Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 9 [ 222 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nieuwe documentaire over Totilas, zondag 24-07 op TV

 
Profiel   

Bokt.nl


Annette van Trigt maakte gisteren bij RTL Late Night bekend dat zij een tweede documentaire gemaakt heeft over Totilas. In deze documentaire komen alle betrokken hoofdrolspelers in beeld. Het is een documentaire over een wonderpaard en hoe hij door hebzucht, mismanagement, intriges en blessures uiteindelijk ten onder ging.

De documentaire wordt uitgezonden bij Ziggo Sport op zondag 24 juli om 21:00. Voor Ziggo klanten is dit op kanaal 14.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 09:43 



 
Profiel   

Komt hij ook voor niet ziggo klanten nog een keer op tv of is daar niks over bekend?

Ik wil hem wel graag zien maar heb tv van KPN.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 10:16 



 
Profiel   

Nog een topic? :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 10:19 



 
Profiel   

Hier loopt al een topic over dus ik tem. raar overigens dat de nieuwsredactie een dubbel topic plaatst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 10:45 



 
Profiel   

git schreef
Hier loopt al een topic over dus ik tem. raar overigens dat de nieuwsredactie een dubbel topic plaatst.


Het zijn ook maar mensen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 11:41 



 

Niet persé hetzelfde topic, het vorige topic was een aankondiging voor RTL Late night. Dit is de docu zelf :) die wordt niet in het andere topic in de OP genoemd en niet iedereen leest dat topic natuurlijk helemaal door. Op deze manier bereik je weer meer en andere lezers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 11:45 



 
Profiel   

Dan kun je beter de titel van het andere topic aanpassen en de datum van uitzending met bold-codes in het lopende topic zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 11:47 



 
Profiel   

Niet overal een probleem van gaan maken zeg .. _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 11:49 



 
Profiel   

alleen bij Ziggo te zien? ik heb kpn namelijk....

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 12:02 



 
Profiel   

Het is een documentaire over een wonderpaard en hoe hij door hebzucht, mismanagement, intriges en blessures uiteindelijk ten onder ging.
Volgens mij stap je met dit beeld al verkeerd in het maken van een documentaire..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 12:24 



 
Profiel   

Ook kpn hier.......

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 12:25 



 
Profiel   

Zou ook gewoon voor KPN te zien zijn, zei iemand in het andere topic. Ik ga in elk geval kijken na m'n werk, net de eerste docu gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 12:47 



 

Dat was ik inderdaad. Ik ga dat straks even nakijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 12:52 



 
Profiel   

Jans schreef
Dat was ik inderdaad. Ik ga dat straks even nakijken :)


Ik wil het ook graag weten.
Dekgeld van €8000 naar €1500 gegaan :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 13:22 



 
Profiel   

Als KPN klant kan je het ook ontvangen maar dan moet je wel het ziggo sport pakket afnemen. €15,50 per maand voor 6 zenders. Voor ziggo klanten is het inderdaad gratis. Voorheen heette dat pakket Sport 1.

https://www.kpn.com/prive/tv-internet-b ... totaal.htm

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 13:25 



 
Profiel   

Annekeee schreef
Als KPN klant kan je het ook ontvangen maar dan moet je wel het ziggo sport pakket afnemen. €15,50 per maand voor 6 zenders. Voor ziggo klanten is het inderdaad gratis. Voorheen heette dat pakket Sport 1.

https://www.kpn.com/prive/tv-internet-b ... totaal.htm


Dat is wel jammer wij gaan daarvoor geen extra abo pakken. Zal vast wel een keer op YouTube komen denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 13:38 



 
Profiel   

Ja ik vroeg ook al aan de buren of zij Ziggo hadden :))
Maar helaas, iedereen KPN

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 13:48 



 
Profiel   

Ik ga zeker kijken !! Zag het gisteren al op RTl Late Night . Ben benieuwd wat we te zien krijgen over Totilas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 14:04 



 
Profiel   

De vorige stond ook vrij snel na de uitzending online, zal met deze ook wel weer het geval zijn denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 14:05 



 
Profiel   

Annekeee schreef
Als KPN klant kan je het ook ontvangen maar dan moet je wel het ziggo sport pakket afnemen. €15,50 per maand voor 6 zenders. Voor ziggo klanten is het inderdaad gratis. Voorheen heette dat pakket Sport 1.

https://www.kpn.com/prive/tv-internet-b ... totaal.htm


Dit is onjuist, want de documentaire komt op het speciale Ziggo kanaal (kanaal 14), wat geen deel uitmaakt van het extra pakket Ziggo Sport (voormalig Sport 1). Dit speciale Ziggo kanaal is inderdaad alleen te ontvangen voor Ziggo klanten.
Voordat er straks mensen geld uit gaan geven voor het extra pakket en dan de documentaire alsnog niet kunnen zien ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 14:28 



 
Profiel   

Als niet vergeet ga kijken , heb de vorige ook gezien :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 15:38 



 
Profiel   

LadyTrucker1 schreef
Jans schreef
Dat was ik inderdaad. Ik ga dat straks even nakijken :)


Ik wil het ook graag weten.
Dekgeld van €8000 naar €1500 gegaan :=

Naar mijn weten kost hij 2500 dekgeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 16:28 



 
Profiel   

Hoe heerlijk om te horen dat Totilas kern gezond is.

Men er niet meer mee gaat knoeien en rijden en dat paard heerlijk rust geven.

Uiteindelijk blijkt dat alle goed bedoelde activiteiten in Duitsland Totilas niet paste.

Nu mag hij gewoon dekhengst zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 16:32 



 
Profiel   

Al_Zawraa schreef
Annekeee schreef

Dit is onjuist, want de documentaire komt op het speciale Ziggo kanaal (kanaal 14), wat geen deel uitmaakt van het extra pakket Ziggo Sport (voormalig Sport 1). Dit speciale Ziggo kanaal is inderdaad alleen te ontvangen voor Ziggo klanten.
Voordat er straks mensen geld uit gaan geven voor het extra pakket en dan de documentaire alsnog niet kunnen zien ;)

Wat een onzin. Dacht ik het te kunnen kijken omdat wij apart ziggo sport hebben, blijkt het nog niet te kunnen. Hopen dat het dan maar ergens terug te kijken is :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 16:34 



 
Profiel   

wij hebben glasvezel kan je het dan niet zien? :( weet iemand dat?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-16 16:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 9 [ 222 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen