Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 58 van de 200 [ 4982 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 200  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Spelfouten op VN? Feedback voor de NR? Laat het hier weten!

 

aniek1985 schreef
Het bericht komt van de KNHS-site af. Ik denk dat hunzij het hebben aangepast. Ik heb het hier nu ook aangepast, bedankt :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-17 16:00 



 
Profiel   

[VN] Veel kwaliteit bij stamboekkeuring Gelders paard in Didam

In de alinea over de driejarige merries loopt iets niet helemaal lekker...

Tweemaal 85 haalde Jorien Tilde, een fraaie dochter van Rubus B uit de volle zus van Alexandro P. Jo-Amanda (Alexandro P x Farrington) die ook met ruime punten ster werd (80/80), heeft in bovengenoemde merries geduchte concurrentie straks in Ermelo, als zij probeert in de voetsporen van haar volle zussen te treden bij de strijd om het kampioenslint. Hetzelfde geldt voor Janda, een Parcival-dochter uit de bekende kampioensmerrie Wanda (Sirius x Elegant).

Dit stukje leest enorm raar, alsof er ergens een punt en een paar woordjes vergeten zijn. Zelfs na 3x lezen kom ik er nog niet uit...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 11:42 



 
Profiel   

[VN] Fijne groep pony's bij voorrondes KNHS-Divoza kampioenschap

Best wel ernstig, meteen het tweede woord in het bericht. Dresuur ipv Dressuur..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 11:27 



 
Profiel   

diverse foutjes in onderstaand bericht:


Onderwerp: Bokker achter het topic: Marleen_vA

[quote="Nayomie"]
Deze maand kwamen we het topic van Marleen_vA tegen. Zij deed?? een prachtig eerbetoon aan haar overleden paard. In haar fototopic liet zij foto's zien van dit mooie gebeuren. Wij waren nieuwsgierig naar meer informatie over Marleen en het uitstrooien van het de as. Daarom hebben wij een interview afgenomen met haar diedatje hieronder kunt lezen.

Voor de mensen die jou nog niet kennen, stel jezelf eens voor.
Ik ben Marleen, 27 jaar oud en wonend in Almere, geboren in Haarlem. Momenteel werkzaam bij dierenasiel Almere sinds maart 2009, en vrijwillig bij hondenschool Almere. Ik heb mijn MBO diermanagement op zak sinds 2012. Ik ben al actief met paarden sinds 1995. Toen zat ik voor het eerst op een pony, genaamd Esther. Tussendoor altijd nog her en der gereden op een fjordenstal in Epe, maar in 1999 begon dan het 'echte' manegelessen in Krimpen aan den Ijssel IJssel. Daar heb ik de meest geweldige pony leren kennen op manege De Waal hoofdletters in een naam, met de naam Bambi. Wij gingen een jaar later verhuizen naar Almere, waar ik nog altijd woon. Daar ben ik uiteraard weer op een manege gaan rijden, tot ik in 2012 mijn eerste eigen(gekochte) paard, Jitze kreeg. Een imposante kruizing trekpaard x fries, groen van 5,5 jaar oud. Al snel volgde in april 2013 ons volgende pony Santos, die op dat moment 10 maanden oud was.

Het eerbetoon is een mooie manier. Heb je het altijd al op deze manier willen doen als Jitze zou komen te overlijden?
Toen Jitze zo plots overleed, wist ik al dat hij gecremeerd zou worden (alleen had ik dit 20 jaar later verwacht...). Dit is toen ook in treinvaart allemaal geregeld. Ik heb toen van zijn manen een ring laten maken met zijn haar erin verwerkt, een wit gouden ketting met zijn as erin, en de rest van zijn as wilde ik uitstrooien. Maar waar? Al snel moest ik aan Schoorl aan Zee hoofdletter
denken, omdat Jitze en ik hier 2 jaar achter elkaar vakantie hebben gehad en Jitze gek was van het scheuren over het strand. Santos en Jitze waren vriendjes en hoe mooi was het idee om dan met Santos in volle rengalop, over het strand, Jitze zijn as uit te strooien. Wel wilde ik de herineringherinnering niet kwijt, dus heb ik dit emotionele moment door Martine van Fotostudio Bellavie vast laten leggen.



Op het moment dat je het asde asuitstrooide op het strand, hoe voelde jij je erbij?
Ik was geconcentreerd, verdrietig, veel gemixte emoties. Ik heb plezier met Santos gemaakt na 'het' moment. We hebben gezwommen, door de meeuwen heen gereden en van de wind door de haren genoten. Dagen voor de fotoshoot elke dag tranen. Het idee dat ik hem los ga laten door zijn as uit te strooien, maar het moment zelf leken de tranen wel op. Eigenlijk kwamen de tranen pas weer toen ik met mijn voeten in de zee stond om de laatste beker uit te strooien. Mijn momentje, ons momentje, vaarwel vriendje...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 12:58 



 
Profiel   

De meeste foutjes zijn er nu uitgehaald. Alleen deze zin staat er nog: Zij deed?? een prachtig eerbetoon aan haar overleden paard. Die ga ik even navragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 13:47 



 
Profiel   

schreef/ plaatste/maakte, allemaal betere alternatieve

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 13:48 



 
Profiel   

Thanx, ik pas het aan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 13:49 



 
Profiel   

JPitty schreef
[VN] Veel kwaliteit bij stamboekkeuring Gelders paard in Didam

In de alinea over de driejarige merries loopt iets niet helemaal lekker...

Tweemaal 85 haalde Jorien Tilde, een fraaie dochter van Rubus B uit de volle zus van Alexandro P. Jo-Amanda (Alexandro P x Farrington) die ook met ruime punten ster werd (80/80), heeft in bovengenoemde merries geduchte concurrentie straks in Ermelo, als zij probeert in de voetsporen van haar volle zussen te treden bij de strijd om het kampioenslint. Hetzelfde geldt voor Janda, een Parcival-dochter uit de bekende kampioensmerrie Wanda (Sirius x Elegant).

Dit stukje leest enorm raar, alsof er ergens een punt en een paar woordjes vergeten zijn. Zelfs na 3x lezen kom ik er nog niet uit...


Zag dat de foutjes van de Bokkers onder mijn bericht eruit zijn gehaald, maar de mijne nog niet. Wellicht kan hier ook nog even naar gekeken worden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 13:49 



 
Profiel   

Sorry, die had ik helemaal niet gezien. Ga er even naar kijken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 13:50 



 
Profiel   

Graag gedaan en excuses aanvaard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 13:51 



 
Profiel   

pony overleden in vecht bij ... tis in de rivier DE vecht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 10:58 



 
Profiel   

Bedankt, ik heb het aangepast :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 18:59 



 
Profiel   

[VN] Samenvatting EIA bijeenkomst 13 juli

Tweede alinea: Hierbij kwam andere aanpak in Duitsland en Zwitserland naar voren ten opzichte van Nederland.

Dit zou beter zijn: Hierbij kwam de andere aanpak in Duitsland en Zwitserland naar voren te opzichte van de aanpak in Nederland.

Derde alinea: Hierbij waren er veel vragen vanuit dierenartsen die zich richten op export.

richten moet met dubbel t: richtten. Het is verleden tijd, net als waren...

Vierde alinea: Vanuit de SRP gaf Julius Peters aan dat een goed identificatie en registratiesysteem wenselijk is om de standplaatsen en daarmee contacten van paarden beter in kaart te kunnen brengen.

Handig denk ik om de afkorting SRP ook in de eerste alinea erbij te zetten, bij de opsomming van de partijen die de bijeenkomst leidden. SRP is geen dierenarts(-enpraktijk) en nam kenneljik wel deel aan deze bijeenkomst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 21:56 



 
Profiel   

Bedankt +:)+ Ik heb het bericht aangepast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 22:01 



 
Profiel   

[VN] Paard raakt gewond door uitglijder op brug Bergschenhoek .

Geen fout hoor, maar ik heb de foto's gezien bij dat bericht en ik vind ze redelijk schokkend. Misschien is een waarschuwing in de openingspost op zijn plaats?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 21:05 



 
Profiel   

Bedankt voor het melden, dat is inderdaad een goed idee. Ik heb onderaan het artikel een waarschuwing geplaatst :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 21:25 



 

[VN] Paard achter voertuig zorgt voor grote ophef
Aan een snelheid... Aan een tempo...? In Nederland is het op of met, bij de zuiderburen is het aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 21:01 



 
Profiel   

Ik heb het aangepast, bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 21:04 



 
Profiel   

Anoniem schreef
[VN] Paard achter voertuig zorgt voor grote ophef
Aan een snelheid... Aan een tempo...? In Nederland is het op of met, bij de zuiderburen is het aan.



melody7 schreef
Ik heb het aangepast, bedankt!

Hij staat er nog een keer in:
Citaat
Ik reed erg traag, aan een wandeltempo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 21:11 



 
Profiel   

[VN] Pony-dressuurteam vierde op Europees Kampioenschap

Vandaag is het voor hun echt begonnen met de eerste individuele kwalificatie.

Hun moet hen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-17 10:55 



 
Profiel   

Inderdaad Ierusju! Bedankt voor het melden, ik heb hem aangepast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-17 11:18 



 
Profiel   

[VN] Ilana (23) schrijft blog aan meisje die haar filmde

In de titel van dit nieuwsbericht moet 'meisje die' 'meisje dat' zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-17 14:05 



 
Profiel   

Bedankt, ik ga het aanpassen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-17 14:07 



 
Profiel   

[VN] 735ste paardenmarkt Voorschoten van start

Derde alinea, offiecieel moet denk ik officieel zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-17 15:12 



 
Profiel   

Is aangepast, bedankt!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-17 15:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 58 van de 200 [ 4982 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 200  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen