Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 11 [ 264 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nieuwe paardenserie met Charlotte Dujardin

 
Profiel   

AfricanLady schreef
Door dit topic de serie gevonden en vind hem.wel leuk
Ben nu bij aflevering 4
Hij gaat automatisch in het nederlands vet kut XD
Heb hem elke aflevering naar engels gezet

Had ik ook ja -O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 08:41 



 
Profiel   

Ben gisteren begonnen met aflevering 1. Ben vooral benieuw om Charlotte Dujardin te zien...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 08:46 



 
Profiel   

Ik hoop echt dat er nog een tweede seizoen komt. Ik vond het echt leuk! (Iets te onrealistisch, maar het is echt een feel good serie)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 13:02 



 
Profiel   

Aco schreef
Ben gisteren begonnen met aflevering 1. Ben vooral benieuw om Charlotte Dujardin te zien...

Gespot :D toch? :oo

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 16:59 



 

Heerlijke serie, heerlijk Penny, gewoon heerlijk. Niets meer aan doen. :D
En ik vind het leuk dat ze hun best hebben gedaan om in elk geval een paar clichés te vermijden. Fijn dat de paardenwereld eens niet 100% lelyblank is, en dat de hoofdpersoon voor de verandering eens geen stil boekenwurmpje is dat gepest wordt en door met een paard iedereen af te troeven leert wat ze waard is. Het is ook mooi gefilmd met een mooie belichting. leuke styling en van die heerlijk mollige Engelse paardjes. Daar kunnen Nederlandse paardenseries (die waarschijnlijk veel en veel minder budget hebben helaas) wel een voorbeeld aan nemen.

Ik ben nu bij aflevering 7 en van mij mag er absoluut een seizoen 2 komen. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 17:21 



 
Profiel   

Ik ergerde me soms wel een beetje aan de hoofdpersoon, wat een wijsneus :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 17:24 



 
Profiel   

Smee__ schreef
Ik ergerde me soms wel een beetje aan de hoofdpersoon, wat een wijsneus :')

Dat zusje dan :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 17:28 



 
Profiel   

Ik zet 'm even in een spoiler voor de mensen die nog niet zo ver zijn.
Spoiler:
Was ik de enige die het verwacht had dat ze met Pin zou zoenen in plaats van met marcus :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 17:30 



 
Profiel   

Haha ik moest het gewoon even kijken na alle reacties :') Hier nog een linkje voor degene die netzoals ik geen netflix hebben ;) https://gomovies.to/film/free-rein-seas ... ?ep=669875 Twee keer een advertentie weg klikken and you're good to go :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 17:38 



 
Profiel   

CxB schreef
Ik zet 'm even in een spoiler voor de mensen die nog niet zo ver zijn.
Spoiler:
Was ik de enige die het verwacht had dat ze met Pin zou zoenen in plaats van met marcus :')



Spoiler:
Nee :') Ik wist eigenlijk niet wie ze nou leuk vond. Ze zei tegen Pin dat ze hem leuk vind en toen uiteindelijk zoende ze met Marcus :') (stiekem vind ik Marcus wel leuker)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 17:47 



 
Profiel   

Dat zusje vond ik dan eigenlijk wel weer hilarisch :')

CxB schreef
Ik zet 'm even in een spoiler voor de mensen die nog niet zo ver zijn.
Spoiler:
Was ik de enige die het verwacht had dat ze met Pin zou zoenen in plaats van met marcus :')


Spoiler:
Ik begreep dat ze alleen met Marcus zoende om hem te bewijzen dat ze echt niks voor m voelde ofzo? :+ En ze had ook bijna met Pin gezoend, op dat feest vlak voordat Raven gestolen werd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 17:49 



 
Profiel   

Smee__ schreef
Dat zusje vond ik dan eigenlijk wel weer hilarisch :')

CxB schreef
Ik zet 'm even in een spoiler voor de mensen die nog niet zo ver zijn.
Spoiler:
Was ik de enige die het verwacht had dat ze met Pin zou zoenen in plaats van met marcus :')


Spoiler:
Ik begreep dat ze alleen met Marcus zoende om hem te bewijzen dat ze echt niks voor m voelde ofzo? :+ En ze had ook bijna met Pin gezoend, op dat feest vlak voordat Raven gestolen werd!


Spoiler:
Volgens mij bedoelde ze dat sarcastisch, maar ik weet het niet zeker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 17:50 



 
Profiel   

Spoiler:
Ik dacht ook dat die opmerking sarcastisch was maar ik snapte er echt niks meer van zeker nadat ze bijna met Pin zoende inderdaad dacht ik dat dat wrl wat zou worden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 00:08 



 
Profiel   

Ben ook begonnen, vind t leuk, haha. Lekker hersenloos vermaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 20:28 



 
Profiel   

Ik vind de hoofdrolspeelster ook echt irritant, voor de rest zo heerlijk penny.... Geweldig gewoon!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 20:33 



 
Profiel   

Heb hem af! Hoop inderdaad ook op snel tweede seizoen :') :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 20:49 



 
Profiel   

Ik heb m ook af, ik vond 'm zo ontzettend leuk. Maar inderdaad als penny, verwacht geen hoogstandjes, al vind ik dit qua paardenwerk beter dan bv. Heartland.

Ik vond die twee zinnen van Charlotte zo grappig :D die big smile op d'r gezicht geplakt en door d'r tanden probeerde ze haar tekst eruit te krijgen. Tuurlijk is ze geen actrice en ik vind het alsnog heel erg leuk gedaan, maar daar moest ik wel even om lachen :o

Spoiler:
Wel jammer dat op het einde de eigenaresse van Raven binnen 1.5 minuut van gedachten veranderd, was een mooie cliffhanger geweest

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 21:39 



 
Profiel   

Hier ook al de hele serie gezien.
Vond t eind n beetje vreemd.
Maar goed..
Lekker penny achtig en droom van elk meisje gok ik zo

Benieuwt naar seizoen 2

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 23:04 



 
Profiel   

Ik heb de serie ook gezien en vond het heel leuk, maar ik ben dan ook echt een echte penny in de bijhorende leeftijd :') Vond het alleen op sommige momenten de hoofdpersonage wat irritant en dom, en het was ook wel eens cliché en onrealistisch. Verder wel leuk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-17 09:29 



 
Profiel   

Leuke serie, alleen zat charlotte er maar een paar scene's in haha. Benieuwd naar seizoen 2
Edit: ben nu wel helemaal verliefd op de Charles Owen sparkle die Mia op had haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-17 20:10 



 

Ik ben inmiddels bij aflevering 7, ik herleef mijn jeugd gewoon :') Heerlijk. Niet te ingewikkeld allemaal. Charles Owen heeft duidelijk gesponsord :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-17 18:01 



 
Profiel   

Irisjeeh1999 schreef
Leuke serie, alleen zat charlotte er maar een paar scene's in haha. Benieuwd naar seizoen 2
Edit: ben nu wel helemaal verliefd op de Charles Owen sparkle die Mia op had haha

Die vind ik idd ook gaaf :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-17 19:02 



 
Profiel   

Voor mensen die het einde al hebben gezien, weet iemand wat ermmee word bedoeld? Ik snap het einde niet. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-17 00:04 



 
Profiel   

Voor mensen die het einde al hebben gezien, weet iemand wat ermmee word bedoeld? Ik snap het einde niet. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-17 00:05 



 
Profiel   

kianne12345 schreef
Voor mensen die het einde al hebben gezien, weet iemand wat ermmee word bedoeld? Ik snap het einde niet. :(:)

Voor degene die het eind nog niet hebben gezien maar even een spoiler plaatsen :D
Spoiler:
Zoë moet kiezen of ze wil blijven en Raven gaat trainen of dat ze terug naar de States gaat en Raven niet meer ziet. Ook staat Bright Field Stables te koop en wil Mia dat haar vader het koopt. ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-17 00:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 11 [ 264 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen