Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dieven breken in bij Anky van Grunsven

 
Profiel   

http://www.omroepbrabant.nl


[ img ]
Foto: FEI.org

Bij een inbraak in het huis van Anky van Grunsven in Erp zijn donderdag sieraden gestolen. Het huis van de amazone is compleet overhoop gehaald. "Er waren gewoon mensen aan het werk op het terrein, dus dat is het schrikwekkende", laat ze weten aan Omroep Brabant.

Vermoedelijk braken de twee daders in tussen tien uur 's ochtends en één uur 's middags. Ze sloegen de ramen kapot en wisten op die manier het huis in te komen. Op de bovenverdieping haalden ze kostbare spullen van Van Grunsven weg. "Dit is niet normaal", reageert de Erpse. "We waren nogal in shock."

De Nederlandssprekende daders, een kale man van rond de vijftig en een twintiger met donker haar, sloegen op de vlucht in een zwarte Audi met op de bovenkant een zwarte rails. Getuigen zagen de wagen wegrijden, maar konden het kenteken niet zien. Van Grunsven hoopt dat mensen die iets gezien hebben van de inbraak, zich melden bij de politie.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-15 20:50 



 
Profiel   

Belachelijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-15 20:52 



 

Heh en niemand heeft het gerinkel van glas gehoord? Pfoeh moet inderdaad schrikken zijn geweest zeg. Bah :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-15 20:52 



 
Profiel   

Jeetje, die durven zeg..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-15 20:53 



 
Profiel   

Lianne schreef
Heh en niemand heeft het gerinkel van glas gehoord?

Op een lappie grond van 200m2 wil ik dat nog wel geloven, maar ik gok zomaar dat het bij Anky ietsiepietsie groter is :D

Niettemin schandalig brutaal natuurlijk -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-15 21:04 



 
Profiel   

Niemand had door dat er ingebroken werd, maar ze weten wel dat het nederlands sprekende daders waren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-15 21:16 



 
Profiel   

fleurtjeuh schreef
Niemand had door dat er ingebroken werd, maar ze weten wel dat het nederlands sprekende daders waren?

Dat hebben ze nog even gevraagd. :j

Heeft ze niet toevallig een penny-stalker die getuige is? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-15 21:23 



 

Ik vroeg me dat inderdaad ook af, hoe weten ze hoe oud de daders zijn en dat ze Nederlands spraken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-15 21:26 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Heeft ze niet toevallig een penny-stalker die getuige is? :')


Ik dacht dat de hedendaagse Penny's anti-Anky waren? :o?

Even serieus: Belachelijk natuurlijk, wat begrijpen sommige mensen niet aan 'met je poten van andermans spullen afblijven'...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-15 21:27 



 
Profiel   

Oh bah wat naar zeg. Helemaal met het idee dat het gewoon onder je neus kan gebeuren. Hopelijk worden de daders én de gestolen spullen snel teruggevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-15 21:29 



 
Profiel   

KoudbloedKim schreef
Ik vroeg me dat inderdaad ook af, hoe weten ze hoe oud de daders zijn en dat ze Nederlands spraken?

Leeftijden zijn geschat en het lijkt mij logisch dat er op die locatie gewoon camera's hangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-15 21:31 



 
Profiel   

Er komen daar wel meer onbekenden schat ik zo. Door te doen alsof ze daar te gast waren de plak opgelopen en nog n praatje maken om vooral niet verdacht over te komen gebeurd volgensmij wel Vaker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-15 21:33 



 

Denk dat ze dan wel gepakt zullen worden. :j
Desnoods beelden vrijgeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-15 21:36 



 
Profiel   

fleurtjeuh schreef
Niemand had door dat er ingebroken werd, maar ze weten wel dat het nederlands sprekende daders waren?

Wellicht wel gezien dat het een nederlands kenteken was, maar niet wat er op stond verder?
Al vind ik het wat doordacht ja.. hm. :=
Maar hoe dan ook, heel vervelend natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-15 21:36 



 
Profiel   

Sammie schreef
KoudbloedKim schreef
Ik vroeg me dat inderdaad ook af, hoe weten ze hoe oud de daders zijn en dat ze Nederlands spraken?

Leeftijden zijn geschat en het lijkt mij logisch dat er op die locatie gewoon camera's hangen.


Precies wat ik wilde zeggen! _/-\o_

Maar echt verschrikkelijk voor Anky wat er allemaal is gebeurt, ik zou dat echt nooit willen meemaken! :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-15 22:45 



 
Profiel   

Wat een hel moet Anky doormaken zeg.

nu maar hopen dat die idioten gauw worden opgepakt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-15 23:17 



 
Profiel   

Wat een hel is ook nog wel weer overdreven. Een inbraak is altijd vervelend maar het gebeurt helaas dagelijks bij heel veel mensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 06:06 



 
Profiel   

En ook voor die mensen is het een hel Jenny. Je kan serieuze angsten ontwikkelen na een inbraak. Je hele gevoel van veiligheid wordt afgenomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 06:19 



 
Profiel   

Belachelijk
-vind het ook wel grappig dat als er bij mij word ingebroken het niemand iets boeit en bij Anky moet heel Nederland het weten:p-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 07:17 



 
Profiel   

Amandavd schreef
En ook voor die mensen is het een hel Jenny. Je kan serieuze angsten ontwikkelen na een inbraak. Je hele gevoel van veiligheid wordt afgenomen.


Kan maar daar is nog helemaal niks van bekend. Een inbraak met alleen materiële schade, waarbij niemand in huis was is geen hel. Dat is lastig, vervelend, balen dat dierbare spullen weg zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 07:23 



 
Profiel   

Heb jij iets betekend voor de paardensport dan? Ben jij jarenlang het boegbeeld geweest voor de Nederlandse paardensport? Heb jij meerdere keren aan een OS meegedaan, en gouden medailles gewonnen? Volgens mij niet. Anky is een BNer, en iemand die echt wat betekend heeft. Daarom is zij in het nieuws.

jenny dat kan jij niet beoordelen voor een ander. Iedereen ervaart dat anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 07:26 



 
Profiel   

is bij iedereen natuurlijk heel rot en vervelend, dus bij Anky ook.
wat een brutaliteit zo op klaarlichte dag

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 07:30 



 
Profiel   

Wat een aso's weer. :n Jammer en erg sneu voor Anky.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 07:32 



 
Profiel   

KoudbloedKim schreef
Ik vroeg me dat inderdaad ook af, hoe weten ze hoe oud de daders zijn en dat ze Nederlands spraken?


Misschien aanwezigheid van camera's ??

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 07:38 



 
Profiel   

Jennyj01 schreef
Amandavd schreef
En ook voor die mensen is het een hel Jenny. Je kan serieuze angsten ontwikkelen na een inbraak. Je hele gevoel van veiligheid wordt afgenomen.


Kan maar daar is nog helemaal niks van bekend. Een inbraak met alleen materiële schade, waarbij niemand in huis was is geen hel. Dat is lastig, vervelend, balen dat dierbare spullen weg zijn.


Hebben ze bij jou ooit ingebroken dan? Zo niet vind ik dat jij dan gewoon je mond moet houden. Ik heb het helaas twee keer meegemaakt, toen ik wel thuis was, dus weet goed genoeg wat voor een hel het is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 08:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen