Paard in trailer overleeft zware aanrijding in Milsbeek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Paard in trailer overleeft zware aanrijding in Milsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 15:14

Wat erg zeg!!! Gelukkig zijn de betrokkenen (dus ook het paardje!!) er nagenoeg goed van af gekomen, had heel anders af kunnen lopen.

Weet je waar ik altijd bang voor ben? :P Ik zie wel eens iemand die voor mij rijdt een sigaret uit de auto gooien. Dan zie je die sigaret op straat vallen in kleine vonkjes. Ik ben altijd bang dat als ik dan daar over rijdt mijn auto in de fik vliegt... :')

Mendel

Berichten: 910
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 15:22

pillow schreef:
The_Cat schreef:
Tss, wat een asociaal gedrag om sigaretten uit de auto te gooien. Gelukkig is iedereen er zonder veel erg vanaf gekomen!

Hij heeft de peuk niet uit de auto gegooid want dat mislukte. Ik gooi ook wel eens peukje van een shagje uit het raam, daar vind je niks van weer. Filters is wat anders. Maar ja vergeleken bij alle verpakkingen van de mac Donalds die overal naar buiten geflikkerd worden is het niks natuurlijk. Maar wat een mazzel heeft dat paard gehad zeg.


Dat is een onzin argument natuurlijk. Dat is hetzelfde als zeggen dat met 40 door de bebouwde kom rijden niet zo erg is want er wordt door genoeg mensen nog veel harder gereden. Zo werkt het niet. Allebei even fout.

Het is gewoon niet oké om spul gewoon de weg op te gooien. Daar heb je prullenbakken voor. Maakt niet uit waar het om gaat. Maar goed, dat staat los van het topic verder.

Wat enorm schrikken zeg!!

jorika1986

Berichten: 5217
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 19:15

karuna schreef:
Paard heeft geluk gehad en ik hoop dat de bestuurder ervan geleerd heeft.

En wat betreft peuken het raam uitgooien. Los van het feit dat je niks zomaar buiten hoort weg te gooien en het brandgevaar lopen ook medeweggebruikers risico. Brandende peuk zal maar bij iemand anders door het raam naar binnen komen of nog erger bij een motorrijder in de open helm. -:(-


De reden dat ik altijd mijn visier naar beneden heb. Al moet ik zeggen dat ruitensproei vloeistof ook geen pretje is....

spatter

Berichten: 14461
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 11:28

Jeetje, er is ook helemaal niks over van die trailer :oo

Dat dat paard er nauwelijks iets aan over heeft gehouden is echt een wonder :(:)

Sterkte voor alle betrokkenen en ik hoop dat die bestuurder een enorme boete krijgt voor roekeloos rijgedrag wegens een sigaret uit de auto gooien.
Je zult als motorrijder, scooterrijder zo'n sigaret op je krijgen, sukkel! -:(-

Pleun02
Berichten: 675
Geregistreerd: 17-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 16:05

Ik werk op deze stal en het paard is onlangs verkocht. Hij was niet meer geschikt voor de dressuursport door kleine rugschade maar staat nu voor de wagen!