[HE]Let op: gewijzigd programma in de Bokt Lounge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14005
Geregistreerd: 20-04-16

[HE]Let op: gewijzigd programma in de Bokt Lounge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 14:14

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding

Enkele weken geleden hebben we jullie het programma van Bokt op Horse Event kunnen presenteren. Er zijn inmiddels een aantal wijzigingen in het programma aangebracht. De grootste wijziging is de vervanging van Elaine Pen. Door onvoorziene omstandigheden is zij niet in de gelegenheid de SGW clinic te geven. Maar we hebben fantastische vervanging gevonden in haar collega Joyce van Kuilen. Joyce zit net als Elaine Penn ook in het Bavaria-team.

In 2007 reed Joyce van de Kuilen haar eerste cross en bleek deze tak van de paardensport liefde op het eerste gezicht. "Ik ben al heel jong begonnen met het rijden van diverse pony’s. Eigenlijk kon dit ook niet anders, omdat mijn moeder een eigen paard had en mijn zus een eigen pony." Haar pony Regent bracht Joyce haar carrière in een stroomversnelling. Ze leidde hem op tot ZZ springen, M1 dressuur en 2 ster eventing. "Ik heb deze mooie ponytijd op zestienjarige leeftijd af kunnen sluiten met goud bij het NK Z Eventing voor pony's en een bronzen teammedaille en een zeventiende individuele plaats op het EK in Fontainebleau (2012), onder leiding van Martin Lips. Eind 2012 heb ik een junioren paard aangekocht met de naam Izalco. Met hem reed ik het jaar erna mijn eerste EK bij de junioren. Daarna volgden nog een junioren EK en twee EK's bij de Young Riders. Ondertussen stonden we ook twee keer op het podium bij het NK voor junioren."

Hierbij het aangepaste programma van Bokt op Horse Event. We hopen jullie over een kleine maand allemaal te zien in Ermelo!

Afbeelding

Ook is het nog mogelijk om je op te geven voor de workshops Paardenfotografie en Sleutelhanger maken van paardenhaar:

Paardenfotografie (basis) - zaterdag 9 september 13:00 uur
Ben je pas begonnen met het fotograferen van paarden en wil je graag een vliegende start maken? Dan is deze workshop echt geschikt voor jou. Door je vooraf in te schrijven krijg je, naast dat je zeker weten deel kan nemen, ook de kans om vooraf met de workshopgever te overleggen over onderwerpen waar jij tijdens het fotograferen tegen aan loopt. Wat is nu een goede manier om scherp te stellen of hoe zorg ik voor de juiste compositie? Amanda van der Veer (tevens hoofd Bokt Nieuwsredactie) vertelt je hier meer over!
Let op: deze workshop kan ook door middel van inloop worden bijgewoond!

Sleutelhanger met paardenhaar maken - zondag 10 september 16:15 uur
Ook dit jaar mogen we een creatieve workshop organiseren in samenwerking met Miralooks. Onder enthousiaste begeleiding mogen 20 Bokkers aan de slag om een sleutelhanger te maken waar haar van je dierbare viervoeter in verwerkt wordt.

Hoe kun je je opgeven?
- Per Bokt-account kan er maar 1 persoon worden opgegeven (dus niet aanvullend vrienden, kinderen, familie, enzovoort)
- Je bent lid van Bokt per 1 juli 2017
- Je zorgt zelf voor je toegangsbewijs voor Horse Event
- Stuur je aanmelding naar he2017@bokt.nl. Vergeet hierin niet om in ieder geval je Boktnaam te vermelden en voor welke workshop je je inschrijft.
Laatst bijgewerkt door Daihyo op 29-08-17 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Schema aangepast

asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Re: [HE]Let op: gewijzigd programma in de Bokt Lounge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:22

Mag je moeder wel gewoon mee? Bij workshop*

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 07:07

asm_kayleigh schreef:
Mag je moeder wel gewoon mee? Bij workshop*


Ja hoor, ze is uiteraard ook welkom in de Lounge! Dan echter als toeschouwer in plaats van deelnemer. :)