Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Grand Prix-merrie Girasol naar Morgan Barbançon Mestre

 
Profiel   

http://www.bokt.nl / http://www.eurodressage.com


De Spaanse Olympische amazone Morgan Barbançon Mestre heeft de teugels overgenomen van Nadine Capellmanns nummer één Grand Prix paard Girasol.

De Baden Wurttemberger-gefokte merrie is gefokt door Matthias Schönenberger en werd op nationaal niveau uitgebracht door Jasmin Schaudt.

Schaudt en de veertienjarige Gribaldi-dochter maakte een indrukwekkende impressie toen ze hun eerste Grand Prix reden tijdens CDI Hagen in 2010. Twee weken later werd de vosse merrie verkocht aan Capellmann als opvolger voor Elvis.

In maart 2011 namen zij deel aan hun eerste internationale Grand Prix en hadden een gemengd succes. Enige tijd stond Capellmann er alleen voor, als het aankwam op de trainingen. Onlangs ging ze terug naar de coach die haar veel succes bracht, Klaus Balkenhol.

Hoogtepunten uit de carrière van deze combinatie zijn onder andere winst rijdens de kür op muziek van CDI Dortmund in 2012 en de Grand Prix en Grand Prix Special van CDI Verden in 2013.

"Ze is een heerlijk paard, dat alles in huis heeft om goed te presteren als sportpaard. Het was liefde op eerste gezicht voor mij," legde Capellmann uit. "Helaas konden we onze band niet altijd even goed laten zien in de ring. Girasol is een enorm sympathiek paard, dat ik iedere dag met veel enthousiasme heb gereden. De afgelopen tijd heb ik mijzelf afgevraagd of ik me een toekomst kon voorstellen waarin Girasol gereden zou worden door een andere ruiter. Het was een moeilijke beslissing, maar ik wens de jonge Spaanse teamamazone Morgan Barbançon veel plezier en succes aan de merrie."

Barbançon Mestre is extatisch met een nieuw Grand Prix paard bij haar verzameling: "Ik ben het gelukkigste meisje op aarde. Vandaag had ik de kans om Girasol te verwelkomen in ons team. Bedankt papa en mama die mij altijd de beste kansen geven. Ik kan er niet genoeg van krijgen! Op naar een nieuw avontuur met deze roodharige diva."
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-15 20:41 



 
Profiel   

En nu hopen dat zij een beter klik krijgt met Girasol. Voordat Nadine hem te rijden kreeg, vond ik haar in potentie beter dan Totilas. Daar is tot nu toe in de ring niet veel van terecht gekomen helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-15 09:38 



 
Profiel   

Leuk voor haar! Op het YouTube kanaal van topiberian staan al een paar korte video's van de combinatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-15 10:02 



 
Profiel   

Bedankt voor de tip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-15 16:18 



 
Profiel   

Wat een lieve papa en mama heeft zij <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-15 22:08 



 
Profiel   

vur schreef
En nu hopen dat zij een beter klik krijgt met Girasol. Voordat Nadine hem te rijden kreeg, vond ik haar in potentie beter dan Totilas. Daar is tot nu toe in de ring niet veel van terecht gekomen helaas.


Helemaal mee eens. Ik was ook echt gecharmeerd van die merrie, maar miste met Nadine net het goude draadje en had altijd het idee dat er veel meer in zat. Hopen dat ze met Morgan mooie dingen kan gaan laten zien. Ik ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-15 11:48 



 
Profiel   

Wauw, wat een geweldige kansen krijgt die meid! Super! Ook mooi voor Spanje, want volgens mij zijn die de laatste jaren niet beter geworden, terwijl ze altijd wel een land waren om rekening mee te houden!

Filmpjes zien er veelbelovend uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-15 12:01 



 
Profiel   

Dorine92 schreef
Wat een lieve papa en mama heeft zij <3



Vooral hele rijke :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-15 21:07 



 
Profiel   

Lieve en rijke. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-15 08:00 



 
Profiel   

Vaders zit in de diamantenhandel
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-15 08:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen