Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Jeroen Dubbeldam: "Het is mooi geweest"

 
Profiel   

* Bokt.nl/ Helden.nl
Ingestuurd door Ketaki

[ img ]
Jeroen Dubbeldam met BMC Van Grunsven Whisper. Foto: Showjumper

Jeroen Dubbeldam deed deze week in het blad "Helden" een aantal opmerkelijke uitspraken. Zo vertelde Dubbeldam dat hij vermoedelijk nog maar één keer zal deelnemen aan de Olympische Spelen, namelijk dit jaar in Rio. "Het is mooi geweest. Ik ben 43 en ben de hele wereld over geweest. Zenith wordt verkocht, die raak ik sowieso kwijt. Ik blijf wel rijden en paarden trainen, maar topsport zal afhangen van wat voor paard er op mijn pad komt. En vooral óf het op mijn pad komt."

Volgens Dubbeldam zal Zenith tussen de drie en vier miljoen euro gaan opbrengen tijdens de veiling, ongeacht hoe hij zal presteren in Rio. "Winst en verlies liggen in onze sport zo dicht bij elkaar. Eén foutje en je wordt dertigste in plaats van eerste. Het voordeel is dat het niet meteen ten koste van de waarde van het paard gaat."


Klik hier voor het interview met Jeroen Dubbeldam.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-16 21:13 



 
Profiel   

Wat zonde. Maar ik snap het wel.

Stoppen op de piek van je kunnen en daar op herinnerd worden.

Hij is al wereldkampioen, wat valt er nou nog te winnen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-16 21:44 



 
Profiel   

Ik hou van die man!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-16 21:51 



 
Profiel   

Wat super zonde! Die man is fantastisch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-16 22:04 



 
Profiel   

Geef hem groot gelijk !

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-16 22:48 



 

Geweldige man. Groot voorbeeld voor alle ruiters en amazones. Ik zal nooit vergeten hoe hij die 4 foutloze rondes op 4 verschillende paarden op het WK reed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-16 23:01 



 
Profiel   

Hé wat jammer! Maar wel een hele goede keuze. Hij zal herinnerd worden als een held wat mij betreft. Echt een voorbeeld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-16 23:08 



 
Profiel   

Resistance schreef
Geweldige man. Groot voorbeeld voor alle ruiters en amazones. Ik zal nooit vergeten hoe hij die 4 foutloze rondes op 4 verschillende paarden op het WK reed.


Ik ook niet! wat was dat spannend..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-16 23:09 



 
Profiel   

Toch wel een van mijn grote helden, hoe die man kan rijden en hoe makkelijk hij zich aanpast aan verschillende paarden in een korte tijd, bvb wk, echt diepe bewondering voor.
Zou het zonde vinden als hij uit de top sport zal verdwijnen, zeker in het landenteam is hij een goeie om erbij te hebben. Maar snap het wel, nu duimen dat ie nog een keer gaat vlammen op het OS en dan voor de laatste keer nog een keer goud mee naar huis neemt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-16 23:12 



 
Profiel   

Jammer, maar ik snap zijn keuze!

We gaan duimen voor goud in rio!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-16 23:15 



 
Profiel   

Resistance schreef
Geweldige man. Groot voorbeeld voor alle ruiters en amazones. Ik zal nooit vergeten hoe hij die 4 foutloze rondes op 4 verschillende paarden op het WK reed.

Sinds die wedstrijd is hij ook mijn grote voorbeeld :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-16 23:16 



 
Profiel   

Het fijne van Jeroen is dat hij altijd een gewone vent is gebleven. Daar kunnen veel toppers echt een voorbeeld aan nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-16 23:55 



 
Profiel   

Ik vind het wel jammer , maar ik snap zijn keuze heel goed. Jeroen heeft alles al gewonnen wat een ruiter kan winnen. Stiekem hopen dat er toch nog een paard voor hem op zijn pad komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-16 08:00 



 
Profiel   

jammer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-16 08:16 



 
Profiel   

Het zou fantastisch zijn als hij olympisch kampioen wordt in Rio. Voor mij is hij een vakman pur sang. Wat hij ook beslist, we zullen hem hoe dan ook altijd weer tegenkomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-16 08:57 



 
Profiel   

Prachtige vent! Jammer, maar ook erg begrijpelijk. Hij is een voorbeeld voor veel mensen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-16 09:38 



 
Profiel   

Ik wens hem heel veel plezier op de OS! Geniet er van :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-16 10:45 



 
Profiel   

jeroen je blijft voor mij een groot voorbeeld, geweldig persoon heel veel succes op de OS en we gaan je uiteraard missen daarna in de wedstrijd ring..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-16 11:01 



 
Profiel   

Vakman en realist. Maar iemand die zeker gemist wordt in de topsport. Misschien er er in het kader wel een plekje voor hem is als trainer of coach. De jonge generatie kan zoveel van hem leren....

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-16 11:43 



 
Profiel   

Een wijs besluit.

Ben benieuwd wat hij hierna gaat doen?

De jongere generatie trainen of wellicht (bonds)coach in de toekomst :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-16 12:15 



 
Profiel   

Resistance schreef
Geweldige man. Groot voorbeeld voor alle ruiters en amazones. Ik zal nooit vergeten hoe hij die 4 foutloze rondes op 4 verschillende paarden op het WK reed.

Inderdaad, ik zat op het puntje van mijn stoel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-16 12:39 



 
Profiel   

Jammer, geniet van zijn rijkunsten. Vakman in ieder opzicht, kunnen veel mensen wat van leren. Snap zijn keuze wel, mooi. Hopelijk nog een keer de gouden plak binnen halen en genieten van de combinatie Dubbeldam Zenith.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-16 12:51 



 
Profiel   

weten jullie over welke veiling dit gaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-16 13:05 



 
Profiel   

Hij stopt niet met rijden!! Gewoon na de os niet meer op het hoogste niveau.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-16 13:19 



 
Profiel   

Ik zeg nieuwe bondscoach :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-16 14:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 41 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen