Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ZIPTUG
Berichten: 25
Geregistreerd: 06-04-16

Re: Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 19:09


loess

Berichten: 186
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Assendelft

Re: Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 07:05

Mooi paard!

lizzy1
Berichten: 1270
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Udenhout

Re: Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 08:11

De kleur van papa meegekregen! En zo te zien ook geen breed paard. Mooi!

ZIPTUG
Berichten: 25
Geregistreerd: 06-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 10:04

lizzy1 schreef:
De kleur van papa meegekregen! En zo te zien ook geen breed paard. Mooi!

loess schreef:
Mooi paard!


Bedankt! Ben erg blij met hem. Hij heeft best veel van papa mee gekregen. Alleen minimaal bles.

ptiteblue

Berichten: 1391
Geregistreerd: 25-10-05
Woonplaats: Belgïe

Re: Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 11:16

Ze lijken inderdaad niet echt breed te zijn. Allemaal fijntjes.

Persevero

Berichten: 2349
Geregistreerd: 17-09-05

Re: Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 17:59

Guinness begint toch wel breder te worden. hij was altijd wel wat rank, maar ook een laatbloeier. Met 3 jaar was hij nog steeds overbouwd.

Afbeelding

_Pien_

Berichten: 633
Geregistreerd: 01-04-08
Woonplaats: Aldeboarn Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 18:08

Hallo dames,

Hier nog een andretti amazone :D
Een hele lieve fijne ruin met een super karakter.
Edison is een Andretti x Sion en heb hem nu 3/4 jaar in training en jeemig wat een fijn dier zeg.
Nu 2x L2 gestart en met mooie punten thuis gekomen, maar wat ik vooral belangrijk vond was dat hij zich super heeft gedragen op vreemd terrein.

Als ik meer foto's heb dan zal ik die wel plaatsen, en ook ik ben wel in voor een leuke Andretti dag :o

Feanyth

Berichten: 668
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 18:31

@Nikita: Na de bespreking met Medinova is de conclusie gevallen dat ze waarschijnlijk alleen mijn meniscus gaan repareren. Ondanks dat de kruisband volledig afgescheurd is, heb ik na een paar weken al veel mobiliteit in verhouding, weinig pijn en zak ik er niet doorheen. Dus loop nu al bij revalidatie (wat geen straf is. :D Heb een mega sexy begeleider) en dat gaat zo goed dat ik vorige week voor het eerst weer heb gereden. Nog niet lang, en ben erg zoekend in hoe ik de knie moet gebruiken, maar gaat onverwacht erg goed. Zo blij mee. Zag er vreselijk tegenop.

Vindt Grando echt knap aan het worden. En jeetje, hij kan bijna als springpaard gaan fungeren. Mooie sprong!

@Ptiteblue: Wat is hij braaf zeg! Met zo'n kleine op zijn rug. Leuk filmpje ook!

@Lizzy: Super dat je wedstrijd goed ging!

@Loess: Wat een knappe schimmel! Ook zo lekker hoogbenig.

@teiger150: Wat gaaf dat je Andretti hebt leren kennen. Ben ook wel benieuwd hoe hij in het echt is.

@liss: Wow! Knap dier zeg! Gaat hij ook aangeboden worden bij het KWPN?

@ZIPTUG: Knappe Andretti weer. Lijkt me ook een fijne galop hebben zo op de foto's. Vind hem ook echt een mooi luxe hoofdje hebben.

@Perservero: Hij is zeker al breder aan het worden! Denk dat als je hemen Grando naast mekaar zou zetten dat ze echt veel op elkaar lijken.

@_Pien_: Welkom en ben zeker nieuwsgierignaar je Andretti. Zeker in combinatie met Sion.

Heb van het weekend foto's lopen vergelijken van Fancy. Zo gaaf om te zien hoeveel ze veranderd is.


Zo was ze begin van de winter in haar hals:
Afbeelding

Zo is ze nu:
Afbeelding

Lekker spelen:
Afbeelding

Ze is een echte spierbundel aan het worden.

Starten doe ik voorlopig nog niet. Gaat nog wel even duren met mijn revalidatie en daarna weet ik nog niet welke klasse ik doe. Of eerst L2 of gelijk M1. Ligt eraan hoe het gaat de komende tijd.

ZIPTUG
Berichten: 25
Geregistreerd: 06-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 19:04

Feanyth schreef:
@Nikita: Na de bespreking met Medinova is de conclusie gevallen dat ze waarschijnlijk alleen mijn meniscus gaan repareren. Ondanks dat de kruisband volledig afgescheurd is, heb ik na een paar weken al veel mobiliteit in verhouding, weinig pijn en zak ik er niet doorheen. Dus loop nu al bij revalidatie (wat geen straf is. :D Heb een mega sexy begeleider) en dat gaat zo goed dat ik vorige week voor het eerst weer heb gereden. Nog niet lang, en ben erg zoekend in hoe ik de knie moet gebruiken, maar gaat onverwacht erg goed. Zo blij mee. Zag er vreselijk tegenop.

Vindt Grando echt knap aan het worden. En jeetje, hij kan bijna als springpaard gaan fungeren. Mooie sprong!

@Ptiteblue: Wat is hij braaf zeg! Met zo'n kleine op zijn rug. Leuk filmpje ook!

@Lizzy: Super dat je wedstrijd goed ging!

@Loess: Wat een knappe schimmel! Ook zo lekker hoogbenig.

@teiger150: Wat gaaf dat je Andretti hebt leren kennen. Ben ook wel benieuwd hoe hij in het echt is.

@liss: Wow! Knap dier zeg! Gaat hij ook aangeboden worden bij het KWPN?

@ZIPTUG: Knappe Andretti weer. Lijkt me ook een fijne galop hebben zo op de foto's. Vind hem ook echt een mooi luxe hoofdje hebben.

@Perservero: Hij is zeker al breder aan het worden! Denk dat als je hemen Grando naast mekaar zou zetten dat ze echt veel op elkaar lijken.

@_Pien_: Welkom en ben zeker nieuwsgierignaar je Andretti. Zeker in combinatie met Sion.

Heb van het weekend foto's lopen vergelijken van Fancy. Zo gaaf om te zien hoeveel ze veranderd is.


Zo was ze begin van de winter in haar hals:
[ [url=m/ND7ER2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo is ze nu:
[ [url=m/Ap5PBN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lekker spelen:
[ [url=m/KqelHx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze is een echte spierbundel aan het worden.

Starten doe ik voorlopig nog niet. Gaat nog wel even duren met mijn revalidatie en daarna weet ik nog niet welke klasse ik doe. Of eerst L2 of gelijk M1. Ligt eraan hoe het gaat de komende tijd.


Wat een verschil in bespiering! Het kan best snel gaan. Als ik die van mij even een aantal weken vol in training heb merk ik al zoveel verschil!

Ik zie trouwens dat jou paard ook mensenogen heeft (veel wit bij de ogen). Is dat toeval op de foto of heeft ze dat echt? Die van mij heeft het heel erg.

Feanyth

Berichten: 668
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Brouwershaven

Re: Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 22:35

Ja. Gaat inderdaad soms snel.

Ja. Klopt. Ze heeft ook veel wit in het oog. Ze kan er heerlijk aanhankelijk en ondeugend mee kijken. Hihi.

ZIPTUG
Berichten: 25
Geregistreerd: 06-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 16:17

Feanyth schreef:
Ja. Gaat inderdaad soms snel.

Ja. Klopt. Ze heeft ook veel wit in het oog. Ze kan er heerlijk aanhankelijk en ondeugend mee kijken. Hihi.


Haha grappig dat ze hetzelfde hebben!

ptiteblue

Berichten: 1391
Geregistreerd: 25-10-05
Woonplaats: Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 19:22

Spieren kunnen ook vlug verdwijnen, pffff. Ik hoop dat de mijne een beetje gaat verdikken met het gras. Nog eventjes wachten want zo n slecht weer vanaf morgen.
Mijne heeft van niets schrik. Ik kan hem zo naar een vreemd terrein brengen en hij zal werken zoals thuis.
Ben benieuwd ans we ooit op wedstrijd gaan starten...

nikita_love

Berichten: 1339
Geregistreerd: 16-01-06
Woonplaats: Emmeloord

Re: Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 09:28

Mooie foto's komen voorbij. Het kan inderdaad hard gaan kwa bespiering. Die van ons begint nu ook eindelijk wat te groeien daarin. Grando heeft ook veel wit in het oog, staat me niet bij dat Andretti dat ook heeft? Wel toevallig!

Deze maand gaan we ons debuut maken, ben erg benieuwd!

Hier wat foto's van vorige week, oefenen tussen de hekjes op vreemd terrein. Wel wat spannend,maar super braaf!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ptiteblue

Berichten: 1391
Geregistreerd: 25-10-05
Woonplaats: Belgïe

Re: Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 21:18

Mooie fotos! Deze week niet kunnen rijden door het slecht weer hier. Maar ik ben zaterdag begonnen hem graskorrels te geven en ik vind dat hij al verdikt is, want vond hem echt te scherp kwa gewicht. Vanaf woensdag geven ze mooi weer dus hopelijk mag hij een beetje vet nemen op de wei!

ptiteblue

Berichten: 1391
Geregistreerd: 25-10-05
Woonplaats: Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 18:57

Vandaag op vreemd terrein. Is wel vervelend geweest in het begin met plakken aan de uitgang maar daarna was hij top. Ook in het bos.


Afbeelding

Bedoeling was om testen te doen op zijn gangen, is een DA studiecenter.
Hij heeft dan sensors gehad op een voorbeen, hoofd en bekken. Daarmee kon de DA de symétrie van zijn draf meten en die was perfect. *\o/*

lizzy1
Berichten: 1270
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Udenhout

Re: Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:27

Qua type lijkt jouw paard best veel op de mijne, hoog op de benen en ook qua uitstraling zie ik veel vergelijkenissen!

Ik heb met Guusje inmiddels 3 L2 proeven gestart en de teller staat alweer op 4! Ook heb ik afgelopen donderdag met ons M viertal gestart. Ik stond eigenlijk reserve voor het L viertal maar door omstandigheden kwamen ze een combinatie te kort in het M viertal. Ik had al een aantal keren mee geoefend en dit ging heel goed. Zodoende werd ik nu opgesteld in het M viertal.

Het ging super! We hadden 213 punten, dus dat wordt op naar de Brabantse denk ik....

Het viertal is gefilmd. Ik ben nr. 3. De laatste combinatie is mijn zusje met haar 7 jarige Voice waar ze sinds kort Z1 mee start.

https://www.youtube.com/watch?v=zWGKtzEbVew

nikita_love

Berichten: 1339
Geregistreerd: 16-01-06
Woonplaats: Emmeloord

Re: Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 16:35

Ziet er goed uit zeg! Leuk ook dat je dat kon doen met zo'n meting en hij dus top loopt!

Filmpje ook erg leuk om te zien! Allemaal knappe paarden zeg!

Wij vandaag ons B debuut gehad en 2 winstpunten binnen. Gingen voor braaf zijn en dat was hij zeker. De wp mooi meegenomen :)

Feanyth

Berichten: 668
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-16 21:00

@ ptiteblue: Wat fijn dat die van jou op ander terrein hetzelfde is als thuis. Fancy is dat absoluut niet. Ze heeft verlatingsangst. Maakt het soms moeilijk om dat de wedstrijdring in te gaan. Daar tegenover staat dat ze niet bang is van vlaggen, reclameborden, hekjes of juryhokjes. ^_^
Al een idee wanneer je gaat starten?
Gaaf dat testen met van die sensors!

@nikita: Wauw! Gave foto's! Gefeliciteerd met je punten!
Organiseer bij ons op stal een fotoshoot 4 juni aanstaande. Laat mijn knapperd ook op de foto zetten.

@ Lizzy: Viertal proef zit er echt super uit! En jeetje, hoe groot is die van je zus wel niet? Wat een machtig groot dier!

Met Fancy ben ik ook druk aan het trainen weer. Sinds anderhalve week doe ik haar weer helemaal alleen. Mijn eigen conditie is door het revalideren voor mijn knie wel vreselijk achteruit gegaan. Dus ook daarin zelf weer aan het opbouwen.
Rijden gaat nu wel weer fijn na een paar dagen. Fancy moest ook weer even omschakelen naar mij toe.
Doelstelling is om maximaal 2 maanden weer te starten. Weet alleen nog niet welke klasse. Heb stiekem mijn zinnen gezet om het L2 over te slaan en gelijk M1 te starten.

Kwam op Facebook nog een bonte Andretti nakomeling tegen. Was echt een hele aparte en weer een typische Andretti.

Eens kijken of we van de zomer een Andretti dag in touw kunnen zetten. Misschien leuk om hierover contact op te nemen met Jorinde Verwimp? Sinds zij een periode Andretti heeft gereden.
Jullie ideeën?

nikita_love

Berichten: 1339
Geregistreerd: 16-01-06
Woonplaats: Emmeloord

Re: Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 21:27

@ Feanyth, ben benieuwd naar de foto's! Als het straks goed gaat zou het heel tof zijn als je direct M1 kan starten natuurlijk :) Lekker weer opbouwen dus!

Toevallig nog een foto van die bonte Andretti? Helaas niet voorbij zien komen. Vind inderdaad de meeste nakomelingen goed te herkennen. Grappig is dat!

Wij gaan morgen voor de tweede keer starten, direct 2 dagen achter elkaar voor de ervaring :)

Andretti dag zou leuk zijn inderdaad!

nikita_love

Berichten: 1339
Geregistreerd: 16-01-06
Woonplaats: Emmeloord

Re: Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 21:32

Afbeelding
Afbeelding

Laatst ook voor het eerst alleen een bosrit gemaakt, echt genoten hierbij even een foto spam :)

lizzy1
Berichten: 1270
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Udenhout

Re: Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 22:44

Gefeliciteerd met je winstpunten!

En leuke foto's hierboven.

De Voice van mijn zusje is 1.80m. We hebben hem zelf gefokt. Ouders zijn 1.68 en 1.72m. Mijn zusje heeft gelukkig lange benen.

Een Andretti dag lijkt me erg leuk maar zoals ik al aangaf ga ik alleen mee als het in Brabant is aangezien ik een kindje heb van 8 maanden.

Feanyth

Berichten: 668
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Brouwershaven

Re: Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 08:23

Afbeelding
Afbeelding
Kon het niet laten om de bonte op te slaan. Hihi. Aparte om te zien.

Gaaf die foto's in het bos.
Ga van de zomer pas voor het eerst proberen op buitenrit te gaan.

Gelijk heb je om ervaringen op te doen.


Machtig. 1.80. Zou een huiskraan nodighebben om daar bovenop te komen met mijn 1.62. Heb al moeite met Fancy en haar 1.70.

nikita_love

Berichten: 1339
Geregistreerd: 16-01-06
Woonplaats: Emmeloord

Re: Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 09:40

Bedankt :)

Wauw die bonte is echt heel gaaf!!! Die aftekening op zn hoofd komt wel wat overeen met die van Grando en idd een echte Andretti blik.

Ik reed hiervoor ook een ruin van 1.80 en vind dat echt machtig! Alleen jammer dat ze vaak niet in de standaard trailers passen...

Misschien even een overzichtje maken waar iedereen woont om een locatie te zoeken voor een dag?

ptiteblue

Berichten: 1391
Geregistreerd: 25-10-05
Woonplaats: Belgïe

Re: Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 13:43

Ik zou moeten starten eerste weekend van september. Vroeger zal hij niet klaar zijn.

lizzy1
Berichten: 1270
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Udenhout

Re: Nakomelingen Andretti (Special D x Sandro Hit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 10:44

Wij hebben het paard van mijn zusje meteen geleerd om met een krukje op te stappen.... en wij hebben idd een XL trailer. :j :o