Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hans Peter Minderhoud heer en meester in Oostenrijk

 
Profiel   

http://www.bokt.nl



In het Oostenrijkse Treffen worden op het Glock's Horse Performance Centre internationale dressuurwedstrijden gehouden. Gisteren werden de eerste wedstrijden verreden op Grand Prix CDI*3 en CDI*4 niveau.

In de CDI*4 eindigde Hans Peter Minderhoud met Glock's Johnson (v. Jazz) op een eerste plaats met een score van 76.140%. De proef kenmerkte zich door veel afdruk en ijverigheid. De Nederlandse amazone Lorraine van den Brink werd tweede met de negentienjarige Orlandus (v. Juventus) met een puntentotaal van 68.800 %. Met een score van 68.400 % werd de werd de Duitse Matthias Kempkes met Riccoletto (v. Rivero II). Op een vierde plek eindigde de Nederlandse Thamar Zweinstra met Hexagon's Zodinde (v. Hexagon's Louisville) met 68.300 %.

In de CDI*3 was Joyce Lenaerts de best presterende Nederlander met Beukenvallei's Ubique (v. Welt Hit II). Met een score van 65.200 % bleven zij steken op een achtste plaats. De Nederlandse amazone Shanda de Boer scoorde met de Tuschinski-zoon Eastend's Allstar 63.720 % op hun eerste internationale wedstrijd. Danielle van Mierlo reed slechts 58.180 % met Azzurro (v. Rhodium) en eindigde daarmee op een laatste plaats.

Vandaag was Hans Peter Minderhoud opnieuw heer en meester in zijn klasse. In het Prix St. George CDI*3 kwam hij aan de start met Glock's Casper (v. Westpoint) en wist hij 74.895 % te behalen. Matthias Kempes eindigde met Dante Delux MJ (v. Danone) op een tweede plaats met 71.395 % en de Nederlandse Jonna Schelstraete maakte de top drie compleet met 71.289 % op haar Cupido (v. Tuschinski). Joyce Lenaerts vinden we terug op een achtste plek met Beukenvallei's Show Boy (68.263 % ), Margo Timmermans op een tiende plaats met Catch Me (67.789% ), Seth Bosman op een elfde plek met Cupido (67.763 % ) en Katja Gevers op een twaalfde plek met Crescendo (67.368 % ).

In de Grand Prix CDI*4 was het erepodium compleet oranje gekleurd. Edward Gal eindigde met Glock's Voice bovenaan met een score van 75.880%. Katja Gevers wist een tweede plaats te behalen met haar Thriller met 69.680% en Danielle van Mierlo volgde met 68.080% op haar Ucento.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 17:19 



 
Profiel   

Kijk ik even zie ik nog net Edward met een deken en strikkie de baan uit rijden, heb wel het gevoel dat er bijna geen publiek te zien is daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 17:22 



 
Profiel   

Ik begreep dat een kaartje €300,- per dag kostte, dus vind het niet gek dat er weinig publiek is :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 17:29 



 
Profiel   

Focussed schreef
Ik begreep dat een kaartje €300,- per dag kostte, dus vind het niet gek dat er weinig publiek is :+

Dan zitten ze waarschijnlijk allemaal in de VIP tent om zo waar voor hun geld te krijgen }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 18:31 



 
Profiel   

Focussed schreef
Ik begreep dat een kaartje €300,- per dag kostte, dus vind het niet gek dat er weinig publiek is :+

pfoeeeeeeeeeeeee, alsof het helemaal niets kost :Y) :Y) :Y) :D :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 23:51 



 
Profiel   

Ach voor dat geld mag je wel aangenaam zitten, lekker aan de champagne & hapjes en genieten van een optreden van Mariah Carey :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-15 06:44 



 
Profiel   

Glock pakt flink uit 8-) Gisteren Mariah Carey, vandaag Robbie Williams :P https://www.facebook.com/joyce.lenaerts ... nref=story

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-15 21:28 



 
Profiel   

listiglistje schreef
Glock pakt flink uit 8-) Gisteren Mariah Carey, vandaag Robbie Williams :P https://www.facebook.com/joyce.lenaerts ... nref=story

dat had ik idd ook al gezien op fb idd :j :j :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-15 21:30 



 
Profiel   

listiglistje schreef
Glock pakt flink uit 8-) Gisteren Mariah Carey, vandaag Robbie Williams :P https://www.facebook.com/joyce.lenaerts ... nref=story


Ik wilde het net posten :D. Je zal er maar zijn, zeg _O_.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-15 21:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen