Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

[VIDEO]Edward Gal en Glock's Voice winnen Grand Prix Special

 
Profiel   

knhs
Dressuur

[ img ]
Edward Gal en Glock's Voice. Foto door aniek1985

Met een mooi percentage van 75.706% won Edward Gal met Glock’s Voice de Grand Prix Special, ofwel de kleine finale van het NK Dressuur senioren. Morgen start Edward met Glock’s Zonik in de Kür op Muziek. Hij gaat dus voor de titel met Zonik, maar opteert voor het Europees Kampioenschap met de vijftienjarige routinier Voice.

“Voice liep vandaag een stuk beter dan gisteren. Toen was het erg slecht weer en daar had hij last van door al die klapperende vlaggen. Vandaag waren er nog wel wat dingetjes, maar ik kon er weer veel beter aan rijden”, vertelt Edward na afloop.
“Ik zeg nog niet welke Kür ik morgen rijd, dat is een verrassing. We hebben hem nog nooit eerder gereden. Ik ga zeker proberen om morgen met Zonik de titel te pakken. Ik vind hem nog te jong om naar het EK te gaan. Morgen zullen we van de bondscoach horen of hij voor mij en Voice een plaats heeft in het team.”

Diederik van Silfhout reed zijn jongste aanwinst Retino naar de tweede plaats met 72.392%. Madeleine Witte-Vrees pakte de derde plek met de Jazz-zoon Wynton en deed dat met een score boven de 70 procent, 70.745%.

Klik op onderstaande afbeelding voor een video:


Klik hier voor de volledige uitslag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-17 23:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen