Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paard zat klem op staldeur in Soest

 
Profiel   

rtv utrecht
Overige


De brandweer in Soest heeft een paard bevrijd dat vast was komen te zitten in een stal aan de Peter van de Breemerweg. Het dier zat half hangend met de buik klem op de staldeur.

Mogelijk is het gaan steigeren of heeft het geprobeerd naar buiten te komen. Het paard kon daarna geen kant meer uit. Twee veeartsen hebben het dier gekalmeerd en de brandweer heeft de staldeur voorzichtig weggeknipt. Na een half uur stond het paard weer op vier benen.

Volgens de veeartsen is het dier met de schrik vrijgekomen. Mogelijk zal het wat spierpijn hebben, maar meer ook niet.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 00:23 



 
Profiel   

Gho, dat heb ik ook eens gehad met mijn paard. Zij wilde graag de stal uit en probeerde over de deur te springen, bleef toen hangen. Bouwvakkers in de buurt kwamen ons helpen en hebben de deur ontwricht. Vreselijk om je paardje zo te zien......

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 06:16 



 
Profiel   

Lijkt me zo eng! Gelukkig heeft dit paard geen ernstig letsel. Veulentje op stal had dat laatst ook maar naast wat schaafwonden en beetje bloed op de benen is ie er verder ook mee weggekomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 14:24 



 
Profiel   

Ik heb het wel een keer in de longeerring gehad. Paard had blijkbaar geen zin meer en sprong over het hek. Lukte niet helemaal en ging er overheen. Schrok me dood en omdat paard zo kalm bleef en wat onnozel om hem heen keek moest ik toch lachen. Samen met eigenaar hek ontwricht en paard weer vrij. Had gelukkig niks. Maar gewoon die blik van paard.

Gelukkig is deze er ook goed vanaf gekomen. Soms hebben paarden andere ideeën dan wij hebben.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 20:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen