Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[VIDEO]Paard ontfermt zich over baby

 
Profiel   

nieuwsblad
Overige


Wat kan je doen als je baby maar niet wil stoppen met huilen? Stacey Storer uit het Engelse Nottinghamshire heeft daar een geniale oplossing voor bedacht. Het paard Red werd als babysit gebruikt en ontfermde zich met veel liefde over baby Ruby en bracht opnieuw een lach op haar gezicht.

Ruby was zichtbaar blij met de onverwachte babysit. De baby was onophoudelijk aan het huilen en schreeuwen toen ze samen met haar moeder een bezoekje bracht aan de stallen. Daar kwam echter snel verandering in door een van de paarden. De beelden van Storer laten zien hoe het dier het zitje van Ruby op en neer laat gaan. Ondertussen kijkt het kleine meisje vol bewondering naar boven.

“Ze is al vaker met me naar de stallen geweest, maar nog nooit heeft ze op deze manier interactie gehad met een van de dieren”, vertelde Storer. “Het was een magisch moment. Ik ben zelf opgegroeid met paarden rondom me en ik wil dat hetzelfde geldt voor Ruby.” Volgens de moeder heeft de baby nadien erg goed geslapen, al is ze niet zeker of haar ontmoeting met Red daar iets mee te maken heeft.

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 16:24 



 

https://www.youtube.com/watch?v=bJpbENszeJE
https://www.youtube.com/watch?v=zg6pTNRB2hU

Ik dacht al dat het niet de eerste keer was dat ik zoiets zag.
Blijkbaar vinden paarden maxi cosi's interessant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 16:29 



 
Profiel   

Het is natuurlijk wel heel lief en schattig <3 , maar ik zou er niet te veel achter zoeken := . Zo,n wiebelend ding is gewoon speelgoed voor een paard en dat de baby daarna goed geslapen heeft zal waarschijnlijk ook wel een andere oorzaak hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 16:35 



 
Profiel   

Tja... en dan verbaasd zijn als zo'n paard een keer en hengsel vastpak en met de maxicosi inclusief baby gaat lopen zwaaien.

Gewoon dom en gevaarlijk dit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 17:12 



 
Profiel   

Punz schreef
Tja... en dan verbaasd zijn als zo'n paard een keer en hengsel vastpak en met de maxicosi inclusief baby gaat lopen zwaaien.

Gewoon dom en gevaarlijk dit.


jammer, gelijk zo negatief.

Ik vind het een leuk filmpje en beide hebben plezier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 17:22 



 
Profiel   

Ufurio4e schreef
Punz schreef
Tja... en dan verbaasd zijn als zo'n paard een keer en hengsel vastpak en met de maxicosi inclusief baby gaat lopen zwaaien.

Gewoon dom en gevaarlijk dit.


jammer, gelijk zo negatief.

Ik vind het een leuk filmpje en beide hebben plezier.

Maar ze heeft helaas wel gelijk. Paardlief kan het gewoon goed bedoelen. Maar het zijn immers paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 17:25 



 
Profiel   

Ik wist dat die reactie zou komen. En het líjkt ook leuk. Maar dat hele zoetsappige verhaal er bij.... dat ís het gewoon niet. Voor het paard is dit hetzelfde als een willekeurige skippybal, pilon of wat dan ook.... Dit is geen interactie, maar een paard wat een voorwerp verkend.

Heeft niets met negatief zijn te maken, maar alles met realisme....

Edit: Dank speedfiets!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 17:26 



 
Profiel   

Toch valt mij op dat paarden vaak voorzichtig met kleine kinderen omgaan. Heel voorzichtig iets uit hun hand eten, terwijl ze het normaal zo uit je hand schrokken bijvoorbeeld. Of netjes met het hoofd naar beneden blijven staan zodat ze door een klein kind geaaid kunnen worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 17:36 



 
Profiel   

ziet er wel leuk uit, hoe die baby vol verwondering naar het paard kijkt...
Maar inderdaad, ik dacht dat toen ik las dat ze echte interactie met elkaar hadden, dat het paard de baby echt aan het beschermen was, maar dit is meer gewoon spelen.
Maar het is natuurlijk wel een leuke manier om met paarden op te groeien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 17:39 



 
Profiel   

Wijsje schreef
Toch valt mij op dat paarden vaak voorzichtig met kleine kinderen omgaan. Heel voorzichtig iets uit hun hand eten, terwijl ze het normaal zo uit je hand schrokken bijvoorbeeld. Of netjes met het hoofd naar beneden blijven staan zodat ze door een klein kind geaaid kunnen worden.


Zo wasr. Bij mijn oude stal stond een paard dat bij iedereen met de oren plat in de nek en ontblote tanden gooide en letterlijk de staldeur aanvloog. Maar zodra hij.mijn dochtertje zag gingen de oren naar voren en hoofd omlaag voor aandacht. Fan veranderde hij van een vals sekreet in een poeslief dier. Maar het blijven ter alle tijden dieren en die kunnen ook wel eens per ongeluk een fout maken. Gelukkig staat er iemand bij die ingrijpen kan dus vind het filmpje wel leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 17:53 



 
Profiel   

Bij zulke dingen komt gelijk weer dat VP nieuws van een aantal jaar geleden in mij op waar een tot dan toe altijd betrouwbaar paard een baby uit de arm van de moeder trok en dood op de grond gooide.

Meestal gaan zulke dingen gelukkig wel goed maar ik heb mijn paarden destijds voor de zekerheid geleerd zo'n 1 meter afstand te houden van de kinderwagen.
Ik heb als kind haast een vinger gebroken die tussen de tanden van een paard vast zat en het paard achteruit sprong.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 18:00 



 
Profiel   

Ik lees de titel van dit topic en denk, nu krijg ik iets heel bijzonders te zien.. Wat een onzin topic is dit. Het zou verboden moeten worden. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 18:04 



 

En dan de telegraaf sensatie manier waarop het op de Bokt fb staat. _O- alsjeblieft zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 18:08 



 
Profiel   

Wijsje schreef
Toch valt mij op dat paarden vaak voorzichtig met kleine kinderen omgaan. Heel voorzichtig iets uit hun hand eten, terwijl ze het normaal zo uit je hand schrokken bijvoorbeeld. Of netjes met het hoofd naar beneden blijven staan zodat ze door een klein kind geaaid kunnen worden.

Is ook zo hoor, paarden zijn niet zo dom als ze soms gemaakt worden. Moet wel lachen om de titel, alsof het paard voor een achtergelaten baby zorgt. _O-

Op mijn vorige werk was mijn baas bevallen, en dan reed ik wel eens met de kinderwagen door de stallen en 1 paard was altijd zo lief en zacht naar de baby, en de baby was dan ook altijd aan het lachen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 18:11 



 
Profiel   

Wat een schattig kindje, gewoon te cute. Maar vp nieuws, nee helemaal niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 20:32 



 
Profiel   

Zammie schreef
Ik lees de titel van dit topic en denk, nu krijg ik iets heel bijzonders te zien.. Wat een onzin topic is dit. Het zou verboden moeten worden. :')

Dit dacht ik dus ook. := Lijkt wel van die clickbait titels die je ook via Facebook krijgt.

''Hier het bewijs dat Martin Garrix dan eindelijk zijn relatie bevestigt met Dua Lipa!''

*Zie een random tweet dat ze allebei op dezelfde plek zijn*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 09:59 



 
Profiel   

Ik vind het wel leuk. Tenminste iets positiefs tussen alle narigheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 10:09 



 
Profiel   

Punz schreef
Ik wist dat die reactie zou komen. En het líjkt ook leuk. Maar dat hele zoetsappige verhaal er bij.... dat ís het gewoon niet. Voor het paard is dit hetzelfde als een willekeurige skippybal, pilon of wat dan ook.... Dit is geen interactie, maar een paard wat een voorwerp verkend.

Heeft niets met negatief zijn te maken, maar alles met realisme....

Edit: Dank speedfiets!



Dat dus.

Ik zie ook een paard dat iets aan het verkennen is en dat men er een leuk verhaaltje van maakt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 19:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen