Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Doorgeefstokje van de maand september: NAIWHL

 
Profiel   

Bokt.nl
Bokt community


Afgelopen keer gaf Gast3289 het stokje door aan NAIWHL. Ben jij benieuwd wat haar eerste bericht was, of hoe beschamend zij haar oude berichten vindt? Lees dan vooral verder!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
[ img ]
Janneke met haar 'appie' Frodo

Ik was bekend met Bokt omdat we ooit voor school een onderzoek deden in de paardenhouderij en een vriendin de enquete ook op Bokt had gezet. Het leek mij wel gezellig hier.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Citaat
Je wist mijn antwoord natuurlijk al, maar ik vind hem echt heel mooi geworden. Het is precies Bagger zoals hij was :D
nogmaals bedankt he! en het lijstje gaat goed komen.
(en heb nog wel een hond voor je in de aanbieding ;) )
Dat was een reactie op een tekening die een vriendin in opdracht van mij maakte voor mijn moeder.

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
4, ik vind mijn oude berichten niet echt beschamend. Ik ben altijd heel bewust geweest van internet als medium en dat iedereen altijd mee kan lezen. Ik post dan ook bewust mijn reacties en zet er geen dingen neer die ik niet online zou willen hebben. Ik was toen 24 jaar oud. De pubertijd redelijk voorbij. Dat scheelt wel denk ik.

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Een aantal mensen zullen mij kennen uit het begin van de Howrse topics. Daar kletste ik gezellig mee en verder huis ik ook zo nu en dan op Fotokunst rond.

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Een aangenaam tijdverdrijf op het moment dat je even niets te doen hebt. Daarnaast heb ik er leuke mensen leren kennen.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Uiteraard heb ik mijn penny-gedachten gehad. Ik weet ook niet of ze ooit weg gaan... Denk dat alle paardenmeisjes in hun jeugd wel penny-gedachten hebben gehad. In gedachten te paard naar school (op je fiets) of een klein parcours uitzetten en in gedachten de olympische spelen rijden. Met een beetje fantasie kom je een heel eind.

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Ik ben heel tevreden met hoe ik het nu voor elkaar heb. Als alles zou kunnen, dan zou ik graag mijn paarden aan huis hebben staan. Die staan nu bij mijn ouders perfect zoals ik het wil, maar ik moet er wel 45 minuten voor rijden om daar te komen.

8. Waarom ben je eigenlijk western gaan rijden?
Het kwam toevallig precies op het goede moment. Ik vond dressuur altijd saai en springen te eng. Er stond toen in de krant een advertentie van een westernstal in de buurt die lessen aanbood. Ik ben een keer gaan proefrijden en was verkocht.

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Ik wil wel 10 vragen stellen aan xMayo.

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Ik weet dat ze twee kleine stippels heeft, maar zou ze ook ooit nog een grote stippel willen voor onder het zadel?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 19:32 



 
Profiel   

Leuk stukje Janneke! Ik kan me onze spontane meeting nog goed herinneren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 21:20 



 
Profiel   

Ik ook. Was gezellig. :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 10:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen