Doorgeefstokje van de maand augustus: Floortje2002

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
melody7

Berichten: 13696
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Doorgeefstokje van de maand augustus: Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-17 11:00

Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding

Afgelopen maand gaf MartineC1711het stokje door aan Floortje2002. Ben jij benieuwd waarom zij 11 jaar geleden een Bokt-account aanmaakte of naar haar paard Dyberlino? Lees dan vooral verder!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Op 12-12-2006 heb ik mij geregistreerd op bokt.nl. Ik had iemand erover gehoord, en het leek me leuk te ontdekken wat bokt.nl was. Ik was net geopereerd dus een beetje tijdverdrijf kon ik wel gebruiken.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Mijn eerste geplaatste bericht was:
Citaat:
hallo!

ik was vanmiddag bij hypo en zag daar een kunstof zadel van global, ik moet zeggen dat ik niet zo kunstofferig ben, maar deze vond ik er erg mooi en ook we chique uitzien en qua prijs ook erg opvallend.

heb jij zelf, of ken je iemand met een kunstof global zadel? hoe bevalt deze en zijn ze makkelijk pas te maken?


gr

Een paar maanden voor ik dit bericht plaatste had ik een haflinger merrie gekocht, en in die tijd was ik op zoek naar een zadel voor haar. Alles wat ik erop legde schoof alle kanten op.

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Nou……ik denk toch wel variërend van een 4 tot een 7- ?
Wel leuk dat bij het lezen van oude berichten ook weer oude herinneringen boven komen drijven.

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Ik denk dat ik een vrij anoniem bestaan heb op bokt. Ik heb het forum vooral informatief gebruikt, en ben in enkele forums wel een beetje actief geweest, maar ik denk niet dat er veel Bokkers zijn die mij echt ergens van kennen.
Misschien van de haflinger die ik destijds had, Floortje, waar ook mijn bokt.nl accountnaam vandaan komt (lekker origineel ook…..), of mijn huidige paard Dyberlino MH.

5. Wat betekent http://www.Bokt.nl voor jou?

Bokt.nl betekend voor mij een stukje ontspanning. Beetje foto’s kijken, scrollen, meelezen en soms reageren. Ik vind vooral de Uitgelicht foto’s leuk, en ik probeer wel dagelijks even om die topics te bekijken. Verder vindt ik het fijn ervaringen van anderen te lezen of iets op te zoeken, of gewoon te zien wat anderen allemaal ondernemen en uitspoken met hun paarden. Ook vind ik de jaarverslagen van andere bokkers leuk aan het einde van het jaar.
In de laatste jaren heb ik nog een studie gedaan naast mijn werk. Dan betekende Bokt.nl ook wel eens lekker studie ontwijkend gedrag

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Haha, ja hoor. Als je daar geld mee had kunnen verdienen had ik toch zeker wel een beetje miljonair geweest hahahaha. Ik had altijd een heel rijtje van namen paraat hoe ik al mijn paarden zou gaan noemen als ik later groot zou zijn. Waar ik door mijn familie nog vaak aan herinnerd wordt is dat ik na de wekelijkse paardrijles of andere bezoekjes aan mijn lievelingsdieren “naar paarden stonk”. Voor zij hun zin af konden maken riep ik altijd: nee, paarden GEUREN!
Ow, ja, nog een penny feitje…..de eerste periode dat ik op paardrijles zat sliep ik met mijn cap naast mijn kussen in bed …..das redelijk penny toch?

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Ik kan wel van alles verzinnen, maar eigenlijk niet veel anders dan nu. Op paarden gebied zou ik misschien wel eens een afstandsbediening willen hebben voor het weer en voor de vliegen. Zodat je dan kan instellen wat voor temperatuur het wordt als je wil rijden bijvoorbeeld (oké, oké, vooral dat het droog blijft dan), of dat het in de winter dan licht is tussen 20.00uur en 21.00uur. En dat je de vliegen uit kon zetten of ergens anders heen zou kunnen sturen.

8. We kennen elkaar natuurlijk al een tijdje en ik ben wel benieuwd wat je dromen zijn met Dyberlino? Welke doelen zouden jullie nog eens willen behalen? En welke dingen zou je anders doen dan je nu gedaan hebt?

Mijn dromen met Dyberlino zijn dat hij nog heel lang van mij zal zijn en gezond oud zal worden. Graag zou ik met hem willen kijken hoe ver ik kan komen in de dressuur.
Wat ik anders zou doen als ik de periode dat ik hem heb over mocht doen is meer van hem genieten. De eerste 3 jaar dat ik hem had deed ik ook nog een HBO studie naast mijn werk (met onregelmatige werktijden), en dan komt het er niet altijd van om de tijd die ik voor hem had ook echt te genieten van hem. Inmiddels heb ik een andere baan waarbij ik overdag werk, dus vele avonden heb ik wel tijd voor quality time met mijn grote vriend.

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Ik zou tien vragen willen stellen aan bokker bettyvn. Zij is mijn achternichtje en altijd in de weer met haar paarden.

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?

Het lijkt me leuk te lezen wat haar toekomstdromen op het gebied van paarden zijn.

Afbeelding

Martine_Levi

Berichten: 2350
Geregistreerd: 23-02-10
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 16:29

Leuk stukje Lee! *\o/*

Mondy

Berichten: 11891
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Doorgeefstokje van de maand augustus: Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:41

Wat een leuk stukje weer :j
En je foto linksonder: <3