Familie Visser vraagt rechters om clementie bij uitspraak

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tinkermiep

Berichten: 268
Geregistreerd: 17-02-09
Woonplaats: Netterden

Re: Familie Visser vraagt rechters om clementie bij uitspraak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 18:37

Branden.... Billen...Blaren...

SaraViavia

Berichten: 1800
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 18:40

Ah goshie

jollyjoker

Berichten: 2465
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 18:57

janderegelaa schreef:
Er is wel veel meer aan de hand dan wat er nu naar buiten komt. Ik ben er van overtuigd dat de familie Visser voor een groot deel geslachtofferd wordt om een aantal hoge heren bij banken uit de wind te houden. Waarbij ik niet beweer dat de familie Visser niets gedaan heeft. Ik denk dat het een veel grotere kring van mensen is die erbij betrokken zijn.

Daar sluit ik me bij aan. Maar dat zal noooooooooit naar buiten komen.

Enne.......we hebben nooit geklaagd toen meneer Visser toppaarden afleverde voor de Nederlandse sport!

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 18:57

Nu niet jankie jankie familie Visser! Jullie wisten dat jullie met smerige zaakjes bezig waren en nu ben je door de mand gevallen, dus moet je met je billen op de blaren zitten! En ja inderdaad er zal nog wel een heel verhaal achter zitten, dus ik hoop dat ze het nog verder uit gaan zoeken!
Stelletje geteisem -:(-

BigOne
Berichten: 38437
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 18:58

janderegelaa schreef:
Er is wel veel meer aan de hand dan wat er nu naar buiten komt. Ik ben er van overtuigd dat de familie Visser voor een groot deel geslachtofferd wordt om een aantal hoge heren bij banken uit de wind te houden. Waarbij ik niet beweer dat de familie Visser niets gedaan heeft. Ik denk dat het een veel grotere kring van mensen is die erbij betrokken zijn.


Dit al ongetwijfeld kloppen, er is genoeg te doen geweest de laatste jaren over banken die hun hand overschreden. Veel kleine bedrijven zijn failliet gegaan omdat(vooral de Rabo) in één keer niet meer thuisgaf. Maar, Vissertje is zo groot en heeft zo doelbewust de boel bedondert dat het niet meer dan logisch is dat hij geslachtofferd word en ook een aantal hoge bankheren er achteraan aub. Weet je wat ik nog het allerergste vind, dat het zonder de crisis nog gewoon door gegaan zou zijn.
Visser heeft doelbewust gehandeld en ook al krijg je de ruimte hier voor, enig ethisch besef ontbreekt blijkbaar.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15933
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 19:02

Iris82 schreef:
janderegelaa schreef:
Er is wel veel meer aan de hand dan wat er nu naar buiten komt. Ik ben er van overtuigd dat de familie Visser voor een groot deel geslachtofferd wordt om een aantal hoge heren bij banken uit de wind te houden. Waarbij ik niet beweer dat de familie Visser niets gedaan heeft. Ik denk dat het een veel grotere kring van mensen is die erbij betrokken zijn.


Daar was in het vorige nieuwsbericht toch ook al sprake van? Ik vind het wel bizar dat hij zulke pittige aantijgingen doet richting een aantal bankmedewerkers en dat niiet eens de voorpagina's haalt. Als dat waar blijkt te zijn dan is het toch een schandaal van ongekende proporties?

Er bleek ook al een "reddingsplan" te zijn maar dan moest Visser terugtreden en de banken wilden 2 van de 3 bestuurders leveren. Maar omdat Visser dacht dat ze hem toch niet failliet zouden laten gaan wilde hij dat niet.

Feitelijk had Eurocommerce dus gewoon nog kunnen bestaan.

Rocamor

Berichten: 10958
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 19:21

janderegelaa schreef:
Er bleek ook al een "reddingsplan" te zijn maar dan moest Visser terugtreden en de banken wilden 2 van de 3 bestuurders leveren. Maar omdat Visser dacht dat ze hem toch niet failliet zouden laten gaan wilde hij dat niet.

Feitelijk had Eurocommerce dus gewoon nog kunnen bestaan.


met dit in je achterhoofd, wie zijn dan juist degenen met wie je medelijden moet hebben?

rien10
Berichten: 14775
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 19:23

SaraViavia schreef:
Ah goshie


Nou hè? Zoooo sielug

riegje
Berichten: 842
Geregistreerd: 14-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 19:25

Iris82 schreef:
janderegelaa schreef:
Er is wel veel meer aan de hand dan wat er nu naar buiten komt. Ik ben er van overtuigd dat de familie Visser voor een groot deel geslachtofferd wordt om een aantal hoge heren bij banken uit de wind te houden. Waarbij ik niet beweer dat de familie Visser niets gedaan heeft. Ik denk dat het een veel grotere kring van mensen is die erbij betrokken zijn.


Daar was in het vorige nieuwsbericht toch ook al sprake van? Ik vind het wel bizar dat hij zulke pittige aantijgingen doet richting een aantal bankmedewerkers en dat niiet eens de voorpagina's haalt. Als dat waar blijkt te zijn dan is het toch een schandaal van ongekende proporties?



Ik denk iets met een doofpot.

sneeuwpop

Berichten: 4404
Geregistreerd: 19-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 19:37

jollyjoker schreef:
janderegelaa schreef:
Er is wel veel meer aan de hand dan wat er nu naar buiten komt. Ik ben er van overtuigd dat de familie Visser voor een groot deel geslachtofferd wordt om een aantal hoge heren bij banken uit de wind te houden. Waarbij ik niet beweer dat de familie Visser niets gedaan heeft. Ik denk dat het een veel grotere kring van mensen is die erbij betrokken zijn.

Daar sluit ik me bij aan. Maar dat zal noooooooooit naar buiten komen.

Enne.......we hebben nooit geklaagd toen meneer Visser toppaarden afleverde voor de Nederlandse sport!


eens!
Er zijn er een paar die aan de touwtjes trekken en zelf buiten schot vallen. De allergrootste boeven in pak!

vienna1987
Berichten: 647
Geregistreerd: 18-02-11
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 19:56

Hmm , leuk scenario om over te schrijven en dan met eigen fantasie mischien wel heel dicht bij een waarheid komen. Wel altijd jammer dat er in werkelijkheid echte slachtoffers vallen. Zwart wit blijkt vaak een beetje grijs te zijn.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 20:04

gekvanfleur schreef:
Hier kan ik zo doodziek van worden, arrogant met geld smijten en zoveel mensen benadelen en als je dan gepakt wordt de zielepoot uithangen en doen alsof het een complot is en iedereen tegen jou is. :roll:

Mag hopen dat de rechters er niet in trappen.


Precies. Je hebt zelf 300 miljoen aan schulden gekweekt door duidelijk de fout in te gaan. Vind t bijna te grappig voor woorden.

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 20:23

citaat schreef:
Er is wel veel meer aan de hand dan wat er nu naar buiten komt. Ik ben er van overtuigd dat de familie Visser voor een groot deel geslachtofferd wordt om een aantal hoge heren bij banken uit de wind te houden. Waarbij ik niet beweer dat de familie Visser niets gedaan heeft. Ik denk dat het een veel grotere kring van mensen is die erbij betrokken zijn.

Daar was in het vorige nieuwsbericht toch ook al sprake van? Ik vind het wel bizar dat hij zulke pittige aantijgingen doet richting een aantal bankmedewerkers en dat niiet eens de voorpagina's haalt. Als dat waar blijkt te zijn dan is het toch een schandaal van ongekende proporties?



citaat schreef:
Ik denk iets met een doofpot.


Ik denk aan ongefundeerde complottheorieen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 20:28

Dat verhaal over het Colosseum.....wat een talent voor dramatiek! Kunnen ze die lui niet contracteren voor een real life soap ofzo? :')

Jolien87

Berichten: 17508
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 20:36

safina schreef:
Dat verhaal over het Colosseum.....wat een talent voor dramatiek! Kunnen ze die lui niet contracteren voor een real life soap ofzo? :')


We wisten natuurlijk allang dat Visser senior goed is in verhalen ophangen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41778
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 20:43

jollyjoker schreef:
janderegelaa schreef:
Er is wel veel meer aan de hand dan wat er nu naar buiten komt. Ik ben er van overtuigd dat de familie Visser voor een groot deel geslachtofferd wordt om een aantal hoge heren bij banken uit de wind te houden. Waarbij ik niet beweer dat de familie Visser niets gedaan heeft. Ik denk dat het een veel grotere kring van mensen is die erbij betrokken zijn.

Daar sluit ik me bij aan. Maar dat zal noooooooooit naar buiten komen.

Enne.......we hebben nooit geklaagd toen meneer Visser toppaarden afleverde voor de Nederlandse sport!

Die laatste opmerking snap ik niet. Maakt dat zijn acties minder erg? Of is het een argument om hem minder hard te straffen? Moeten we medelijden met hem hebben omdat hij goede paarden had? Mogen we geen mening hebben omdat hij toen hij veel geld had de sport steunde? Of mogen de mensen die kotsen op zijn eerdere fortuin niks zeggen omdat hij goede paarden had?

Kortom. Wat doet het ertoe dat hij toevallig een succesvolle stal had? Meer dan genoeg personen die dat ook hebben en die het niet nodig vinden o.a. valsheid in geschrifte te plegen, mensen te duperen, te bedriegen. Maar he, hij was goed voor de sport :D.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41778
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 20:47

janderegelaa schreef:
Iris82 schreef:

Daar was in het vorige nieuwsbericht toch ook al sprake van? Ik vind het wel bizar dat hij zulke pittige aantijgingen doet richting een aantal bankmedewerkers en dat niiet eens de voorpagina's haalt. Als dat waar blijkt te zijn dan is het toch een schandaal van ongekende proporties?

Er bleek ook al een "reddingsplan" te zijn maar dan moest Visser terugtreden en de banken wilden 2 van de 3 bestuurders leveren. Maar omdat Visser dacht dat ze hem toch niet failliet zouden laten gaan wilde hij dat niet.

Feitelijk had Eurocommerce dus gewoon nog kunnen bestaan.


Sja, als Visser toch eens een stap terug had gedaan, who knows... Hij heeft gegokt en verloren :).

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Familie Visser vraagt rechters om clementie bij uitspraak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 00:02

Misschien moeten we ze groentesoep geven :')

Punz

Berichten: 8590
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Familie Visser vraagt rechters om clementie bij uitspraak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 00:21

Knettergek, die meneer Visser.
Nog gekker dat de banken hier jarenlang ingetrapt zijn.

En verder zit ik vooral ook te wachten tot de verhalen van de firma Glock naar buiten zullen komen

Feitelijk toch bloedgeld die sponsoring.
En Edward maar rijden met een Glockpistool als plastronspeld..

Nooit begrepen dat daar geen commotie over is geweest..

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15933
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 00:27

Punz schreef:
Knettergek, die meneer Visser.
Nog gekker dat de banken hier jarenlang ingetrapt zijn.

En verder zit ik vooral ook te wachten tot de verhalen van de firma Glock naar buiten zullen komen

Feitelijk toch bloedgeld die sponsoring.
En Edward maar rijden met een Glockpistool als plastronspeld..

Nooit begrepen dat daar geen commotie over is geweest..

Wat een pacifistische flauwekul. De hele Nederlandse krijgsmacht schiet met een Glock, pensioenfondsen investeren in wapenfabrieken en opeens is dit bloedgeld :r

Punz

Berichten: 8590
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 00:32

Zo... wat een agressieve reactie.

Wat is er mis met pacifisme, eigenlijk?

Edit:

Beleefdheid beste janderegelaa, elementaire beleefdheid...

Zou dat mogelijk zijn??

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 00:58

Er zijn een aantal hoge bankpiefjes die nu fijn nog een wijntje inschenken en in hun handjes knijpen omdat ze buiten schot blijven.

Vissers onschuldig? Absoluut niet maar ze worden publiekelijk aan de schandpaal genageld terwijl een aantal andere belangrijke figuren mijn inziens buiten schot blijven. Soms is de wereld een beetje krom. Maargoed, wellicht komt er een vervolg!

Een beetje groentesoep kunnen ze wel gebruiken. Gehalte zelfmedelijden is bovenmatig.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15933
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 01:09

Punz schreef:
Zo... wat een agressieve reactie.

Wat is er mis met pacifisme, eigenlijk?

Edit:

Beleefdheid beste janderegelaa, elementaire beleefdheid...

Zou dat mogelijk zijn??

Je oogst wat je zaait Punz.

robert45
Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 01:13

Eerlijk rijk worden doet geen mens. Het is altijd nodig om de randen van de wet op te zoeken om zoveel geld te verdienen.

De banken zijn zeker schuldig in dit verhaal zoals ze dat in alle zaken zijn. Banken financieren nog steeds de grootste vastgoedcriminelen zoals een hilders en daar willen ze erg graag mee doorgaan zolang ze kunnen verdienen. Kunnen ze niet meer verdienen dan mag je hangen.

Maar dit haalt uiteraard de media niet omdat de media zeer selectief is in wat zij wel en niet plaatsen.

Punz

Berichten: 8590
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 01:18

Leg mij dan maar eens uit waar ik niet beleefd ben geweest in mijn reactie, meneer de regelaa?

Maar goed.. daar gaat dit topic niet over..

Ik wens u nog een prettige avond en een beter humeur!! :wave: