Adelinde Cornelissen niet aan de start in Stockholm

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
OdysseusJarig

Berichten: 22479
Geregistreerd: 15-06-07

Adelinde Cornelissen niet aan de start in Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-14 13:31

http://www.bokt.nl


Afbeelding

Adelinde Cornelissen heeft via haar Facebook laten weten dat zij niet mee zal doen aan het CDIW in Stockholm. Het evenement gaat op 29 november van start, maar Cornelissen zal dit niet meer redden dankzij een blessure aan haar kuit.

"Helaas kan ik niet naar het CDIW in Stockholm. Ik wilde erg graag gaan, echter is mijn been nog niet genoeg genezen. Ik mag van het ziekenhuis de komende zes weken niet meer rijden. Ik hoopte dat ik eerder kon starten en heb stiekem al gereden (vertel het maar niet aan de dokter), maar mijn been is nog steeds te zwak. Volgend jaar zal ik zeker naar de Stockholm Horse Show komen!"

Cornelissen viel enkele weken geleden van een jong paard waarbij zij haar kuitbeen brak. Ondanks haar blessure besloot zij toch te rijden op de Wereldbekerwedstrijd in Lyon, Frankrijk.

bliver
Berichten: 3043
Geregistreerd: 23-08-07

Re: Adelinde Cornelissen niet aan de start in Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 17:01

Ik snap het wel en zou het zelf ook doen, maar het si wel een beetje onproffesioneel dat ze ermee doorgereden is en nu ook doet. Hierdoor duurt het alleen maar langer (hoor mij nou wijs doen, nog regiokampioenschappen gereden terwijl ik op krukken liep :') ).

Ayasha
Blogger

Berichten: 57975
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Adelinde Cornelissen niet aan de start in Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 09:35

Heeft niemand last van behalve zij zelf, zie niet wat er onprofessioneel aan is.

bliver
Berichten: 3043
Geregistreerd: 23-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 09:44

Ayasha schreef:
Heeft niemand last van behalve zij zelf, zie niet wat er onprofessioneel aan is.


als jij als eigenaar je paard daar gestalt hebt heb je daar wel degelijk last van

Beloki
Berichten: 42
Geregistreerd: 12-11-14

Re: Adelinde Cornelissen niet aan de start in Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 10:12

Jammer en hopelijk is ze snel weer fit.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57975
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 10:15

bliver schreef:
Ayasha schreef:
Heeft niemand last van behalve zij zelf, zie niet wat er onprofessioneel aan is.


als jij als eigenaar je paard daar gestalt hebt heb je daar wel degelijk last van

Daar heb je sowieso last van als ze zes weken helemaal niet mag rijden, ze koos er niet voor om die blessure te krijgen.. Als de eigenaars van die paarden het niet oké vinden hebben ze vast een mondje dat groot genoeg is om het open te trekken en zal daar wel over gepraat worden. ;) Iets zegt me dat Adelinde niet het type cliënteel heeft dat maar met alles akkoord gaat. :D

karijn

Berichten: 5409
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: Adelinde Cornelissen niet aan de start in Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 12:50

Onprofessioneel of niet, zes weken niet kunnen rijden is wel vervelend. Voor de eigenaren van de paarden kan het misschien wel vervelend zijn maar ik mag aannemen dat de paarden gewoon doorgetraind worden door andere ruiters? Het is voor Adelinde zelf een groter dilemma. Wedstrijdinkomsten missen. Daarnaast is het voor haar eigen gestel alleen maar beter om ervoor te zorgen dat ze over zes weken weer groen licht krijgt. Het zou alleen maar vervelender worden als ze daarna nog langer eruit ligt...

bliver
Berichten: 3043
Geregistreerd: 23-08-07

Re: Adelinde Cornelissen niet aan de start in Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 13:29

Is hartstikke vervelend. Ik bedoelde meer dat als ze gelijk rust had genomen het ook echt maar 6 weken waren geweest. Nu heeft ze toch doorgereden en duurt het in totaal veel langer