Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

Bokt vriendschappen: de dames van het VWO3 2015-2016 topic

 
Profiel   

*Bokt.nl
Bokt community

[ img ]
NynkeMarit, spruitje12, lisaxrobby, esmee1233, dunja_11 en Naomi_King


Op Bokt wordt van alles besproken, niet alleen paarden. Een van die onderwerpen is school en in een schooltopic hebben NynkeMarit, spruitje12, lisaxrobby, esmee1233, dunja_11 en Naomi_King elkaar leren kennen. Hieronder vertelt Marit over (het ontstaan van) hun vriendschap.

NynkeMarit schreef
Wij hebben elkaar ontmoet in het VWO 3 topic, 2015-2016, en omdat niet iedereen even actief is op bokt kwam Isa (spruitje12) met het idee om een whatsappgroep aan te maken. Zo gezegd zo gedaan en op 1 september 2015 hebben wij elkaar voor het eerst "ontmoet". Innmiddels is dit alweer 2 jaar geleden :D

Ik heb aan de mensen die nu nog in de groep zitten gevraagd wat hun eerste indruk was op het moment dat zij in de groep kwamen:

Lisaxrobby: Mijn eerste indruk van dit groepje was dat ze net zoals ik waren, echte paardenmeisjes. Ik vond het ook niet "raar" om mijn nummer te geven voor een groepsapp, omdat het gewoon vertrouwd voelde. Iedereen had ook oprechte interesse in wat een ander te vertellen had, dat vond ik wel heel fijn. Nu delen we ook de meest privé dingen met elkaar, heel fijn dat je zo'n gezellige groep hebt waarbij dat allemaal kan

esmee1233: Eigenlijk is het best wel apart, een groep meiden samen in een whatsappgroep en maar hopen dat het goed gaat. Ik vond het zelf best wel raar en spannend misschien? Ruzies die konden ontstaan en waar je tussen kon zitten, maar eigenlijk is het tot op de dag van vandaag, en dat is inmiddels alweer 2 jaar, nog best wel gezellig. Op onze meiden discussies na dan. Die horen erbij toch?
Ik had vanaf dag 1 al een betere klik met een aantal en die spreek ik ook het meeste. Toch grappig hoe dat gaat. Sommige meiden mag ik wat minder en sommigen zullen mij ook wat minder mogen, ach so be it. Toch blijf ik het bijzonder vinden dat wij na 2 jaar nog steeds zo bestaan samen en er nog steeds bijna elke dag in gepraat wordt! Een waardevolle vriendinnengroep als je het mij vraagt!

dunja_11: Mijn eerste indruk van de groep was dat er vooral veel gepraat werd, ik kwam namelijk pas later bij de groep. De rest zat al wat langer bij elkaar en toen pas kwam ik er nieuw bij. Ik vind de groep heel gezellig, ik heb zelf niet altijd tijd om mee te praten, maar ik vind het superleuk om de verhalen van andere te lezen! Mijn eerste indruk van de groep was dus goed en ik ben blij dat ik erbij mocht komen.

Naomi_King: Mijn eerste indruk was het vertrouwen wat ik voelde in de groep, oprechtheid en veel interesse in elkaar. In 2 jaar hebben we nooit 1 dag niet gepraat, hoe bizar? De eerste meeting, jeetje wat spanned was dat, ik reed met marit mee en zodra ik er was was het al helemaal prima en die klik die we hadden online was er in het echt ook. Ik kan niet meer het aantal keren tellen dat ik met verschillende mensen heb afgesproken. Evenementen, logeren, feestjes, gewoon een keer spontaan. Ik ben zo dankbaar voor deze groep, want hoe bizar ook, vrienden aan de andere kant van het land kunnen zoveel voor je betekenen. Iedereen staat altijd voor je klaar en ook andersom. En soms zijn er mindere dagen, maar dat is juist een teken hoe close we zijn eigenlijk. Ik ben zo blij dat ik het VWO 3 topic heb geopend, en dat allemaal door bokt!

spruitje12: Het is al weer 2 jaar geleden! Maar toen vond ik het wel tijd worden om met de toen vwo 3 boktapp een groepsapp te maken. Dit omdat er op bokt natuurlijk langzamer gesprekken op gang komen dan op whattsapp. We begonnen met een grote groep van een stuk of 13. Waarna er mensen kwamen en gingen. Daardoor zijn er wat kleinere en vaste groepjes ontstaan die nu regelmatig afspreken. Ik vinf het wel onwijs jammer dat iedereen echt in een ander deel van Nederland woont, maar dat maakt het wel speciaal. Zo gaan we naar evenementen samen en naar verjaardagen en dat maakt het steeds hechter. Ik ben dan ook evht onwijs blij dat bokt dit heeft geregeld en Hoop nog lang van dexe vrienden te genieten!

Mijn eigen eerste indruk weet ik echt niet meer, ik had nog nooit eerder in een whatsapp groep gezeten met mensen die ik niet kende dus ik vond het alleen maar heel interessant allemaal! Iedereen leek erg lief en toonde interesse in elkaar en binnen de kortste tijd kenden we elkaar allemaal heel erg goed!

Als ik me niet vergis hebben we elkaar op 6 maart 2016 voor het eerst in het echt ontmoet. We hebben toen een buitenrit gemaakt bij The Mill Ranch in Ede. Ik zelf had Esmée tegen die tijd al 2 keer ontmoet, 1 keer bij Appassionata en 1 keer bij haar thuis. In het begin was de grote meeting best wel awkward. Het was wel raar om ineens stemmen bij al die namen te krijgen natuurlijk! Maar omdat we iets deden wat we allemaal leuk vinden, namelijk paardrijden, was het ijs al gauw gebroken en was het echt ontzettend gezellig! Hierna hebben we eigenlijk nooit meer de kans gehad om met zijn allen te meeten, met een groep van bijna 15 meiden is dat ontzettend lastig regelen. De mensen die een beetje bij elkaar in de buurt wonen zien elkaar nog wel regelmatig en eens in de zoveel tijd reist een klein groepje half Nederland door om elkaar toch nog te zien. Zo zijn Esmée en Heleen, die we niet via de groep kennen maar door Esmée, zaterdag nog bij de finale van de zitcompetitie geweest om mij aan te moedigen. Superleuk!

Contact houden doen we natuurlijk via Whatsapp! Inmiddels ook via Snapchat, Facebook en natuurlijk niet te vergeten; Bokt.nl. Wel is er in de afgelopen 2 jaar een hoop veranderd, in het begin kwamen er vaak nog mensen bij, en af en toe ging er iemand uit de groep, er zijn kleinere groepjes ontstaan en er is nu een ietwat geselecteerder gezelschap overgebleven. Ik kijk er in elk geval ontzettend naar uit om een aantal meiden weer te zien binnenkort!




[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 17:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen