Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 39 van de 54 [ 1333 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 54  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Everdale Lord Leatherdale X Negro X El Corona

 
Profiel   

Ik heb ook niks gezien.

Wat een knapperd Yolien! Ben ook benieuwd naar de grijze foto's!

Jullie gaan zo hard welshfan! Super hoor :)

Hier net de eerste lessen van onze instructeur gehad. Is hard werken voor ons allebei :P Maar hij vindt Est een erg fijn paard met veel potentie. We doen nu buitenritjes, sprongetje zo nu en dan, dressuur en hij speelt lekker op de wei. Indoor gaan we wel weer starten denk ik zo :j

[ img ]
(Z'n maken zijn meer op lengte PRE hengst nu haha, zolang we niet starten mogen ze op lengte vliegenmepper :P )
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 08:33 



 
Profiel   

Nessie, hij is zo knap!! En die manen, lekker laten zo, ziet er prachtig uit. IPhone heeft ook iets langere manen want dan kunnen we tenminste dikke knotten maken ;)

IPhone heeft vandaag om de spierpijn er wat uit te lopen een rondje met Mn zusje gedaan. Mn zusje is heel bang maar IPhone loopt super braaf zn rondjes dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-17 15:10 



 
Profiel   

He wat leuk, een Everdale topic!
ik rijd een Everdale X Tuschinski merrie, 3 jaar, nog niet zo lang onder het zadel.
Het is een aparte tante af en toe, eigenlijk heel braaf, maar af en toe...(komt misschien door opa)

Hoe zijn die van jullie onder het zadel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 17:20 



 
Profiel   

[ img ]
oeps, foto vergeten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 17:22 



 
Profiel   

Leuk! De mijne is ook een Everdale x Tuschinski maar dan 4 jaar. Is ook heel braaf met een pittig randje van der opa inderdaad. Lijkt ook wel aardig op de jouwe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 19:19 



 
Profiel   

Mooie merrie, _stefanie

Beetje late reactie vanuit mij, maar ik had helemaal geen tijd meer om fatsoenlijke foto's te maken.
Veulen is inmiddels van grijs naar bruin gegaan. Maar ik klaag niet :D

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 22:21 



 
Profiel   

Leuk dier _Stephanie :) Die van mij is erg fijn en meewerkend onder zadel!
Yolien_ Stoer veulen!

Heb hier onlangs weer foto's gemaakt van mijn Everdale en zijn moeder.

[ITP] Eston (v. Everdale) & Carrera (v. Wup) ITP en onder zadel

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 10:38 



 
Profiel   

Prachtige foto's Nessie!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 11:20 



 
Profiel   

Jou Everdale is prachtig Nessie!

Ik ben benieuwd naar een foto van jou paard Niezz, of heb ik daar overheen gekeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 11:24 



 
Profiel   

Dank jullie wel! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 11:43 



 
Profiel   

_Stephanie schreef
Jou Everdale is prachtig Nessie!

Ik ben benieuwd naar een foto van jou paard Niezz, of heb ik daar overheen gekeken?


Heb haar wel eens geplaatst hier in het topic. Zal eens recente foto's plaatsen. Die van bij is tamelijk kort in de rug maar heeft daardoor wel een gemakkelijke en goed ondertredende achterhand. De voorkant zwaait soms ook wat naar voren dus dat beloofd wat hahah.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 13:19 



 
Profiel   

[ img ]

Mijn Everdale x Tuschinski 2 weken geleden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 23:05 



 
Profiel   

Everdale is een gave hengst! :)

We hadden hem in gedachte voor onze merrie maar zijn OC waarde is niet zo goed als dat wij willen, dus hij valt helaas af voor ons!

Gelukkig nog veel andere leuke hengsten in Nederland en Duitsland!

Ik zie hier leuke paarden voorbij komen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 23:55 



 
Profiel   

Ik kan de foto helaas niet zo goed zien op mijn telefoon Niezz. Maar ik zie wel een mooi voorbeentje er uit komen! :D Heb je ergens een standfoto?

Jammer dat je niet voor Everdale kon kiezen Change3x, welke Hengst is het nou geworden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 10:36 



 
Profiel   

Nog niks! Maar op het moment staat Daily Diamond bovenaan het lijstje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 10:53 



 
Profiel   

[ img ]
Foto is al wat ouder, inmiddels heeft ze wat meer body.

[ img ]
Op deze foto lijkt ze wat ieler dan ze in werkelijkheid is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 12:41 



 
Profiel   

[ img ]

Heel leuk om te kunnen vergelijken allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 15:22 



 
Profiel   

Long time, no see! Wat een knapperds komen hier voorbij. Ik hoop dat die van mij ook zo knap uitgroeit :P Binnenkort, voordat de vacht is geexplodeerd, even paar kiekjes maken.

Afgelopen week is ie weer bekapt, super braaf. Hij was wel een beetje nieuwsgierig naar wat die man met zijn hoeven deed := We zijn er ook achter dat één bal nog niet ingedaald is en hij is nu 2,5 jaar dus vrees dat dat castratie in de kliniek gaat worden. Nou blijkt het niet indalen erfelijk te zijn, zijn er hier meer hengsten of ex-hengsten die daar last van hebben gehad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-17 10:26 



 
Profiel   

Esssther schreef
Long time, no see! Wat een knapperds komen hier voorbij. Ik hoop dat die van mij ook zo knap uitgroeit :P Binnenkort, voordat de vacht is geexplodeerd, even paar kiekjes maken.

Afgelopen week is ie weer bekapt, super braaf. Hij was wel een beetje nieuwsgierig naar wat die man met zijn hoeven deed := We zijn er ook achter dat één bal nog niet ingedaald is en hij is nu 2,5 jaar dus vrees dat dat castratie in de kliniek gaat worden. Nou blijkt het niet indalen erfelijk te zijn, zijn er hier meer hengsten of ex-hengsten die daar last van hebben gehad?


Gho denk toch eerder toeval. Ik ken er 5( Everdale nakommelingen) in mijn directe omgeving, waarvan twee van mezelf en geeneen met dergelijk 'probleem'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-17 12:14 



 
Profiel   

Geen problemen mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-17 12:26 



 
Profiel   

Ja, mijn veulen had dat ook!
Maar bij hem zat die wel in de lies, dus was de lans aanwezig dat hij alsnog zou indalen op latere leeftijg.

Zit hij bij jou in de lies of buikholte?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-17 13:56 



 
Profiel   

Geen idee waar ie 'zweeft'. Hij loopt nog in de opfok en komt volgend jaar voorjaar (of najaar) pas terug. Ik vind het ook geen probleem, maar was benieuwd of er meer paarden 'last' van hadden. Ik hoorde van een vriendin dat er bijvoorbeeld behoorlijk wat Charmeurs zijn die wel dit 'probleem' hebben, vandaar dat ik nieuwsgierig was

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-17 14:08 



 
Profiel   

Ja ja, ik heb geprobeerd een fotootje te schieten maar dat is nog niet zo makkelijk als die jonge paarden zo nieuwsgierig zijn en elke keer aan je telefoon komen snuffelen }:0

[ img ]
Hij is heel anders dan zijn andere twee halfbroers. Dat waren met 2-2,5 jaar al 'echte' paarden en zijn dan ook doorgegroeid tot 1.70m+. King is wat kleiner, voor mijn gevoel nog een pony, en heeft nog wat tijd nodig. Ik schat hem nu op ca. 1.64-1.65m. In de wei heb ik hem even gekroeld en gepoetst. Daarna een paar pasje voor mij aan de kant gezet en toen hij dat niet helemaal begreep en ik een meer duidelijke signaal gaf was hij behoorlijk onder de indruk. Daar ben ik best blij om want zijn halfbroers zijn behoorlijk dominant. Ik hoop dat King zich wat makkelijk zal laten leiden, maar dat zal de toekomst uitwijzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 09:40 



 
Profiel   

Wat ziet King er al knap uit Esther!
Heeft hij nou al zon mooie volle staart?

Volgens mij is de hengst Everdale zelf erg braaf, maar ligt het ook veel aan de opa hoe het karakter van de nakomeling is.
die van mij heeft in ieder geval een pittig karaktertje

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 19:10 



 
Profiel   

Eston is erg fijn in de omgang. Zijn moeder is best sensibel en fel. Maar Eston heeft een relaxt en aanhankelijk karakter. Ook onder zadel is hij meewerkend en niet zo heet als zijn moeder, gewoon een fijne impuls.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 20:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 39 van de 54 [ 1333 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 54  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen