Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 21:46

Dat is wel heel belangrijk idd.... :/ wat stom zeg!

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 08:46

Okeee zonde van.je tijd moeite en geld dus moniek balen .. :(

Gister een super gave merrie.mogen fotograferen

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 09:44

Klopt Remke , gelukkig was het maar 6 min rijden met de trailer ;)

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 10:23

Dat scheelt dan weer. Maar echt jammer. Ik ben wel een paar keer naar de instructieweken greeest van de KNHS. Daar wel veel geleerd! Maar dat voelt dan weer meer sparren en overleg wat werkt wel en wat niet. Dit klinkt meer als ik ga je ff iets heel anders laten doen. Jammer.

Gister ons b cross debuut gehad met vosje. 195 in de dressuur, 2 balken met springen (1x slordig aangereden en ik dacht dat de dubbel op 2 stond maar het waren 3 vrij kleine sprongen dus ik drukte hem zo door hindernis b :( )
Cross in met een hartslag van 72 (vrij hoog) hindernis 1 en 2 gingen nog wat wiebelig (enge mensen die daar ook in het bos staan) en hindernis 2 was echt heel smal en lastig aanrijden. Daarna als een speer. Af en toe nog wat haperingen maar wat deed ze het goed! Alleen 2 stops op het water. Gisteravond zat ik even op bokt te lezen hoe anderen de cross had ervaren en daar werd ik genoemd (als nummer dan). Dat er zoveel positieve reacties vanuit het publiek waren gekomen hoe ik het aanpakte op de waterbak. Dat vond ik wel een heel groot compliment! Cross uit met een hartslag van 80. Ze zag er niet uit.... het schuim stond er op en de druppels zweet liepen van haar hoofd. Maar wel met opgeheven hoofd en met hele blije oortjes en ogen. Gewoon goed door de keuring dus. Dit smaakt naar meer :D (sorry voor het lange verhaal) maar ik ben blij en heb ambities gekregen.

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 13:23

Vibabu, wat een onwijze dag hebben jullie gehad wat super gaaf .. gefeliciteerd :)
Dat is super gaaf om te lezen dat mensen zo positief over je zijn :)
Ik geloof gelijk dat het naar meer smaakt ;)

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 08:38


Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 08:59

Net rondje hoor! Heerlijk fanatiek ding ook <3

Ik sta op de reserve lijst voor sgw Bathmen. Ik wilde perse B zonder dressuur haha O:)

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 09:24

Ze is zo ontzettend druk :') Thuis zijn we alleen maar aan het trainen om ontspannen naar de hindernis te rijden. Moet zeggen dat dat wel echt al voor 95% beter gaat.

Dressuur hoort er toch gewoon bij ;) Bathmen is voor mij 200 km. Dat is me echt even te gek.... en vos is niet heel fijn op de trailer. Afgelopen zaterdag reed een vriendinnetje mee en dan is het nog 5 km ofzo van haar naar mijn stal. Dier heeft de trailer gesloopt.

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 11:18

Vibabu , wat is hij enthousiast :) super leuk om te zien zeg .
Oef dat is niet fijn dat hij de trailer sloopt .

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 13:08

Ohnee wat zonde!! Echt stuk?? ;(


Dressuur hoort er idd bij, maar als je de keuze hebt om ook zonder dressuur te starten, is dat wel lekker hoor. Voor de prijzen gaan we toch nog niet, en zo spannend is een B proef ook niet als je normaal M2 rijdt ;) Daarbij kan ik zonder dressuur veel makkelijker zonder groom op pad, en scheelt het zo weer uren dat je op het terrein aanwezig bent.

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 13:24

Nah er is een strip van het polyester af getrapt. Ik heb het zelf niet gezien maar m'n vader was lichtelijk geïrriteerd :o Hij vindt vosje al niet zo leuk :o (Heb het laatste stukje ook in de trailer gestaan met een zweep dat als zij een trap gaf ze een klap kreeg, na 2 keer was dat ook over. Ik hoop dat ze er wat van geleerd heeft)

Oja dat snap ik inderdaad wel! Het scheelt wel tijd. Ik vond de B proef anders best lastig :D er zit namelijk helemaal niks in :') had om wat ruimte te besparen alleen springzadel meegenomen. Dat is ook nog best lastig om daar op te dressuren.

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 13:42

Aiii... stukken van de trailer af is inderdaad niet leuk :/

Haha ja gek is dat dan, zo'n proef met alleen maar "bijkom" onderdelen. Ik heb afgelopen zomer dus de L viertal proef ontelbaar vaak geoefend, en daar zit ook middenstap in als spannendste onderdeel ongeveer ;)

Zaterdag cross geoefend op het terrein in Renswoude (oohhhhh zo mooi daar!! Echt een aanrader!!) En vrijdag oefencrossje rijden bij Stal Jacobs in Nijkerk. Rondje 60 en rondje 80 :) zin in!
En dan zaterdag en zondag door naar Enschede waar Gerrit 12 proeven moet lopen met vreemde ruiters voor het NK studentenruiters, aahh gossie := (wel dus over 4 dagdelen verspreid, en gelimiteerde losrijtijd van de deelnemers. Dus ik rij hem los, dan mag ruiter 1 5 minuten stappen, dan 5 minuten gewoon losrijden en dan 5 minuten de proef. Dan ruiter 2 er op, weer 5 minuten stappen, dan 5 minuten gewoon en dan 5 minuten de proef. Zo dan 3 ruiters per keer. Dus zeg 2 keer per dag anderhalf uur lopen of zo)

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 16:02

Ik lees nog steeds mee met al jullie berichten hoor ondanks dat ik zelf niet zoveel meer post!

Balen van die clinic Moniek! Ik hoor toch wel vaak van mensen dat clinic's in het algemeen tegenvallen. Heb er zelf geen ervaring mee verder.

Vibabu, lekker rondje zeg! Ziet er prima uit toch! :D

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 18:08

Klinkt super Vibabu! Lijkt op het filmpje alsof het veel te laag staat voor haar! :D

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 19:24

Wat een aardige reacties! Ik zie vooral alle dingen die niet goed gaan :')

Dit was afgelopen donderdag... stijl-tripple-oxer https://youtu.be/tCUSJBvoD54

Klinkt wel heftig elise! Renswoude gaat een vriendin/instructrice wel vaak trainen dacht ik. Zelf alleen een keer heen geweest met een keuring van arabieren.

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 20:09

Phoe die wil wel ja vibadu :)
Jammer van de plank en behoorlijke fout met die balk wat nam je die ver mee zeg :p verder netjes rustig gebleven :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 07:23

Daar blijft ze mooi bewerkbaar he Vibabu!

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 21:34


Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:01

Je maakt echt heel knappe foto's Remke!!
Paleisje?? Ik heb iets gemist :+ sorry!

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:56

Thankss Qleke :) haha we hebben nieuwbouw huis gekocht en word nu dus gebouwd :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 07:15

Wauw zalig!!
Ons huis begint ook op te schieten! Dat was een verbouwing van een huis met stallen aan! Heel gezellig hoor, maar erg verouderd dus er was veel werk aan! Maar het loopt stilaan op z'n einde nu! Zit echt op hete kolen want dan gaan we terug voor een 2de paard kijken :D

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 07:29

Ooeh ook heeel gaaaf ja ! Succes ,!

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 10:40

Hihi gister springles gehad :)
Hij gaat zo goed zijn best doen met springen begint het echt te snappen :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 14:11

Dat ziet er leuk uit Remke :) knappe Krack

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 23:08

Nog een springer!
Ik spring elke week thuis op donderdagavond. Normaal was dit een les maar mn instructeur wil geen les meer geven :') maar hij helpt nog wel. Wel leuk dat we wekelijks even sparren wat goed gaat, wat ik voel en wat ik anders zou willen en hij die het er mee eens is of niet en met tips en oefeningen komt. Erg leuk!
Donderdag dus aardig wat gesprongen. Lastig technisch lijntje en ze was best uit na het trainen. Vrijdag wil ik opstappen en het enige wat ze kon was stuiteren :') instappen was er niet bij en oh wat liep ze fijn! Zo ontzettend fanatiek.