Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniek21
Berichten: 4615
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 16:15

Nou bij Hudson was er gisteren ontploffingsgevaar ~~}> Ik ben dan ook maar afgestapt na een kwartier en heb hem tegen alle protocollen in losgelaten in de paddock ... :oo mijn god zeg wat ging hij te keer , hij ging rollen en toen hij op zn rug lag presteerde hij het nog om bok bewegingen te maken :')
Contact gehad en Bodegraven gisteren .. en hij mag niet los :+ maar mocht wel weer meer gaan doen onder het zadel, dus we zijn sinds vandaag weer aan het draven .. mocht zelfs een rondje galop als ik dat wilde maar dat wil nog even uitstellen ( mocht officieel pas in dec galopperen ) maar wat was hij weer zoet vandaag en hij had een lol met draven , hij twijfelde helemaal of het wel mocht hahaha heel twijfelend draafde hij aan ;) .. gelukkig gedraagt hij zich weer super en gaan we rustig aan opbouwen.

R_emkee

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 16:37

Aaahw Gekke hudsie! :D Maar super dat het herstel zo spoedig gaat zeg!

Volgend weekend mogen adje en ik weer crossen :D ZINN INNN!
Gister weer een Shoot gehad met een winnaar van mijn actie ;)

Elise_K

Berichten: 3803
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 16:41

Ga je naar Bathmen toevallig Remke? :D

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 16:56

Haha super Moniek!! Maar lastig als hij kalm moet blijven!
Vandaag oefenwedstrijd gehad met commentaar van een internationaal jurylid. [***] was nogal hevig om op te starten.. kom echt veeel te weinig buiten weer maja tijd he.. hij liet zich wel nog mooi zien enkel in de proef hield hij zich dan weer wat in. De jury vond hem wel heel aansprekend. Vooral de uitgestrekte stap en wissels moesten nog meer ontspannen, de rest zat goed volgens hem! Hij zei zelfs als we zo reden zonder fouten, dat we zeker 70% konden halen, was heel leuk dat hij dat zei! Weeral werkpuntjes en leuke bevestiging op de dingen die goed gaan :)

R_emkee

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 17:10

Elise_K schreef:
Ga je naar Bathmen toevallig Remke? :D



Neeej gewoon les weer bij de Valouwe ;)

R_emkee

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 17:11

Wauw super knap Qleke en wat een fijn commentaar ;)

moniek21
Berichten: 4615
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:29

Heel fijn Qleke daar kun je teminste iets mee :)

moniek21
Berichten: 4615
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:45

Hudson had er vandaag ook zin in .. hij hoorde een auto rijden op het pad ( de luiken van de stallen stonden open ) en waar hij normaal nooi zou reageren .. schoot ie nu al gillend naar voren Hahahaha .. om vervolgens in een soort van passage achtige draf 5 min te draven 8)7 nouja is hij iig een soort van zn energie kwijt ;) ik wil het nog zo lang als kan uitstellen om hem muisjes te geven .

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 21:12

Muisjes is dus kalmeringsmiddel of..? :D
Hij zal scherp staan met het rijden binnenkort :)

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 21:51

Muisjes ja :') kreeg het paard waarmee ik Sinterklaasintocht mee deed altijd :')

Zondag maar weer eens starten. Is thuis dus dat is mooi. Jongste telg mag ook een proefje doen, ben benieuwd wat dat wordt. Dat is er ook een :') als iets niet gaat zoals zij het bedacht heeft gaat ze heel druk met d'r kop schudden en slaan.
Vandaag was kreupele Harrie uit z'n stal ontsnapt terwijl die boxrust heeft. Was wel heel grappig. Z'n stal stond even open, hij kijkt een keer om de hoek en flop weg, de stalgang in. Beest kon nog hard lopen ook :') helemaal trots en blij dat hij er uit was. En ja als hij er dan toch uit is... laat hem dan maar even daar staan :o arme dier.

moniek21
Berichten: 4615
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 05:45

Qleke, klopt het is een kalmeringsmiddel .. de originele naam is Vetranquil , maar omdat het lijkt op ( gele ) muisjes wat je op je brood doet is dat de naam in de volksmond ;)
Gisteren was hij weer top braaf, even lekker op het erf ingestapt 10 min om vervolgens de bak in te komen en gelijk te kunnen draven als dat nodig was... super braaf was ie weer <3

Vibabu, klinkt als een tantetje met een eigen wil .. heel veel succes zondag.
Ahhh ja geef hem eens ongelijk, ik deed het bij Hudson ook ( die stond natuurlijk maar 2 wk ) dan zette ik hem even om de hoek vast kon ik er goed bij in zn stal.

R_emkee

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 09:02

Hahha blij ei die huds :p maar idd hopen dat je het kan redden zonder muisjes ;)

Succes dit weekend met wedstrijd vibadu :)

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:27

*\o/* puntje in de m2. 1e proef was ze dramatisch en heb ik afgegroet. 2e niet naar het zin maar kon er mee door. 184 punten.

moniek21
Berichten: 4615
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 08:48

Goed gedaan Vibabu lekker een puntje erbij .. goed herpakt zo na het afgroeten.

R_emkee

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 09:09

Jaaa super van je wptje :)

Het gister ook wel echt onstuimig zeg ! Gister crossles gehad phoee int begin had ik me handjes ff vol zo vrolijk dat alle paarden waren. Echt onstuurbaar in het begin hahah kop derop en als meneer alleen.gelaten werd tolde die int rond en deed vanalles wat niet lief is hahah maar wel goed uit te zitten hoor niet gevaarlijk ofzo ;) gewoon blij ei. Maar wauw wat deed hij verder goed zijn best <3 zooo fijn aan het springen nu heerlijk !

R_emkee

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 09:12

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Elise_K

Berichten: 3803
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 10:25

Gefeliciteerd met je puntje Vibabu! De kop is er af :D

Leuke fotos ook Remke! Gaat goed met jullie!


Wij hadden gisteren weer een sgw wedstrijd. Stonden goed pittige sprongen tussen (met name 2 en 14 vond ik erg spannend) dus doel was finishen. Bij de 4e weigering moet je stoppen, en we hadden wat opstartprobleempjes := Typisch dat dan juist 2 en 14 gewoon foutloos lukken :')


R_emkee

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 10:55

Aaah zoo gaaaf elise !! Leuk hoe blij jij ook bent hahah :p

Etterbakje in het begin zeg :p

Elise_K

Berichten: 3803
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:00

Ik was nogal blij ja O:) Zag hem al helemaal zitten met 3 stops op zak bij hindernis 4B :')

En of het echt etteren is, weet ik niet. Ik denk meer angst/onzekerheid. Volgend seizoen vaak meenemen en dan gaat t helemaal goedkomen :j

R_emkee

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:04

Gaaat helemaal goed komen.! ;)

Confused95
Berichten: 6
Geregistreerd: 30-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:35

Wat een prachtige foto's, Remke!

R_emkee

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:36

Thankss ;)

Ben je nieuw ?

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:39

Dan gaan we elkaar vast een keer tegenkomen elise! Al wonen we wel echt aan de andere kant van het land :') ik moet alleen goed trainen op water. Als ze dat safe doet dan wil ik best wat verder rijden voor een cross. Crossen is gewoon fantastisch!

Mooie fotos remke! Leuk terrein daar :) filmpje heb ik zonder geluid gekeken :') wel een mooie cross!!

__PrinCes

Berichten: 2552
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 11:45

Gaaf Remke! Ziet er lekker uit :j krijg er zelf ook bijna zin van om te crossen haha. En bij jouw filmpje trouwens ook Elise! Leuk die oortjes heel de tijd erop, jammer van je weigeringen maar ach, volgende x beter! :D en daarna ging het eigenlijk allemaal super zo te zien!

Vibabu, gefeliciteerd met je WP!

moniek21
Berichten: 4615
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 14:45

Leuk meiden die cross echt super gaaf ... maar dat durf ik niet met Hudson hoor Hahaha .. ben nu alweer blij met een rondje galop , vandaag even aan de hand gestapt , sprong ie bijna in mn nek :') , toch maar even de langelijn eraan .. toen ging ie weer even af Hahahaha .. Naja kan het hem ook niet kwalijk nemen .