Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 18:07

Oh god Texas is wel ver weg := haha

moniek21
Berichten: 4615
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 18:52

Wel mooi een vakantie bestemming ;) we gaan donderdag filmen .

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 18:12

Ja dan kom ik hem ook wel bekijken :j

moniek21
Berichten: 4615
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 10:59

Filmpje is niet helemaal geworden wat het zou moeten zijn ;)
Ik ga nu eerst met vakantie en als ik terug kom gaan we nog een keer filmen maar dan in de buitenbak . :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 11:32

Veel plezier op vakantie Moniek!

moniek21
Berichten: 4615
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 11:43

Dank je wel Qleke :)

R_emkee

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 23:03

Havee funn moniek !! :)

Ik bn net terug van een lang weekendje texel. Heerlijk eiland

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 23:59

Heel veel plezier Moniek!

Wat grappig remke, ik vind het echt een vreselijk eiland :o maar goed.... dat blijft natuurlijk met die "overkanters" ~~}>

Ik mag komend weekend een paar dagen naar de hei en crossen in ede *\o/* en donderdag weer coor het eerst na de "blessure" weer eens wat sprongetjes meenemen. Hoop in september dan met vos ons debuut maken met sgw in Lisse!

moniek21
Berichten: 4615
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 08:11

Ik heb ook niet zoveel met Texel, maar dat komt meer omdat je er met de boot heen moet denk ik :r

Super gaaf Vibabu Ede is niet heel gek ver vandaan van waar wij zitten ( Speuld ) heel veel plezier.

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 09:53

Ik ben ook eens een weekendje naar Texel geweest met mn eerste lief, was wel fijn maar zei me niet super veel.. Liever het zeetje of de ardennen dan :D maar geloof dat het met je paard vast leuker is.. alles is leuker met je paard :+

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 11:09

Dat is toevallig Moniek! Ik ga daar op crosskamp. Soort ponykamp voor volwassenen :') Super gezellig met een groep groningers wat mijn vrienden zijn geworden :) Vrijdag en zaterdag crossen en zondag een flinke buitenrit over de hei.... heerlijk!

Ik woon aan de overkant van Texel ;) en ik vind texelaars een beetje euh aparte mensen. Maar goed, dat vinden zij weer van ons :D ik heb er een jaar? gewerkt en was stiekem blij dat mijn contract niet verlengd werd.
Je hebt daar ook elk jaar texelweekend (weekend dressuur een springen) maar daar ben ik ook nog nooit geweest terwijl het hooguit 10 minuten met de trailer naar de boot rijden is. Door de hobbels en bobbels duurt het nog het langst.
Voor het strand hoef ik ook niet naar Texel, dat ligt op 10 minuten stappen vanaf stal :D

moniek21
Berichten: 4615
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 11:58

Dat is inderdaad wel heel toevallig Vibabu :D

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 17:55

Jippie vandaag wedstrijd gehad en we kregen een 2de plaats *\o/*
Ben hem aan het uploaden voor de mensen die graag willen kijken :o
Het is verre van perfect (enkele wissels in 2 tijden of scheef), maar momenteel was ik toch echt tevreden!! Vooral omdat er erg veel wissels kort na elkaar komen en hij dat nog niet super lang doet en ik gewoon kei trots ben :D :D Don't mind het patattenveld, was weer een kleine ramp :=
Als het is geupload, zal ik de link hier zetten...

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 18:06

Zo, het is geupload: https://youtu.be/cnUJOUrI9wg

Oja, als ik binnenkwam dacht hij dat hij moest wisselen en daardoor houdt hij zo rommelig halt := als je goed kijkt, zie je dat hij net voor de halt dus wisselt :') overdrijven is ook een vak...

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:21

Mijn god wat lijkt hij op Gina zeg! :oo bijna eng. Je ziet dat het een ruin is maar dat is dan ook het enige verschil, zelfs het wit op het voetje is hetzelfde haha!

Wat een slechte bodem zeg := maar prima gereden toch? Mag je zeker trots op zijn! Zeker als de wissels er pas net opzitten! Je ziet gewoon dat hij het nog lastig vind maar dat mag best. Goed ook dat je hem beloont, ondanks het mini-bokje / grote wisselsprong! Hij kauwt af en toe wel heel hard op z'n bit he? Spanning misschien?

Pff ik mag officieel van de fysio 4 tot 6 weken niet rijden vanwege m'n verzwikte enkel :wow: ja daaaaaag! dus ja.. aankomende week maar eens uitstappen na het longeren O:) :')

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:43

Ja moet hem zoveel mogelijk positief benaderen, dan onthoudt hij het best :)
En idd dat kauwen is altijd al wat geweest en zeker nu het wat moeilijk voor hem is! Hij is soms iets te fijn op z'n bit, is niet altijd een voordeel := maar feit dat hij bijna niet achter de ll gaat, bewijst me wel dat ik toch niet te hard ben met mn handen! Ben daar echt heel streng op voor mezelf :D
En [***] heeft ook wat een niet zo fijne achtergrond.. Heb wel al gehoord dat dat een soort "trauma" kan zijn door ooit te hard te zijn geweest, maar kan ik niet met zekerheid zeggen. Ik kijk daar door omdat hij mijn lieverd is, maar hebben idd al meerdere mensen gezegd, zowel zijn oortjes naar achter soms.. hij is een beetje anders dan de anderen :=

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:46

Ik vind ook echt dat ze op elkaar lijken!! :D

En hey wel naar de dokter luisteren he >;) :D

moniek21
Berichten: 4615
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 21:07

Goed gereden hoor Qleke, het valt me wel op dat je nogal je verbinding los vast hebt zegmaar.. niet constante verbinding door zit je hem een beetje te pesten in zn zn mond ( ik bedoel het zeker niet slecht hoor weet alleen niet zo goed hoe ik het anders moet neerzetten ) het lijkt ook alsof je bit wat groot is of wat laag hangt kan er niet helemaal Mn vinger op leggen .
Maar jeetje Hudson lijkt qua bouw ook erg op hem zeg .. lekker paard Zealous <3

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 21:19

Heb je gelijk in hoor Moniek! De verbinding moet idd echt constanter maar als ie der graag achter loopt is dat echt niet simpel, maar dat weet je wel :) sws probeer ik daar dagelijks wel naartoe te werken en gaat dat beter maar tis moeilijk en zeker in de proef is het een beetje survival modus momenteel :') sws heb ik nog te weinig controle over mezelf in de proef maar alles op z'n tijd :D
En bit te laag, zou kunnen. Doe dat beetje express zodat hij zeker in zn mondhoeken geen druk zou krijgen en hem minder zou openen.. mss toch averechts effect... geen idee, zou ik eens moeten testen!

moniek21
Berichten: 4615
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 22:13

Hahaha ik snap je helemaal met het erachter kruipen, bij mij hielp het om een dikker bit te nemen .. ik had een sprenger dynamic 16 mm .. nu rij ik met een simpele bustrens van sprenger wel dubbel gebroken en 18 mm en nu neemt hij Mn hand aan en kruipt hij er minder achter en komt niet meer los van het bit.

__PrinCes

Berichten: 2552
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 22:20

Gefeliciteerd Qleke!
Kan helaas je filmpje niet kijken, wifi op vakantie is niet optimaal. Het weer gelukkig wel :D

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 07:24

Op dit bit was [***] ook al direct wat harder in zn mond dan ons vorig bit, maar idd mss is het nog wel te scherp voor hem!

Zalig Princes, geniet ervan!!!

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 16:15

Wat zit jij mooi rustig qleke! En wat een bodem :') misschien niet helemaal perfect maar wel heel mooi op weg! De aanleuning wat Moniek zegt valt me ook op. Maar ik geloof ook wel dat ze er snel achter kruipt. Heb je al eens een ongebroken bit geprobeerd? Die liggen vaak stiller in de mond.... al lijkt het meer dat het zo beweeglijk er uit ziet doordat het zo laag in de mond hangt. Maar goed dat is allemaal heel makkelijk gezegd vanaf een schermpje ;) soms hebben dingen gewoon tijd nodig :)

Ik heb vandaag los "gereden" op m'n nieuwe powny *\o/* en ik heb heel goed gereden tijdens min crossweekend *\o/* ging misschien niet zoals uit het boekje.....maar ik heb nog wel eens de neiging om met 1001 dingen bezig te zijn en mezelf gek te maken ipv te focussen en te voelen en te reageren. En dat focussen en voelen ging echt heel goed. Zo blij!

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 18:51

Heb ik nog niet geprobeerd Vibabu! Mss eens een idee idd!

Super dat je zo'n goed weekend had, vind dat ook een zalig gevoel dat je effectief weet waar je meer bezig bent en niet meer hoeft te twijfelen of chaotisch zijn :)

R_emkee

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 21:23

hihi lees wel mee hoor dames ;)

aah ik vind texel niet heel erg om daar te zijn en appart heb ik ze ook niet gezien haha

Phoo die bodem idd op dat filmpje bar slecht haha :P Verder netjes gereden hoor!! Zit wel power in ;)