Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 88 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Rath richt zich met Totilas op wereldbekerfinale Las Vegas

 
Profiel   

http://www.bokt.nl
Ingezonden door Bokker Cowgirl

De blessure die Totilas (v. Gribaldi) vlak voor de wereldruiterspelen (WEG) opliep, waardoor Mattias Alexander Rath de WEG moest missen, hakte er bij Rath stevig in. Rath zegt in gesprek met dressursport-deutschland dat hij een week langs een slecht humeur had. Maar Totilas is nu weer fit. Nadat de blessure publiekelijk bekend werd gemaakt was het commentaar in binnen- en buitenland niet van de lucht. Het paard zou waarschijnlijk toch nooit meer op wedstrijd uit komen. Toch had de hengst zich naar aanloop naar de WEG zich al een paar keer zeer goed gepresenteerd op wedstrijd. Twee weken nadat de zwarte hengst zichzelf had aangetikt was de hengst weer genezen. "De blessure had niet op een slechter moment kunnen komen, het was echt op het meest slechtste moment."

Rath richt zich nu op het volgende internationale meetmoment. De wereldbekerfinale in Las Vegas. "Ik wil graag meedoen met de wereldbekerwedstrijden. Of ik dit jaar instroom of pas in 2015 weet ik nog niet. Las Vegas heeft altijd een geweldige sfeer. De Amerikanen weten wel hoe ze dat moeten doen. Ik was er in 2005 ook bij toen Ann Kathrin - Linsenhoff (zijn stiefmoeder, red.) meereed."

Het tweede paard van Rath, Bretton Woods, staat momenteel in training bij Sjef Janssen en Anky van Grunsven in Erp. Rath pendelt regelmatig tussen zijn huis in Duitsland en de stallen van Van Grunsven in Erp.

De wereldbekerfinale in Las Vegas vindt plaats van 16 tot en met 19 april 2015. Maar voor die tijd is er een ander hoogtepunt in het leven van Rath. Hij en zijn vrouw verwachten hun eerste kind.

Verwante artikels
[VN] Totilas niet naar Wereld Ruiterspelen in Normandië
[VN] Blessure Totilas blijkt minder erg dan gedacht
[ON] Matthias Alexander Rath wordt vader
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-14 20:43 



 
Profiel   

Jaja, de reden van afmelding wordt helaas alweer verkondigd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-14 20:54 



 
Profiel   

The soap continues

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-14 21:00 



 
Profiel   

Go Rath!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-14 21:20 



 
Profiel   

Lithya schreef
Jaja, de reden van afmelding wordt helaas alweer verkondigd.


Zo'n kind is natuurlijk ook een stuk minder belangrijk dan een wereldbeker......................

Het is niet Rath, het is de pers die iedere keer een item blijft maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-14 21:26 



 
Profiel   

Ik ruik nu al weer de volgende blessure -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-14 21:35 



 
Profiel   

pffff!!! wat voor blessure zal die dan weer hebben????

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-14 21:41 



 
Profiel   

Waarom staat Bretton Woods in Erp?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-14 21:44 



 
Profiel   

manubres schreef
Waarom staat Bretton Woods in Erp?

Omdat Rath al enige tijd bij Jansen traint...........

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-14 21:50 



 
Profiel   

Hij heeft dan wel niet op de Wereldruiterspelen gescoord, maar in ieder geval wél bij zijn vrouw :') _O-
In op z'n minst 1 ding is hij dus wél succesvol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-14 21:55 



 
Profiel   

Totilas staat toch ook niet in Erp?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-14 22:04 



 
Profiel   

LiVetime schreef
Hij heeft dan wel niet op de Wereldruiterspelen gescoord, maar in ieder geval wél bij zijn vrouw :') _O-
In op z'n minst 1 ding is hij dus wél succesvol.

Je zei wat ik dacht 8-)

Was vergeten dat MAR en toot er ook nog waren :')
Tja ik hoop er niet meer op, genoeg toppers die wel presteren en aan de meet komen ;)
Dat men zich daar maar op focust.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-14 22:38 



 
Profiel   

Zo, een hele reeks met gewoon goede resultaten die laten zien dat ze het met gemak kunnen, vervolgens één pechblessure en kijk ze hier op bokt eens mauwen. Hoe typisch. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-14 22:45 



 
Profiel   

R12312 schreef
manubres schreef
Waarom staat Bretton Woods in Erp?

Omdat Rath al enige tijd bij Jansen traint...........


Ja en! Hij rijd ze toch zelf. Krijgt ie de gp oefeningen er niet op?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-14 04:27 



 
Profiel   

Lara_Silver schreef
Zo, een hele reeks met gewoon goede resultaten die laten zien dat ze het met gemak kunnen, vervolgens één pechblessure en kijk ze hier op bokt eens mauwen. Hoe typisch. :')

Maar het was niet 1 pechblessure. Het is al verschillende keren voor gekomen dat Toot voor belangrijke wedstrijden werd teruggetrokken vanwege een pechblessure. (Toegegeven; toen waren ze nog niet in zon goede vorm als nu)
Maar ik snap best dat mensen sceptisch worden na een dergelijke geschiedenis...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-14 04:44 



 
Profiel   

R12312 schreef
Lithya schreef
Jaja, de reden van afmelding wordt helaas alweer verkondigd.


Zo'n kind is natuurlijk ook een stuk minder belangrijk dan een wereldbeker......................

Het is niet Rath, het is de pers die iedere keer een item blijft maken.


Dat kind is belangrijker, maar dat deze data samen genoemd worden...

In die documentaire kwam ook meermalen naar voren dat er vaak een broodje aap verkocht werd, omdat ze niet het niveau beheersten. Werd dan gezegd dat een van beide geblesseerd was. Zelfs dat hele Pfeiffer verhaal voor de spelen was net. Dus ja. Met deze data zie ik de volgende smoes. Kind of geen kind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-14 05:47 



 
Profiel   

Nou, ik kijk er naar uit moet ik zeggen. Ik hoop echt dat ze het nu wel waar maken en komen opdagen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-14 07:03 



 
Profiel   

Lithya schreef
R12312 schreef
Zo'n kind is natuurlijk ook een stuk minder belangrijk dan een wereldbeker......................

Het is niet Rath, het is de pers die iedere keer een item blijft maken.


Dat kind is belangrijker, maar dat deze data samen genoemd worden...

In die documentaire kwam ook meermalen naar voren dat er vaak een broodje aap verkocht werd, omdat ze niet het niveau beheersten. Werd dan gezegd dat een van beide geblesseerd was. Zelfs dat hele Pfeiffer verhaal voor de spelen was net. Dus ja. Met deze data zie ik de volgende smoes. Kind of geen kind.

Welke documentaire heb jij gezien? :? Dat heb in precies allemaal gemist...

Ik ga bij de eerstvolgende zwangere bokker eens reageren zoals nu op Rath zijn toekomstig vaderschap gereageerd wordt. Kijken wat me dat brengt.

En volgens mij staan er wel meer paarden van ruiters getraind door ja Janssens/van Grunsven ook daar op stal. Alleen reizen is nu eenmaal makkelijker dan steeds dat paard laden. (Minder belastend voor het paard ook)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-14 07:08 



 
Profiel   

Ik vond uit de documentaire duidelijk naar voren komen dat Bretton Woods zijn voorkeur heeft. Hij heeft geen klik met Toot en zijn rijkunsten laten te wensen over voor zon top paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-14 07:11 



 
Profiel   

Ja, absoluut, daarom dat ie 80+ scores rijdt en wint... Beroerd dat die jongen rijdt... Pfoeh!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-14 07:19 



 
Profiel   

nou, hopen dat hij dit doel wel een keer kan bereiken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-14 07:22 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Ja, absoluut, daarom dat ie 80+ scores rijdt en wint... Beroerd dat die jongen rijdt... Pfoeh!


Ja.. als die rijd wel. We zullen het allemaal wel zien. Duurt nog een tijd, eerst maar afwachten of een blessure geen roet in het eten gooit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-14 07:25 



 
Profiel   

Ik denk eigenlijk dat een paard die zo "groot" beweegt als Totilas ook wel gevoeliger is voor blessures.

Leuk dat hij vader word, en we zullen het wel zien in de toekomst met Toot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-14 07:27 



 
Profiel   

Niks geen blessure ik persoonlijk denk dat hij er nog niet klaar voor was......

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-14 07:31 



 
Profiel   

Ik hoop dat Totilas mee doet en ik hoop dat ze iedereen achterover blazen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-14 07:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 88 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen