FEI maakt longlist voor Rio bekend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assileM

Berichten: 687
Geregistreerd: 16-05-13
Woonplaats: Gelderland

Re: FEI maakt longlist voor Rio bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 08:55

HUPHUP DUBBELDAM!!! :D

SETEFURII
Berichten: 3257
Geregistreerd: 06-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:03

Seltje schreef:
De Belgen zullen niet met veel zijn... Slechts 2 combinatie voor de dressuur... Hoop dat ze dan op zen minst beide mogen gaan. 5 springcombi's en 6 voor eventing. Ik dacht toch echt wel dat België meer waard was.

Zal niet gebeuren. Alleen Fanny Verliefden heeft een ticket binnen gehaald en nu kan ze zelf niet eens gaan gezien haar paard een blessure heeft. Dus max 1tje voor dressuur. Ik denk ook dat we geen springteam hebben.

LuffB

Berichten: 1302
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:34

SETEFURII schreef:
Seltje schreef:
De Belgen zullen niet met veel zijn... Slechts 2 combinatie voor de dressuur... Hoop dat ze dan op zen minst beide mogen gaan. 5 springcombi's en 6 voor eventing. Ik dacht toch echt wel dat België meer waard was.

Zal niet gebeuren. Alleen Fanny Verliefden heeft een ticket binnen gehaald en nu kan ze zelf niet eens gaan gezien haar paard een blessure heeft. Dus max 1tje voor dressuur. Ik denk ook dat we geen springteam hebben.


En maar 2 voor de eventing. Karin Donckers en Joris van springel hebben gezorgd dat er 2 mensen mogen starten tijdens de OS, naar alle waarschijnlijkheid zijn dit ook de twee die daadwerkelijk zullen starten, maar zou bijvoorbeeld ook kunnen dat een ander de plek inneemt. (het binnenhalen van een startplek voor je land, betekend namelijk niet dat je daadwerkelijk voor je land mag rijden. Als een andere combinatie beter past (bijv. beter gepresteerd heeft in de afgelopen periode) kan die er zomaar met jouw plek vandoor gaan.)

silhouette

Berichten: 75
Geregistreerd: 19-08-13

Re: FEI maakt longlist voor Rio bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:47

Er zijn ook maar 2 springruiters die zullen mogen gaan voor België. Gregory Wathelet en Jerome Guery hebben een ticket behaald, maar er zullen waarschijnlijk wel andere ruiters mogen gaan.

Queen123
Berichten: 300
Geregistreerd: 31-03-16

Re: FEI maakt longlist voor Rio bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 16:01

Ik ben erg benieuwd wie er naar de OS zullen gaan voor NL. HP en Diederik zijn echt al wel zeker denk ik. Edward hoop ik eerlijk gezegd wel, als ruiter hoort hij er echt thuis imo, maar als Undercover nog steeds zo loopt als nu, dan twijfel ik of hij geselecteerd zal worden. Adelinde reed vandaag wel weer een hoge score! Denk dat zij ook wel eem grote kans maakt hoor, scheelde bijna niets met Diederik.

Qua springen vind ik het ook lastig in de schatten. Ze hadden de afgelopen WEG en EK wel echt een fantastisch team, maar Harrie Smolders en Emerald maken ook wel een erg grote kans gok ik.

Ik ben erg benieuwd!

Milando

Berichten: 165
Geregistreerd: 08-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 16:05

Peelie schreef:
Alleen de eventinglijst krijg ik niet open.

Paralympische dressuur[ [url=m/6mqTgA.png]Afbeelding[/url] ]

Springen
[ [url=m/LJOUuw.png]Afbeelding[/url] ]


Misschien een heel domme vraag, maar waarvoor staat dat Revieuw: met een datum achtere enkele paralympische ruiters/amazones?

Anoniem

Re: FEI maakt longlist voor Rio bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 16:06

Interessant om te zien dat Gal het weer gaat proberen met Undercover. Ben wel benieuwd wat daarvan gaat komen als hij uiteindelijk geplaatst wordt, laatste beelden die ik ervan heb gezien was dat probleem met de spanning nog niet echt weg.

Dany94
Berichten: 872
Geregistreerd: 10-08-09
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 16:55

Free2 schreef:
Dany94 schreef:
Iemand toevallig ook de eventing lijst publiceren?


Ik kan even niet fancy doen met screenshots helaas, maar copy-paste werkt ook :)

NED Merel Blom 10007318 Rumour has It N.O.P.
NED Andrew Hefferman 10003591 Boleybawn Ace N.O.P.
NED Tim Lips 10002940 Bayro N.O.P.
NED Alice Naber-Lozeman 10000190 ACSI Peter Parker
NED Theo Van de Vendel 10070333 Zindane
NED Tim Lips 10002940 Keyflow (RESERVE)


Bedankt !! Leuke namen waarvan al wel verwacht had dat ze erop zouden staan

Imaginaerum
Berichten: 3717
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 17:05

Oké, mijn voorspelling. :P
Hans Peter met Johnson, Diederik met Arlando, Edward met Undercover en Adelinde met Parzival. Danielle met Siro als reserve of Madeleine met Cennin.
Ik denk dat Adelinde een mooie stabiele factor zou zijn nu Undercover niet constant presteert.
Maar gelukkig ben ik geen bondscoach, lijkt me erg moeilijk kiezen. :D

Getup

Berichten: 8292
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 17:17

Ik zou dan volgens mij Cennin meenemen als reserve. Verrassingseffect.

Lastig wbt Undercover. Hij kan natuurlijk machtig scoren, maar de laatste keren dat hij op pad is geweest, was hij errrrrg gespannen.

eigenlijk ben ik t met R12312 eens :D

Laurievc

Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 17:25

SETEFURII schreef:
Seltje schreef:
De Belgen zullen niet met veel zijn... Slechts 2 combinatie voor de dressuur... Hoop dat ze dan op zen minst beide mogen gaan. 5 springcombi's en 6 voor eventing. Ik dacht toch echt wel dat België meer waard was.

Zal niet gebeuren. Alleen Fanny Verliefden heeft een ticket binnen gehaald en nu kan ze zelf niet eens gaan gezien haar paard een blessure heeft. Dus max 1tje voor dressuur. Ik denk ook dat we geen springteam hebben.

We hebben inderdaad geen springteam aangezien de Belgen zich niet hebben kunnen plaatsen. Zoals al gezegd: er mogen wel 2 individuelen gaan :)

Janine1990

Berichten: 43817
Geregistreerd: 13-03-05

Re: FEI maakt longlist voor Rio bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 17:55

Hans Peter Minderhout met Johnson
Dieperik van Silfhout met Arlando
Madeleine Witte met Cennin
Adelinde Cornelissen met Parzival

Danielle Heijkoop met Siro als reserve, maar twijfel tussen haar en Madeleine, benieuwd naar Aken!