Muildier Chic N Fine in Ranch Riding tijdens Americana 2017

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14033
Geregistreerd: 20-04-16

Muildier Chic N Fine in Ranch Riding tijdens Americana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-17 13:44

Bokt.nl / Wittelsbuerger.de
Western


Tijdens de Durango Boots WK Ranch Riding op Americana 2017 is een nieuwe attractie te zien. Het eerste muildier in de westernsport in Europa zal mee doen aan dit onderdeel. Diana Royer zal Chic N Fine presenteren. Ze kreeg het dier als veulen en heeft hem opgeleid in de western. Ze wonnen onder andere al de Ranch Trail in Herzfeld.

"Ik heb Fine zes jaar geleden van klanten als veulen voor mijn verjaardag gekregen. Ik was benieuwd of je muildieren net als paarden gewoon kan trainen. Fine is nu zes jaar oud en we zijn dikke maatjes. Thuis loopt ze heerlijk tussen de paarden in de wei of loopstal en af en toe nemen we deel aan wedstrijden of geven een show op beurzen."
Ze zal op Americana in de met $ 3.000,- additioneel prijzengeld gedoteerde Durango Boots World Cup Ranch Riding strijden om een podiumplaats. De finale van de World Cup Ranch Riding wordt op vrijdag 8 september tijdens de avondshow verreden. Royer heeft er vertrouwen in dat ze daarbij zit.

Ook in het beroemde Trick Riding Team van Arthur van Osch, The Future Guys, is een muildier te zien. Zou dit een nieuwe trend in de western worden?

Klik hier voor een foto van Diana Royer en Chic N Fine.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Muildier Chic N Fine in Ranch Riding tijdens Americana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 13:54

In Amerika doodnormaal. Maar zou leuk zijn als dit binnen Europa ook wat meer een ding wordt :D

liekensancho

Berichten: 1219
Geregistreerd: 25-11-06
Woonplaats: In een hoeve in Belgenland :-)

Re: Muildier Chic N Fine in Ranch Riding tijdens Americana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 22:36

idd, zou erg leuk zijn :-)