Horse Event in 2015 naar Ermelo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 10:34

Moonlight17 schreef:
Mjetterd schreef:
Wat zijn mensen moeilijk te doen over de prijs? 20 euro voor zon hele dag is echt een koopje vind ik :D


Met 20% korting kom ik toch echt aan bijna 25 euro kaartje, 5 euro uitrijkaart en nog eens 2x zeker 1 uur benzine. Ben ik toch echt 50 euro voor een dagje weg kwijt terwijl ik nu altijd voor de helft kan gaan. Die 25 euro kan nu niet meer uitgeven aan andere dingen die de standhouders bijvoorbeeld hebben staan uitgeven.

Ja dat doe ik al jaren...
Als je het maar graag genoeg wil... Ik zorg gewoon dat ik geld apart leg het hele jaar door. Dat is voor HE.

Onali

Berichten: 18497
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 10:34

HE heeft zich de afgelopen 13 jaar in Zuid Nederland bevonden :')

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 10:38

Onali schreef:
HE heeft zich de afgelopen 13 jaar in Zuid Nederland bevonden :')

OOOOOOH? Dat was al helemáááál makkelijk voor me geweest! :D

Anoniem

Re: Horse Event in 2015 naar Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 10:46

Voor de ene zal 't nu wat dichterbij zijn, voor de ander wat verder weg.
Dat is nou eenmaal zo bij een andere locatie.


Ik ben vooral heel erg benieuwd hoe het zich zal gaan ontwikkelen op de nieuwe locatie.
Wat de indeling zal zijn. Wat er zal gaan veranderen en wat hetzelfde blijft.

Ik denk dat een frisse wind door het evenement een hele goede zaak is.
Na 10 jaar op dezelfde locatie is een andere plek weer een hele nieuwe ervaring. Spannend!


Grote kans dat ik er komend jaar wel wil gaan staan als standhouder.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 10:47

tiwi1969 schreef:
Openbaar vervoer gaat daar wel, bus Apeldoorn - Harderwijk komt er langs en zal daar beslist een halte hebben. .

De 104 (H'wijk - Apeldoorn) komt daar niet langs ;) Die gaat door Ermelo (dorp) en dan linksaf via het Leuvenumse bos naar Elspeet.
Het federatiecentrum ligt een km of 7, 8 vanaf de dichtstbijzijnde halte (Leuvenumseweg). Het ligt langs geen enkele busroute en er is dus ook geen halte. Helaas. De auto is dus toch de enige optie.

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 10:53

Femke schreef:
Voor de ene zal 't nu wat dichterbij zijn, voor de ander wat verder weg.
Dat is nou eenmaal zo bij een andere locatie.


Ik ben vooral heel erg benieuwd hoe het zich zal gaan ontwikkelen op de nieuwe locatie.
Wat de indeling zal zijn. Wat er zal gaan veranderen en wat hetzelfde blijft.

Ik denk dat een frisse wind door het evenement een hele goede zaak is.
Na 10 jaar op dezelfde locatie is een andere plek weer een hele nieuwe ervaring. Spannend!


Grote kans dat ik er komend jaar wel wil gaan staan als standhouder.

Zo denk ik er dus ook over. Nieuwe locatie, nieuwe kansen. Misschien eens lekker een frisse kijk erop en met wat vernieuwends komen :j

En eerlijk is eerlijk, het zuiden heeft 13 jaar lang het voordeel gehad, mag nu ook eens een ander deel van nederland het voordeel hebben?

Brainless

Berichten: 29763
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 10:57

Elles schreef:
tiwi1969 schreef:
Openbaar vervoer gaat daar wel, bus Apeldoorn - Harderwijk komt er langs en zal daar beslist een halte hebben. .

De 104 (H'wijk - Apeldoorn) komt daar niet langs ;) Die gaat door Ermelo (dorp) en dan linksaf via het Leuvenumse bos naar Elspeet.
Het federatiecentrum ligt een km of 7, 8 vanaf de dichtstbijzijnde halte (Leuvenumseweg). Het ligt langs geen enkele busroute en er is dus ook geen halte. Helaas. De auto is dus toch de enige optie.

Volgens mij wordt er dan, net als in Deurne, een shuttle bus ingezet vanaf het station.

Daarnaast stopt de 112 (vanuit Nunspeet) op 10 minuten lopen van het federatiecentrum.

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 11:05

Elles schreef:
tiwi1969 schreef:
Openbaar vervoer gaat daar wel, bus Apeldoorn - Harderwijk komt er langs en zal daar beslist een halte hebben. .

De 104 (H'wijk - Apeldoorn) komt daar niet langs ;) Die gaat door Ermelo (dorp) en dan linksaf via het Leuvenumse bos naar Elspeet.
Het federatiecentrum ligt een km of 7, 8 vanaf de dichtstbijzijnde halte (Leuvenumseweg). Het ligt langs geen enkele busroute en er is dus ook geen halte. Helaas. De auto is dus toch de enige optie.

en bij deurne stopte er ook geen bus voor de deur. Ook daar werden shuttlebusjes ingezet. Dus waarom het bij deurne geen probleem is en in Ermelo wel ontgaat mij een beetje.

Of ik moet je verkeerd begrijpen :?

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Re: Horse Event in 2015 naar Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 11:15

De bewering was dat er een bus langs reed én er een halte was voor de deur. En dat klopt dus niet en daar reageerde ik op ;)

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 11:16

Elles schreef:
De bewering was dat er een bus langs reed én er een halte was voor de deur. En dat klopt dus niet en daar reageerde ik op ;)

Ah zo... :)*

Shadow0

Berichten: 43535
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Horse Event in 2015 naar Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 11:28

De shuttlebusjes in Deurne werken in elk geval erg fijn. Wat dat betreft ben ik benieuwd hoe dat gaat met Ermelo - het is voor mij dichterbij, maar het ov beviel tot nu toe erg goed, dus ik hoop dat dat in Ermelo ook zo makkelijk gaat. Want het is toch wel heerlijk dat als je moe bent, je niets anders hoeft te doen dan lekker te zitten om vanzelf thuis te komen.
(Wat in elk geval jammer is, is dat de trein maar eens in het half uur gaat, en in Deurne eens per kwartier. Dat is net het verschil tussen 'gewoon op de gok gaan' en het moeten plannen. 14 minuten op het perron zitten is te doen, 29 minuten is vervelend.)

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re: Horse Event in 2015 naar Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 11:46

Eerst maar eens zien hoe ze het gaan oplossen, misschien komen ze wel met dé oplossing :)*

Shadow0

Berichten: 43535
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Horse Event in 2015 naar Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 11:52

Het komt wat dat betreft vast wel goed :j

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Horse Event in 2015 naar Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 11:59

Dan kom ik ook eindelijk :P in plaats van 4 en half uur nu maar 2 uur ongeveer.

Vind dat dus niet ver. Reis nu al dagelijks 2 uur heen en terug voor stage en school :)

Jess

Berichten: 2407
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Twente

Re: Horse Event in 2015 naar Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 12:07

Laatste jaren niet meer gegaan, volgens jaar misschien toch wel weer aangezien het 92 km enkele reis scheelt.

Baal
Berichten: 365
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 12:15

Zal snel afnemen met de belangstelling denk ik. Brabant en België zijn samen goed voor 4x de totale paardensportliefhebbers in de rest van NL. Maar ja .. Ermelo ligt zó centraal.

Brainless

Berichten: 29763
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 12:19

Baal schreef:
Zal snel afnemen met de belangstelling denk ik. Brabant en België zijn samen goed voor 4x de totale paardensportliefhebbers in de rest van NL. Maar ja .. Ermelo ligt zó centraal.

Ik moet zeggen dat de laatste jaren het een stuk rustiger is geworden in Deurne (iig de zondag).
Moet zelf toegeven dat ik er ook elk jaar weer met iets minder zin heen ga omdat het zoveel van hetzelfde is.

In Ermelo is het terrein veel groter, dus ook meer ruimte voor stands en clinics.
Ook is de looproute binnen veel logischer dan in Deurne (waar je niet rond kan, maar weer hetzelfde pad van 3 meter breed terug moet lopen).

Bagheera_206

Berichten: 25914
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Horse Event in 2015 naar Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 12:25

Ik wil volgend jaar weer het hele weekend naar HE. Ben benieuwd hoe ze het in Ermelo willen gaan opzetten. Het is in ieder geval een half uur dichterbij voor mij. :)

MirMy

Berichten: 222
Geregistreerd: 31-10-07
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 12:27

Pletje123 schreef:
Melissa1996 schreef:
Jammer, weer een evenement weg uit NB, Paard en koets is ook al naar Ermelo gegaan...
Voor ons geen HE of P&K meer.. Te ver weg :'(


Vanuit Oss kan dat toch nooit heel ver weg zijn?

Het lijkt wel of de afstand tussen zuid en midden langer is dan noord en midden :') Wij wonen in het noorden v Friesland. We komen regelmatig in de regio Nijmegen en die mensen doen ook altijd net of we een wereldreis gemaakt hebben terwijl het maar 2 uur rijden is.



Dat is toch voor iedereen persoonlijk!!!!

Thesserd

Berichten: 4092
Geregistreerd: 02-05-12

Re: Horse Event in 2015 naar Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 15:00

Jippie, eindelijk wat centraler in Nederland :D

Ben benieuwd. Hopelijk neemt dit meteen wat vernieuwingen mee op andere vlakken t.o.v. vorige Horse Events :+

Autumnn

Berichten: 8077
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 15:03

whoehoe!! Dat is ipv 2.22 uur met de trein nu 1.33 :D
Top! :D

Even voor degene die het zo duur vinden met de auto, waarom niet met de trein?
Koop een dagkaart bij de Blokker/Kruidvat/AH o.i.d. voor 15 euro max. Zo doe ik en mijn vriendin het
elk jaar, prima te doen! En de rit? Ach, genoeg leeswerk krijg je mee :D

RuthenRoos
Berichten: 508
Geregistreerd: 27-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:00

zippora schreef:
Hoezo centraler??? voor Noord-Nederland misschien.
Maar je hebt ook nog zoiets als zuid-Nederland.

Voor mensen uit Zeeland was Deurne al een eind rijden, Ermelo is nog veel verder weg. :(



Provincie Groningen-Deurne 3 uur
Middelburg-Ermelo 2,17 u

Middelburg-Deurne 2u.

Anniekskie

Berichten: 2176
Geregistreerd: 25-09-02
Woonplaats: Ysselsteyn (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 17:59

Jess schreef:
Laatste jaren niet meer gegaan, volgens jaar misschien toch wel weer aangezien het 92 km enkele reis scheelt.


Viel me toch wel een beetje tegen je er niet tegen te komen, hadden we eindelijk weer bij kunnen kletsen ;) maar de laatste jaren deurne vond ik persoonlijk tegenvallen tegenover toen we samen gingen.

Ben erg benieuwd hoe het in Ermelo gaat zijn. Iets minder dat het dan voor ons een uur rijden word ipv 5 min.

Kleine_Reijn

Berichten: 422
Geregistreerd: 05-01-13
Woonplaats: Voorthuizen

Re: Horse Event in 2015 naar Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 18:05

Wauw, dan ga ik dus van bijna 2u reistijd, naar 45 min reistijd!! Dat scheelt nogal!! :D :D :D
Dit jaar was mijn eerste keer.. Maar als het zo dichtbij komt, dan wil ik volgend jaar echt nog wel een x'tje gaan!

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Horse Event in 2015 naar Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 18:10

Ik was sowieso van plan volgend jaar weer te gaan, dus dit scheelt mooi!
Naar Deurne reden we 2 uur enkele reis, naar Ermelo is 55 minuten.
Eindelijk wat meer uitslapen, nu vertrokken we altijd rond 7 uur.