Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 18:02

Ik ben toch wel benieuwd naar het hele verhaal Elise! :D

Mijn debuut ging aardig.... zaten echt heeeeeele mooie stukken tussen! Maar zoveel fouten (ongevraagde vliegende wissels, galop ipv draf, travers op 5 sporen ipv 4 etc.....) en daarmee 2x 176 punten. Heb wel heel erg om drama queen gelachen. Ze wil niet wachten.... en als iemand haar dan even vasthoudt dan gaat ze daarna als een hert in de rondte springen. Ook als je een tijdje gestapt heb en je draaft aan.... als een hert vliegt ze dan ook vooruit. Ik kwam dan ook op een springend hert de baan binnen :') gelukkig dat de proef nog niet begonnen was :') wek een paar heeeele gave momenten gevoeld. Volgende week maar de herkansing :)

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:38

Aah jammer van de punten en uuh oops momenten ;) Maar mooie dat je ook fijne momenten had ;)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:40

Haha Vibabu klinkt leuk :D toch fijn als ze zowat speciaal zijn soms!!

Bij ons was het vandaag een minder dagje, ook goeie stukken gehad maar vooral de wissels gingen de mist in. Lees: [***] deed zn eigen willetje en ging her en der wat wisselen en waar het dan moest: huh wisselen?? :') Was dit keer terug zonder trainster gegaan en voel dat ik dan toch echt juist niet genoeg doorneem in het inrijden maar daar leren we weer van :)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 08:29

Heftig Vibabu zon springer ... hopelijk komende wedstrijd met de voetjes aan de vloer ... was het een drukke wedstrijd ?

Qleke , dat wisselen wanneer het ze uitkomt herken ik wel , Hudson begint daar ook mee ;)
Is je instructie altijd bij je met lostijden ? Dat is wel een luxe zeg :)

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 10:00

Nee hoor, waren 4 banen waarvan 3 op 1 veld. Ze wordt gewoon heel erg gespannen en weet dat niet kwijt te raken en doet dan uit "paniek" een soort luchtsprongen. Vervelende is alleen dat ze gigantisch haar kop in de lucht steekt en doet alsof ze heel erg tegengehouden wordt :') dan lijkt het net alsof ik heel erg zit te trekken terwijl ik eigenlijk geen verbinding meer heb.

Er zijn nog wat mooie foto's gemaakt maar ik krijg de link niet gedeeld vanaf Oypo. Dan zie je of iemand anders of alleen de beginpagina.

Wat een luxe van je instructrice. Ik denk dat ik het niet zo fijn zo vinden als ze er altijd bij zou zijn. Mijn moeder staat wel vaak aan de kant en houdt het een beetje in de gaten. Soms een tip dat iets lelijk was of dat het meer kan of dat je goed is maar meer ook niet.

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:16

Nee ze is er echt niet altijd bij hoor! Alleen als het "nodig" is vooral! En dat was het deze zomer wel :) vorig jaar is ze slechts 1x komen helpen denk ik!
Geeft mij wel meer rust als ze erbij is..
Nog eentje volgende week en het zomerseizoen zit er weer op!

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 12:12

Kun je foto's niet 1 voor 1 opslaan Vibabu ?

Ik vind het ook fijn als mn instructie even mee komt kijken bij " speciale " wedstrijden zoals de WK selectie of het kampioenschap, reguliere wedstrijden hoeft van mij niet ;)

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 12:52

Jammer dat de wedstrijden niet zo zijn gelopen als gewild! Maar in gevallen met spanning is het vooral kilometers maken, en dan lekker weer met een frisse blik doorgaan :) Nieuwe klasses zijn altijd lastig :j


Onze hippiade ging ongeveer net zo als jullie proeven denk ik := Het begon al dat ik een letter verkeerd hoorde en dus (voorop) verkeerd reed. De tweede persoon hoorde het gelukkig wel goed, en in mijn nooddraai om weer voorop te komen, tikte ik een wit hekje uit de steunen. Daar verschoten mijn team genoten weer van, en toen was het gebeurd :+ Met aangalloperen ging het 3e paard stijl omhoog, waardoor de 4e ook spanning opbouwde en loeihoog op de plaats ging bokken. Het scheen een haartje te hebben gescheeld of ze was er naast gegaan := Andere galop hetzelfde verhaal, en er was dus euhhh nogal was spanning en onrust in onze proef ;)
We zijn ook heel knap laatste geworden met 171 punten gemiddeld geloof ik :D Terwijl met met de Gelderse 197 punten hadden gereden.

Ach, het was voor bijna ons allemaal de eerste keer Hippiade, we hebben er toch een leuke ervaring en een gaaf stalplaatje aan over gehouden.

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 13:21


Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 14:39

Ik zie 3x dezelfde foto vibabu?
Een donkere vos met een meisje met een roze wedstrijdshirt?

Al kijk ik wel via de computer natuurlijk O:)

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 14:42

Wat stom :z maar dat ben ik inderdaad :') Je kan doorklikken. Al had ik natuurlijk even de mooiste foto's er uit gezocht :D

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 14:45

Wat een super gave uitgestrekte draf zeg! Dat kan de mijne echt niet hoor := Ook z'n hoofd/hals houding vind ik erg prettig om te zien!

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 16:35

Dankjewel! leuk om te lezen :) Die uitgestrekte draf heb ik met de kampioenschappen een keer een 9 voor gekregen :D (in de L2) In de houding duikt ze af en toe nog wat. Dat zie je ook naarmate de diagonaal vordert :o Maar dat is gewoon een kwestie van meer trainen en sterker worden. Komt vanzelf (nouja vanzelf..) wel goed.

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 18:36

Ziet er goed uit Vibabu , idd dat is een stukje kracht maar dat komt vanzelf :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 07:40

Haha Elise, dat klinkt als een chaosje :D maar inderdaad je hebt meegedaan en je leert er altijd uit!
Paar weken geleden moest ik ook eens op kop van ons viertal en had ik ipv van rechts naar links, van links naar rechts opgesteld :') viel jammer genoeg op voor de jury... :+

Leuke foto's Vibabu!! Ziet er echt een leuk ding uit :)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:57


Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 19:05

Ziet er een hele gave draf uit Moniek!! Krijg ik zin om der ook op te zitten :') je kan dat zo hebben he..

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 19:41

Hahaha snap ik hoor Qleke , ik heb dat ook altijd als ik naar andere kijk :)

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 17:24

Superr netjes moniek!!

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 17:31

Dank je remke ..
over 2 wk heb ik een clinic van L.otje Sch.oots super veel zin in , daarna ga ik hem in die week afbouwen en op 2 oktober breng ik hem naar Bodegraven .

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 20:31

Ik ben in Vlieland :):) kort vakantie'tje met Welness :D

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 21:28

Qleke , wat super leuk . Lekker genieten daar !

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 23:24

Wat leuk Moniek! Ik zag hem voorbij komen en wilde ook heen maar het valt helaas tegelijk met sgw Lisse waar ik al heen zou gaan.

Haha sorry dat ik je verbeter qleke maar je zit niet in een eiland maar op een eiland :D heel veel plezier!! Het begint al lekker te waaien. Je zal vast herboren naar huis gaan :)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 04:37

Ohh dat is jammer Vibabu hadden we kunnen meeten ;) maar SGW is ook wel heel erg leuk :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 13:24

Haha juist Vibabu :P foutje!

Vandaag de laatste dag + nacht, dan "effe" langs Duitsland velgen ophalen voor vriendlief :') vrijdag weer thuis...
en het waait hier nu zo'n 80 per uur, ongeveer het dubbel dan waar ik woon :D achja tis eens iets anders en we hebben al veel gegeten en in de welness gezeten :) kan niet beter zijn om uit te rusten!!