Dronken ruiter van paard gehaald in België

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14028
Geregistreerd: 20-04-16

Dronken ruiter van paard gehaald in België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-17 17:23

Equnews
Overige
Afbeelding
Foto: Amanda


Een opmerkelijk bericht uit België. De politie van Dendermonde in Oost-Vlaanderen kwam een dronken ruiter op zijn paard tegen. Het is onduidelijk waar de ruiter vandaan kwam.

De politie hield de ruiter staande en controleerde of hij daadwerkelijk te veel gedronken had. Dit bleek het geval te zijn. De politie bracht het paard veilig naar de manege en heeft een proces-verbaal opgesteld.

JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Dronken ruiter van paard gehaald in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:07

Ik vraag mij serieus af hoe je in vredesnaam in dronken toestand nog kan opstijgen.... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 07:33

JoyCiej007 schreef:
Ik vraag mij serieus af hoe je in vredesnaam in dronken toestand nog kan opstijgen.... :+


Ooit naar een paardenwijding in België geweest? Ik ging er vroeger naartoe, dronk aan de kerk braaf een soepje en dan hup naar de boeren waar de flessen jenever rond gingen. Ben zo ook ooit aangeschoten naar huis gereden. Denk dat alleen allerkleinsten nuchter aan de kerk vertrekken. :-)

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 07:44

Of bij het ring rijden in zeeland geweest, moet je eens doen en opletten wat ze het meeste drinken!
Gelukkig kennen de paarden de weg naar huis ;)

Roihi

Berichten: 2888
Geregistreerd: 29-03-05
Woonplaats: i te taha whenua

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 08:26

Ik heb ooit (lang geleden) iemand stiepelzat op jumping een parcours zien "proberen" rondrijden... Niet gezellig om te kijken. Kerel hebben ze uit de ring gekregen maar hoe het verder is afgelopen weet ik niet.
Paard heeft afgezien met die zoutzak op zijn/ haar rug :(

spatter

Berichten: 14454
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 10:23

Hier ook veel van de recreatie cowboys die op meerdaagse buitenritten gaan en zich ladderzat zuipen .

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 10:29

SVRL schreef:
JoyCiej007 schreef:
Ik vraag mij serieus af hoe je in vredesnaam in dronken toestand nog kan opstijgen.... :+


Ooit naar een paardenwijding in België geweest? Ik ging er vroeger naartoe, dronk aan de kerk braaf een soepje en dan hup naar de boeren waar de flessen jenever rond gingen. Ben zo ook ooit aangeschoten naar huis gereden. Denk dat alleen allerkleinsten nuchter aan de kerk vertrekken. :-)

Inderdaad ja, bij ons ook zo. Tijdens de rit tussenstops waar alle soorten jenever gratis te verkrijgen waren. Dan wordt het wel eens gezellig op het paard.

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Dronken ruiter van paard gehaald in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 10:43

Ach, het opstijgen zal niet zo moeilijk zijn met een stilstaand paard en een krukje. Het blijven zitten terwijl het paard loopt daarentegen ...

FokkoGVR

Berichten: 29
Geregistreerd: 18-10-16
Woonplaats: Noordwest Groningen

Re: Dronken ruiter van paard gehaald in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 16:14

Ruiter zat er achterstevoren op...