de stallen van Doda en Athina.
Hoop dat deze merrie nog wel in de picture blijft ;-) , denkt aan Tomboy, Unaniem en nog vele andere toppers

BigOne
Berichten: 38359
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Nouvelle Europe Z naar Alvaro de Miranda Neto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:10

Je kunt met geld alles kopen maar net dat laatste stukje extra niet, ook niet met een absolute wereldtopper onder het zadel heb je de garantie dat je zelf ook wereldtop word.