Ehrens nieuwe bondscoach Springen Junioren & Young Rider

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Ehrens nieuwe bondscoach Springen Junioren & Young Rider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 15:15

http://www.hoefnet.nl:591/nieuws/FMPro? ... 624&-find=
Hoefnet


Ermelo, 1 maart 2002
Rob Ehrens is door de KNHS benoemd tot de nieuwe bondscoach Springen Junioren & Young Riders. De 44-jarige Ehrens heeft een contract getekend met de Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie, dat ingaat op 1 maart aanstaande. Hij volgt hiermee Daan Nanning op, die besloot, na deze functie maar liefst 15 jaar met veel enthousiasme vervuld te hebben, de fakkel aan iemand anders door te geven.
Deze fakkel wordt dus, op advies van de KNHS Topsportcommissie Springen, overgenomen door de uit het Limburgse Weert afkomstige Rob Ehrens. Ehrens stopt zelf als actief wedstrijdruiter, omdat dit moeilijk met zijn nieuwe taak te combineren valt. Wel zal hij dagelijks blijven rijden om “bij” te blijven.
De Europese Kampioenschappen Springen voor de Junioren vinden dit jaar plaats van 2 tot en met 4 augustus in het Duitse Hagen. Voor de Young Riders vinden deze plaats van 9 tot en met 11 Augustus in het Deense Kopenhagen.

Pleasure

Berichten: 336
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 13:05

Dit vind ik nou echt leuk voor Rob en ook voor zijn zoon Robert (mijn ex-vriendje). Ik gun het hem echt. Heeft echt verdient. Dus bij deze gefeliciteerd.

Groetjes
Denise

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 01:03

Ja super hoor, misschien wel heel goed dat er inzicht komt van 'vers' bloed! Haha! Na vijftien jaar dezelfde...poeh doe ik hem niet na.