Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Miljoenenclaim tegen Gaston Glock door ex-vrouw

 
Profiel   

http://www.bokt.nl / www.horsecollaborative.com
Ingezonden door Ayla_4Ever


[ img ]
Dekje van gesponsorde Glock-ruiters
Toen Gerco Schroder’s Olympisch paard, Eurocommerce London, geveild werd afgelopen maart, leek het op een verhaal uit de sprookjesboeken. Eurocommerce London won met Gerco Schroder teamzilver op de Olympische Spelen in 2012. Kort daarna ging de eigenaar, Stal Eurocommerce, failliet en werden de paarden in beslag genomen. London gaat onder de veilinghamer en Schroder’s carrière hangt aan een zijden draadje. Zal Schroder zijn toppaard verliezen door ongelukkige omstandigheden? En daar is de redder in nood; de Oostenrijkse pistoolmagnaat Gaston Glock koopt London voor 15 miljoen euro. Glock’s London, een nieuw voorvoegsel, blijft bij dezelfde ruiter.

Volgens minimaal één persoon is Gaston Glock niet de redder die iedereen denkt dat hij is, maar eerder een sluw ‘mastermind’. Glock’s ex-vrouw, Helga, heeft een miljoenenclaim ingediend tegen de 85 jaar oude pistoolfabrikant. Volgens The Daily Beast beschuldigt zij hem van “jarenlang durende afpersing, met als doel om zich het familiebedrijf toe te eigenen."

De Glock’s scheidden in 2011, na een huwelijk van 49 jaar. Het werd een zogenaamde vechtscheiding, die ook in de rechtbank eindigde. Gaston Glock werd in 2008 getroffen door een beroerte en ging er daarna vandoor met zijn veel jongere zuster/minnares, Katrin Tschikof, die een wig dreef tussen de familie. In 2010 schreef Gaston Glock zijn drie kinderen uit het familiebedrijf en verbrak het contact met zijn ex-vrouw en kleinkinderen. Toen de scheiding afgerond was, werd ook zijn ex-vrouw uit het bedrijf geschreven. Daarna trouwde hij met Tschikof, waarna haar naam werd toegevoegd aan de adviesraad van het bedrijf. Later bleek dat London een cadeau was voor zijn vrouw. Helga zou het deel van het bedrijf dat haar en de kinderen toekomt terug willen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-14 21:33 



 
Profiel   

Tsja.. oppervlakkig misschien maar zolang de oude snoeperd Nederlandse toppaarden koopt en aanhoudt voor de ruiters hou ik van die beste man :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-14 21:41 



 
Profiel   

en de vechtscheiding gaat verder. :+

Ik vind het een eenzijdig verhaal en eerlijk gezegd ook niet echt nieuwswaardig.

Lekker boeiend voor wie Glock London heeft aangekocht. Het is nu zijn paard en hij beslist. Voorlopig rijdt Schroder er nog gewoon op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-14 21:45 



 
Profiel   

Wat een hoog telegraaf gehalte heeft dit nieuwsbericht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-14 22:00 



 
Profiel   

Het zou voor mij meer nieuws zijn als een multimiljardair die zijn geld heeft verdiend in de wapenindustrie GEEN sluwe mastermind zou zijn _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-14 22:06 



 
Profiel   

MariekeS_ schreef
Het zou voor mij meer nieuws zijn als een multimiljardair die zijn geld heeft verdiend in de wapenindustrie GEEN sluwe mastermind zou zijn _O-

:D :D :D :D :+ :+ :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-14 22:08 



 
Profiel   

Dat zijn huidige vrouw een golddigger eerste klas is geen geheim maar als zij en hij er tevreden mee zijn, prima toch. Er zijn al heel veel rechtszaken geweest en dit zal de laatste niet zijn. Hij vind het geweldig om zijn huidige blonde vamp blij te maken met een paar paardjes,een geweldig equestrian centre waar je echt je vingers bij aflikt. Laat hem lekker alhoewel ik me wel voor kan stellen als je 49 jaar getrouwd bent, altijd de boel thuis draaiende hebt gehouden en hij(een beroerte doet rare dingen met je hersenen) fuckt de verpleegster en trouwt vervolgens ook nog eens met haar, tja, ik zou ook wel een beetje boos zijn en hem proberen te plukken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-14 22:36 



 
Profiel   

Ik zou toch ook niet kunnen lachen als het erfdeel van mijn kinderen of kleinkinderen wordt verpatst, na 49 jaar huwelijk. En als deze mevrouw uiteindelijk in het gelijk gesteld wordt door de rechter heeft Glock straks heel wat minder te besteden, met alle gevolgen vandien. Telegraafgehalte of niet, het kan toch interessant worden voor de Nederlandse paardensport.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-14 22:39 



 

Kunnen London en Gerco nou ook eens gewoon bij elkaar blijven zonder financieel gezever?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-14 22:40 



 
Profiel   

Urielle schreef
Ik zou toch ook niet kunnen lachen als het erfdeel van mijn kinderen of kleinkinderen wordt verpatst, na 49 jaar huwelijk. En als deze mevrouw uiteindelijk in het gelijk gesteld wordt door de rechter heeft Glock straks heel wat minder te besteden, met alle gevolgen vandien. Telegraafgehalte of niet, het kan toch interessant worden voor de Nederlandse paardensport.

Nee hoor, die man is zo schathemeltje rijk , daar kun je van de helft ook nog heul veul toppaarden voor kopen en onderhouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-14 22:53 



 
Profiel   

Wat fijn om te weten dat Glock zijn ex-vrouw een miljoenenclaim neerlegt. De wereld zal een stuk rustiger slapen. Of niet. Who gives a crap, serieus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-14 23:21 



 
Profiel   

MariekeS_ schreef
Het zou voor mij meer nieuws zijn als een multimiljardair die zijn geld heeft verdiend in de wapenindustrie GEEN sluwe mastermind zou zijn _O-


:= Blijkt het een onnozele knuppel te zijn met het IQ van een pantoffeldiertje.. das wat

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-14 23:24 



 
Profiel   

Ze ruikt geld

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-14 23:29 



 
Profiel   

Ach ik snap wel dat het nieuws is, een keer wat van de keerzijde van onze suikeroom kan geen kwaad.
Ik moet ook zeggen dat ik mevrouw groot gelijk geef...geld ruiken of niet, na 49 jaar huwelijk ben je mijn inziens een beduidend mindere golddigger dan de nieuwe vrouw...snap wel dat ze dit niet zomaar laat gebeuren.
Maar inderdaad, al zou Glock financieel in de penarie komen wegens dit kan hij zich misschien geen glorieuze aankopen zoals London veroorloven maar de paarden die ze al hebben, aanhouden zal wel moeten lukken gok ik zo... :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-14 23:45 



 
Profiel   

MariekeS_ schreef
Ach ik snap wel dat het nieuws is, een keer wat van de keerzijde van onze suikeroom kan geen kwaad.
Ik moet ook zeggen dat ik mevrouw groot gelijk geef...geld ruiken of niet, na 49 jaar huwelijk ben je mijn inziens een beduidend mindere golddigger dan de nieuwe vrouw...snap wel dat ze dit niet zomaar laat gebeuren.
Maar inderdaad, al zou Glock financieel in de penarie komen wegens dit kan hij zich misschien geen glorieuze aankopen zoals London veroorloven maar de paarden die ze al hebben, aanhouden zal wel moeten lukken gok ik zo... :')

Als ik de nieuwsberichten zo lees, heeft exmevrouw Glock meer dan voldoende gekregen na de scheiding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-14 00:11 



 
Profiel   

Dit is echt een soap, GTST verbleekt bij dit verhaal!
Die man wordt verpleegd na een hersenbloeding en vervolgens gaat die 50 jaar jongere verpleegster er met die ouwe bok van door. Natuurlijk is het ware liefde en zijn de soulmates..

Die rechtzaak is 1 ding maar je kan je beter druk maken over het feit dat die beste man 85 is een het einde van die rechtzaak niet meer mee maakt. Krijg je een nog grotere zaak want wie weet hoe zijn testament er uit ziet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-14 00:13 



 
Profiel   

Jezus is dit nieuws tegenwoordig? Who cares? Er zijn echte problemen in deze wereld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-14 07:06 



 
Profiel   

Toch, ik weet niet kun jij lekker slapen als je weet dat jou wapens zoveel mensen doden. Ik geloof niet dat ik daar voor ben weggelegd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-14 08:27 



 
Profiel   

En terecht dat de familie het bedrijf terug wil krijgen. Ze hebben jaren hard gewerkt in het bedrijf om het tot een succes te maken, totdat Pappa een nieuw speeltje krijgt en zijn vrouw en kinderen uit het bedrijf gooit en uit zijn leven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-14 08:29 



 
Profiel   

Ik moest ineens denken aan die Vodafone reclame! :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-14 09:14 



 
Profiel   

vilheide schreef
Ik moest ineens denken aan die Vodafone reclame! :D :D

Hahahaha

Ach, meneer Glock is zo rijk, die geeft een miljoen uit, zols wij een tientje uitgeven. Dus laat m lekker spenderen aan paarden, dan kunnen wij een beetje meegenieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-14 10:25 



 
Profiel   

Freedom30 schreef
Toch, ik weet niet kun jij lekker slapen als je weet dat jou wapens zoveel mensen doden. Ik geloof niet dat ik daar voor ben weggelegd.


Ik zou heerlijk slapen wanneer ik weet dat mijn wapens voornamelijk ingezet worden om de straten veilig te houden, eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-14 11:43 



 
Profiel   

bigone schreef
Dat zijn huidige vrouw een golddigger eerste klas is geen geheim maar als zij en hij er tevreden mee zijn, prima toch. Er zijn al heel veel rechtszaken geweest en dit zal de laatste niet zijn. Hij vind het geweldig om zijn huidige blonde vamp blij te maken met een paar paardjes,een geweldig equestrian centre waar je echt je vingers bij aflikt. Laat hem lekker alhoewel ik me wel voor kan stellen als je 49 jaar getrouwd bent, altijd de boel thuis draaiende hebt gehouden en hij(een beroerte doet rare dingen met je hersenen) fuckt de verpleegster en trouwt vervolgens ook nog eens met haar, tja, ik zou ook wel een beetje boos zijn en hem proberen te plukken.

Ze is ook zwanger he, die verpleegster, las ik tijdens het googlen. Oh, het was natuurlijk een roddelgerucht, wat ik dan weer doorverspreid ;)


Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 19-10-14 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-14 11:59 



 
Profiel   

dat je je vrouw uit je leven haalt zegt niets, maar je kinderen??? Dat zegt al genoeg over zijn nieuwe vrouw..ik zou ook alles doen om die ergens op te pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-14 12:02 



 
Profiel   

KootMiraDrum schreef
bigone schreef
Dat zijn huidige vrouw een golddigger eerste klas is geen geheim maar als zij en hij er tevreden mee zijn, prima toch. Er zijn al heel veel rechtszaken geweest en dit zal de laatste niet zijn. Hij vind het geweldig om zijn huidige blonde vamp blij te maken met een paar paardjes,een geweldig equestrian centre waar je echt je vingers bij aflikt. Laat hem lekker alhoewel ik me wel voor kan stellen als je 49 jaar getrouwd bent, altijd de boel thuis draaiende hebt gehouden en hij(een beroerte doet rare dingen met je hersenen) fuckt de verpleegster en trouwt vervolgens ook nog eens met haar, tja, ik zou ook wel een beetje boos zijn en hem proberen te plukken.

Ze is ook zwanger he, die verpleegster, las ik tijdens het googlen.

Is dat die Kathrin?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-14 12:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen