Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 8 [ 178 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Rentree Totilas te laat voor deelname aan Wereldruiterspelen

 
Profiel   

http://www.omroepbrabant.nl / http://www.anp.nl


Het befaamde dressuurpaard Totilas maakt binnen afzienbare tijd zijn rentree, maar deelname aan de Wereldruiterspelen lijkt uitgesloten. Daarvoor zou dressuurruiter Matthias Rath met Totilas half mei aan de Duitse kampioenschappen moeten deelnemen. ,,Dat kan niet. Het zou belachelijk zijn Totilas nu al drie proeven te laten uitvoeren'', meldde Paul Schockemöhle, sinds 2010 eigenaar van het toppaard, woensdag.

Totilas, het duurste dressuurpaard ter wereld, waarmee Edward Gal grote successen behaalde, is door blessureleed al twee jaar niet meer in wedstrijden uitgekomen. De Duitse bondscoach Monica Theodorescu heeft deelname aan de nationale kampioenschappen als voorwaarde gesteld voor selectie voor de Wereldruiterspelen. ,,Eind mei, begin juni verwacht ik Totilas terug in de ring, als alles normaal verloopt'', aldus Schockemöhle.


Laatst bijgewerkt door Aurora3 op 24-04-14 09:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:22 



 
Profiel   

Die zien we nooit meer terug in de wedstrijdring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:23 



 
Profiel   

Wat een verrassing...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:23 



 
Profiel   

:= als ze gewoon eens rijden ipv elke zoveel maanden melden dat ze niet op wedstrijd kunnen :+ als ze er weer zijn zullen we dat wel zien/lezen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:25 



 
Profiel   

Eerst maar eens zien of ze 1 proef ergens ooit gaan rijden, drie komt daarna wel..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:25 



 
Profiel   

Boeiend...
Geen voorpagina nieuws, naar mijn idee dan

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:26 



 
Profiel   

Zonde hoor.
Als eigenaar zou ik toch geprobeerd hebben de eerste ruiter te behouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:26 



 
Profiel   

secricible schreef
Eerst maar eens zien of ze 1 proef ergens ooit gaan rijden, drie komt daarna wel..



:=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:27 



 
Profiel   

Akhal_Teke schreef
Zonde hoor.
Als eigenaar zou ik toch geprobeerd hebben de eerste ruiter te behouden.


Als de vermoedens kloppen dan hebben ze hem juist gekocht om hem weg te krijgen bij Edward omdat de combinatie die zij vormden een te grote concurrent was voor Duitsland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:30 



 
Profiel   

liedjuh2 schreef
Akhal_Teke schreef
Zonde hoor.
Als eigenaar zou ik toch geprobeerd hebben de eerste ruiter te behouden.


Als de vermoedens kloppen dan hebben ze hem juist gekocht om hem weg te krijgen bij Edward omdat de combinatie die zij vormden een te grote concurrent was voor Duitsland.


Niet eens een hele gekke redenatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:33 



 
Profiel   

Goh verrassent!
Eerst zien dan geloven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:34 



 
Profiel   

ZOOOOOO zonde van het paard.. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:40 



 
Profiel   

Jammer hoor. Maar zie dit ook niet echt als een verrassing inderdaad... Ach ja...


Wel een duur niet-wedstrijdpaard ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:43 



 
Profiel   

Als de vermoedens kloppen dan hebben ze hem juist gekocht om hem weg te krijgen bij Edward omdat de combinatie die zij vormden een te grote concurrent was voor Duitsland.[/quote]

Niet eens een hele gekke redenatie.[/quote]

Mijn idee

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:44 



 
Profiel   

Ashley5760 schreef
:= als ze gewoon eens rijden ipv elke zoveel maanden melden dat ze niet op wedstrijd kunnen :+ als ze er weer zijn zullen we dat wel zien/lezen ;)


Dat melden ze zelf niet, de media vraagt dat en die plaatsen het in het nieuws.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:44 



 
Profiel   

Ashley5760 schreef
:= als ze gewoon eens rijden ipv elke zoveel maanden melden dat ze niet op wedstrijd kunnen :+ als ze er weer zijn zullen we dat wel zien/lezen ;)


Precies, helemaal mee eens.

Wat is de blessure eigenlijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:46 



 
Profiel   

Het blijft toch 1 grote grap. Belachelijk dat dit continu in het nieuws komt, als die eens een keer weer in de ring verschijnt zien we het vanzelf wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:47 



 
Profiel   

Waarschijnlijk zal niemand dit paard zo kunnen rijden als Edward.
Blijkt ook wel anders was Totilas niet zo lang uit de running. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:47 



 
Profiel   

Wat weer een reacties :=
Monica heeft een eis gesteld en dat is dat iedereen die mee wil dingen naar de Wereldruiterspelen deel moet nemen aan het Nationaal Kampioenschap. Schockemöhle zegt dat het gewoon nog niet wil om mee te doen met het Nationaal Kampioenschap, waar hij heel eerlijk over is. Er is noch door Schockemöhle, noch door Rath of iemand anders gezegd dat ze voor de Wereldruiter spelen of het Nationaal Kampioenschap gaan en weer krijgen ze shit over zich heen dat ze "natuurlijk" weer een excuus hebben of dat het paard gewoon kapot gereden is... Er word alleen gezegd dat Totilas (en Rath) er niet klaar voor zijn en nu is het duidelijk voor de buitenwereld dat ze niet op hen hoeven te rekenen. Word er een keer niet enkele dagen voor een wedstrijd afgezegd is het nog niet goed!

Ik hoop oprecht dat ze weer terugkomen in de ring en dat ze iedereen even een poepie laten ruiken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:50 



 
Profiel   

liedjuh2 schreef
Akhal_Teke schreef
Zonde hoor.
Als eigenaar zou ik toch geprobeerd hebben de eerste ruiter te behouden.


Als de vermoedens kloppen dan hebben ze hem juist gekocht om hem weg te krijgen bij Edward omdat de combinatie die zij vormden een te grote concurrent was voor Duitsland.


:oo :oo
Duur grapje dan!!

Ik kan me nog steeds zo druk maken over het hele Totilas gebeuren hè :o Helemaal als ik bovenstaande lees. Waar is de sportiviteit dan gebleven?!
Ik vrees ook dat Totilas verdoemd is tot levenslange vakantie. Of hij dat zelf zo erg vindt valt te betwijfelen maar ik vind het dood en dood zonde dat dat beest bij Edward weggehaald is. Het zal de trots van de Duitse heren wel te boven gaan maar ik vind dat Glock Toti wel mag kopen :Y)

Heidy_wilco: PS heeft wel degelijk gezegd dat het doel de WEG 2014 was. En wederom wordt erop terug gekomen, zoals ze dat al zo vaak gedaan hebben. Vandaar al die reacties inderdaad.


Laatst bijgewerkt door Aranel op 23-04-14 22:56, in het totaal 3 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:51 



 
Profiel   

heidy_wilco schreef
Wat weer een reacties :=
Monica heeft een eis gesteld en dat is dat iedereen die mee wil dingen naar de Wereldruiterspelen deel moet nemen aan het Nationaal Kampioenschap. Schockemöhle zegt dat het gewoon nog niet wil om mee te doen met het Nationaal Kampioenschap, waar hij heel eerlijk over is. Er is noch door Schockemöhle, noch door Rath of iemand anders gezegd dat ze voor de Wereldruiter spelen of het Nationaal Kampioenschap gaan en weer krijgen ze shit over zich heen dat ze "natuurlijk" weer een excuus hebben of dat het paard gewoon kapot gereden is... Er word alleen gezegd dat Totilas (en Rath) er niet klaar voor zijn en nu is het duidelijk voor de buitenwereld dat ze niet op hen hoeven te rekenen. Word er een keer niet enkele dagen voor een wedstrijd afgezegd is het nog niet goed!

Ik hoop oprecht dat ze weer terugkomen in de ring en dat ze iedereen even een poepie laten ruiken!


Er is vorig jaar duidelijk gezegd dat ze aan het WK mee gingen doen. Vandaat de ophef.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:52 



 
Profiel   

Danique_G schreef
liedjuh2 schreef

Als de vermoedens kloppen dan hebben ze hem juist gekocht om hem weg te krijgen bij Edward omdat de combinatie die zij vormden een te grote concurrent was voor Duitsland.


Niet eens een hele gekke redenatie.


dus een paard van 15mio aanschaffen enkel en alleen om de beker uit Nldse handen te houden?
:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:53 



 
Profiel   

Focussed schreef
,,Dat kan niet. Het zou belachelijk zijn Totilas nu al drie proeven te laten uitvoeren''


'Nu al' :)) _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:54 



 
Profiel   

En wat dacht je van een aardig zakcentje aan dekgeld? Of denk je dat totilassperma gratis is? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:55 



 
Profiel   

lovefi schreef
Er is vorig jaar duidelijk gezegd dat ze aan het WK mee gingen doen. Vandaat de ophef.


Nee er is gezegd dat ze wilden proberen om hem voor het WK klaar te krijgen, dat was het doel. Nu zeggen ze dat ze het niet eerlijk tegen over het paard vinden om nu nog snel 3 proeven te rijden.

Niets mis mee dus.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-14 22:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 8 [ 178 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen