Aflevering zes van NH Bokt TV

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hobbyhorse

Berichten: 1320
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 17:07

EngeltjeS schreef:
Oh ik word steeds blijer en enthousiaster als ik de filmpjes zie :D
Julia doet het echt heel leuk, je ziet haar groeien en uit haar comfortzone komen. +:)+
Manier van monteren vind ik ook voor uit gaan!

Helemaal mee eens! Erg leuk filmpje is het weer geworden.
Die Evelien legt het ook erg goed uit en komt goed over, moet ik ook eens een keer heen naar westernstal Starnmeer. :)

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 11:42

Super leuk gedaan weer Juul!! Leuk filmpje weer :) Ik word helemaal enthousiast van je :) Vind Evelien trouwens ook erg goed overkomen.

nanda1980

Berichten: 917
Geregistreerd: 10-11-11
Woonplaats: Drenthe

Re: Aflevering zes van NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 11:52

Ik vond het een leuk filmpje en ja natuurlijk zijn er altijd verbeterpunten. Ik vind het Julia erg leuk doen, zeer spontaan. Ook de rustige manier van uitleggen door Evelien spreekt mij aan.
Reining zie je toch het meest op tv/filmpjes van de western sport. Ik had ook graag juist een andere tak gezien nu, omdat de spin en sliding stop wel erg bekend zijn. De trail had mij juist nou een keer erg leuk geleken, maar dat is mijn mening en iedereen heeft een andere mening.

Ga lekker zo door met filmpjes maken!

aiselover

Berichten: 855
Geregistreerd: 27-10-04
Woonplaats: Reeuwijk, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 11:46

Super leuk weer om te zien! Ik kijk alle filmpjes met plezier. En Julia is een prettige presentatrice! Ik kijk weer uit naar het volgende filmpje :)

_KiMbErLeY_

Berichten: 7555
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Hier

Re: Aflevering zes van NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 12:52

Julia is inderdaad gegroeid, leuk om dit te zien!!

Persoonlijk vind ik korte filmpjes veel leuker, na 5 minuten verlies je al snel mijn interesse...

Maar ik ben het er wel mee eens over het informatieve vlak... er wordt weinig uitgelegd waarom... misschien iets om naar te kijken...

Moeilijk hoor informatief en toch kort en bondig blijven!

Nayomie
Berichten: 32785
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Aflevering zes van NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 15:00

De filmpjes worden steeds duidelijker en de enthousiasme spat er vanaf! Erg leuk om te zien.

@Kimberly, als je een filmpje van 5 minuten doet, kun je ook minder informatie verzamelen en laten zien. Ik ben juist van mening dat ze wel wat langer mogen :))