[WEG] Para dressuuramazone Sanne Voets pakt goud

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

[WEG] Para dressuuramazone Sanne Voets pakt goud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-14 22:13

www.knhs.nl


De Para dressuursport maakt onderdeel uit van de Alltech FEI World Equestrian Games in Frankrijk. De Nederlandse para dressuurequipe is buitengewoon succesvol op dit WK. Vanmiddag schreef ook Sanne Voets met Vedet PB N.O.P. de kür op muziek op naam. In Grade III versloeg ze Hannelore Brenner, de Duitse amazone die donderdag goud won in de individuele proef. Eerder vandaag werd Rixt van der Horst met Uniek al wereldkampioen Kür in Grade II.

“Dit is gewoon super amazing,” reageert Sanne Voets direct na haar Kur. “Vedet en ik hebben echt alles gegeven, het was de dood of de gladiolen. Mijn paard was er helemaal voor me en het ging allemaal precies zoals ik wilde.” Volgens de wereldkampioene was dit haar beste proef van dit WK. “We zijn echt in de wedstrijd gegroeid, dit is de kers op de taart. Ik heb met mijn trainster Emmelie Scholtens het wedstrijdplan doorgenomen. Zij zei: vertrouw op je gevoel, dat heb ik gedaan.”

Ook bondscoach Joyce Heuitink kon haar geluk niet op. “Dit is voor Sanne een droom die uitkomt. Haar proef heeft een hoge moeilijkheidsgraad, als dan alles lukt zoals vandaag, heb je gelijk een enorme voorsprong te pakken.”

Uitslag WK Para Dressuur Grade III Kur:

Goud) Sanne Voets (Berghem) - Vedet PB N.O.P. - 77.450%
Zilver) Hannelore Brenner (Dui) - Women of the World - 76.200%
Brons) Annika Lykke Risum (Den) - Aros a Fenris - 73.050%

Equisa

Berichten: 114
Geregistreerd: 27-06-13

Re: [WEG] Para dressuuramazone Sanne Voets pakt goud

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 01:54

Super!!!! Knappe prestatie!

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: [WEG] Para dressuuramazone Sanne Voets pakt goud

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 09:08

Ja goed hoor! Gefeliciteerd!

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 18:19

Proficiat ! *\o/*

Ook Belgie heeft 2x goud met Michèle George ! Toppie! *\o/*