Paardenmop

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 17:58

ja

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 16:34

Bony schreef:
De mensen hun liefde de mensen hun mening, mensen die van honden houden hebben veel begrip voor hondenpoep, de mensen die van paarden houden, de mensen die van katten houden etc etc.

Zit wat in, maar klopt niet helemaal.

Ik heb twee poezen en heb er geen probleem mee als die het in de tuin doen (scheelt weer kattenbak verschonen Knipoog). Katten van de buren lopen hier ook vaak rond en ik kan me niet voorstellen dat die het ophouden als ze weer thuis zijn. Geen problemen mee.

Hondenpoep ben ik niet zo blij mee ... als ik met de hond van mijn huisgenote ga lopen en ze (de hond dus) poept op het pad ren ik gefrustreerd naar binnen om een plastic zakje te halen om het op te ruimen (ja, ik vergeet het altijd van te voren mee te nemen). In ons dorp staan bijna overal van die niet poepen bordjes bij stukken gras en dat vind ik weer belachelijk ... je zou eigenlijk heel hard met je hond het dorp uit moeten rennen om haar daar haar behoefte te laten doen en daar heb ik geen zin in. Dus gras (op speelveldjes na) en de goot daar mag ze van mij gewoon poepen en plassen.

Paardenpoep heb ik niet zo'n probleem mee. Het scheelt denk ik inderdaad dat die, zoals Dimple al opmerkte, geen vlees eten waardoor het niet stinkt. Ik ben uit de stad vertrokken om in een klein gat te wonen en daar horen dat soort dingen bij. Vind het ook heerlijk als ze gemest hebben, dan besef je je echt dat je buiten woont. Geen problemen met paardenpoep dus (waarom noemen jullie dat mop, is dat weer zo'n term die ik nog niet ken?) en aangezien ik verder niet echt veel met paarden heb gaat je theorie niet helemaal op, Bony.

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 18:24

Dimple schreef:
Wellicht komt het doordat honden vlees eten? De poep is daardoor veel viezer, stinkt het 200 x zo erg en blijft het vies onder je schoenen plakken Haha!

Paardenpoep vind ik niet vies, ben dan weliswaar een paarden+iefhebber, maar toch..........

Paardenpoep bevat eigenlijk alleen wat bix, en voor de rest hooi, gras of stro. Niet vies toch=?? Vork



*LOL* Lips are sealed mischien moet mn vader maar geen vlees meer eten Clown