De Toppers op bezoek bij Dave en Rieky Young

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14043
Geregistreerd: 20-04-16

De Toppers op bezoek bij Dave en Rieky Young

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-17 15:28

Bokt.nl / Facebook / SBS 6
Entertainment

Afbeelding
Rieky Young, foto door Marylon Brouwer

Straks is het in de Amsterdam ArenA meezingen met de wildste wereldhits en het allerbeste van eigen bodem tijdens de Wild west, thuis best-editie van De Toppers in Concert. Maar de weg is nog lang voordat het publiek, gekleed volgens de dresscode glitter country rood, in het stadion kan plaatsnemen. Hoe leven zij individueel toe naar de drukstbezochte concertreeks van het jaar? SBS 6 volgt de heren in hun aanloop naar de grootste concerten en maakt het programma 'Wild west, thuis best!'.

In het kader van het programma brachten de Toppers afgelopen dinsdag een bezoek aan Burgmeijer Quarter Horses in Vorstenbosch, het bedrijf van Dave en Rieky Young. Het bezoek was een groot succes voor de heren! Zo transformeerden ze tot cowboys en mochten zelfs in het zadel plaatsnemen om een rondje te rijden onder begeleiding van Rieky Young. Gerard Joling waagde zich zelfs aan een spin en plaatste hiervan een filmpje op zijn Facebookpagina. "YIIHAAA! Ik ben compleet in de Wild West stemming. Is het niet om te gieren?!"

Ook René Froger kwam helemaal in de stemming. "Weer een geweldige dag! Vreselijk gelachen tijdens de opnamen voor onze real-life soap. We zitten nu echt vol in het country gevoel. Arena here we come", plaatste hij op zijn Facebookpagina.

'Wild west, thuis best!' wordt vanaf vrijdagavond uitgezonden op SBS 6. De aflevering van ‘De Toppers, Wild West Thuis Best’ bij Burgmeijer QH is te zien op vrijdag 14 april om 20.30 uur.

Afbeelding

ElCid

Berichten: 9229
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Re: De Toppers op bezoek bij Dave en Rieky Young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 17:06

Tja, ik zag inderdaad een heel triest filmpje voorbij komen op FB van Joling op een, in de krul getrokken, paard in een spin..............Sorry, maar daar wordt ik echt niet blij van, wat een dom Popie Jopie gedoe.

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: De Toppers op bezoek bij Dave en Rieky Young

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 20:10

Dat filmpje was inderdaad een aanfluiting. Arm paard in de krul getrokken. Daar had Rieky wat aan moeten doen.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: De Toppers op bezoek bij Dave en Rieky Young

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 08:18

Leuk filmpje, maar ik vind ze dan ook hilarisch..

ach dat filmpje, roomser dan de paus oid?
Het is wellicht niet het beste voorbeeld, maar zo erg is het nou ook weer niet..

De beste man heeft geen cap .. #gaateralvastklaarvoorzitten Y)(^)

swartbeessie

Berichten: 2142
Geregistreerd: 03-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 10:41

Ik vind de meeste mensen die spinnen dieronvriendelijk bezig...

Tazzey
Berichten: 9504
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 10:50

Cer schreef:
Leuk filmpje, maar ik vind ze dan ook hilarisch..

ach dat filmpje, roomser dan de paus oid?
Het is wellicht niet het beste voorbeeld, maar zo erg is het nou ook weer niet..

De beste man heeft geen cap .. #gaateralvastklaarvoorzitten Y)(^)



Vind je het ook hilarisch dat dit dier zo vreselijk in de mond getrokken wordt? Als Adelinde dit zou doen dan zou de pleuris uitbreken maar omdat een of andere irritante zanger het doet is het ineens leuk?

Toothless

Berichten: 870
Geregistreerd: 08-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 10:55

Tazzey schreef:
Vind je het ook hilarisch dat dit dier zo vreselijk in de mond getrokken wordt? Als Adelinde dit zou doen dan zou de pleuris uitbreken maar omdat een of andere irritante zanger het doet is het ineens leuk?


Ik weet niet hoor, maar Adelinde doet dit ook :Y) En toen is er ook een klein 'pleurisje' uitgebroken.

Tazzey
Berichten: 9504
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 10:56

Toothless schreef:
Tazzey schreef:
Vind je het ook hilarisch dat dit dier zo vreselijk in de mond getrokken wordt? Als Adelinde dit zou doen dan zou de pleuris uitbreken maar omdat een of andere irritante zanger het doet is het ineens leuk?


Ik weet niet hoor, maar Adelinde doet dit ook :Y) En toen is er ook een klein 'pleurisje' uitgebroken.


Volgens mij is dat exact wat ik zeg. :')

Toothless

Berichten: 870
Geregistreerd: 08-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 11:01

Tazzey schreef:
Volgens mij is dat exact wat ik zeg. :')


Denk dat je de context verkeerd leest, mijn fout!

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 11:02

Tazzey schreef:
Vind je het ook hilarisch dat dit dier zo vreselijk in de mond getrokken wordt? Als Adelinde dit zou doen dan zou de pleuris uitbreken maar omdat een of andere irritante zanger het doet is het ineens leuk?

Zozo... goedemorgen :D

Ten eerste gaat een paard niet dood van die drie seconden dat Gerard Joling er even op zit...
Ten tweede denk ik bijna zeker te weten dat het dier het gewend is (en dat is inderdaad niet best, maar daar gaat het hier niet over)
Ten derde, wat jij van Gerard Joling vind, doet helemaal niet ter zake en hem als irritant benoemen is gewoon onaardig. Jij vind dat misschien maar anderen weer niet.
Ten vierde gaat de vergelijking met Adelinde mank omdat zie het eerste punt. Overigens wordt valt dat weer weg tegen het tweede punt, maar weet ik dus niet 100% zeker..

Oh ja, volgens mij loopt het paard zonder neusriem en is de mond gesloten, ik vraag me af wat er gebeurd als een dressuurruiter de neusriemen (meervoud) eraf haalt :j

En wederom... Y)(^)

Toothless

Berichten: 870
Geregistreerd: 08-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: De Toppers op bezoek bij Dave en Rieky Young

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 11:05

Waar is dat filmpje te zien dan?

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 11:09


Tazzey
Berichten: 9504
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 11:09

Cer schreef:
Tazzey schreef:
Vind je het ook hilarisch dat dit dier zo vreselijk in de mond getrokken wordt? Als Adelinde dit zou doen dan zou de pleuris uitbreken maar omdat een of andere irritante zanger het doet is het ineens leuk?

Zozo... goedemorgen :D

Ten eerste gaat een paard niet dood van die drie seconden dat Gerard Joling er even op zit...
Ten tweede denk ik bijna zeker te weten dat het dier het gewend is (en dat is inderdaad niet best, maar daar gaat het hier niet over)
Ten derde, wat jij van Gerard Joling vind, doet helemaal niet ter zake en hem als irritant benoemen is gewoon onaardig. Jij vind dat misschien maar anderen weer niet.
Ten vierde gaat de vergelijking met Adelinde mank omdat zie het eerste punt. Overigens wordt valt dat weer weg tegen het tweede punt, maar weet ik dus niet 100% zeker..

Oh ja, volgens mij loopt het paard zonder neusriem en is de mond gesloten, ik vraag me af wat er gebeurd als een dressuurruiter de neusriemen (meervoud) eraf haalt :j

En wederom... Y)(^)


Met twee maten meten mag best hoor meid!

Toothless, in het artikel staat een link naar het filmpje.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 11:10

#Edit

post verwijderd obv meer achtergrond informatie

spatter

Berichten: 14454
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 11:13

Ah, eindelijk het muildier van Arthur in beeld <3

Tja, niet mijn type zangers en mens maar ze zullen vast lol gehad hebben.

Filmpje werd volgens mij ook een stukje achteruit gedraaid en helemaal lekker zag het er niet uit maar dat kun je moeilijk verwachten van een beginner.
Ik kan me voorstellen dat rijden op een goede reiner een hele belevenis is.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 11:14

spatter schreef:
Filmpje werd volgens mij ook een stukje achteruit gedraaid en helemaal lekker zag het er niet uit maar dat kun je moeilijk verwachten van een beginner.
Ik kan me voorstellen dat rijden op een goede reiner een hele belevenis is.


Ik denk dat men verlangt dat de Toppers eerst een jaar gaan lessen in Reining zodat ze een goeie promo van 30 seconden kunnen schieten :j

Toothless

Berichten: 870
Geregistreerd: 08-05-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: De Toppers op bezoek bij Dave en Rieky Young

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 14:21

Ik vind het echt wel mee vallen eigenlijk :')