"hondenpaardenmand".....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
floorsil

Berichten: 2645
Geregistreerd: 22-10-04

Re: "hondenpaardenmand".....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 16:10

weet niet of jou hond al te groot is maar toen onze hond nog klein was ging die vaak in de rugzak mee. maar dat is niet echt een aanrader. het zelf 1 keer met een rugzak paard gereden en had hele striemen van het schuren. maar kan die er nu niet ook naast lopen in kleine ritjes en gewoon stap en af en toe draf?
p.s. ik vind jou hondje wel geweldig mooi.wat voor soort is het als ik vragen mag.

catalyst1

Berichten: 1597
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Doetinchem

Re: "hondenpaardenmand".....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 16:18

We hebben ook net een aussie,maar ze is pas 9 weken.Kunnen juliie mooi uitproberen en zometeen het resultaat aan mij vertellen,zodat ik onze aussie ook mee op het paard kan nemen.Alleen zal ze voorlopig (tot 1 jaar) moeten wachten met erop en eraf springen....ben ook benieuwd wat "cat"van haar scherpe nagels zal vinden.

koetjeboe

Berichten: 4413
Geregistreerd: 02-12-04
Woonplaats: Bathmen

Re: "hondenpaardenmand".....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 19:50

floorsil schreef:
weet niet of jou hond al te groot is maar toen onze hond nog klein was ging die vaak in de rugzak mee. maar dat is niet echt een aanrader. het zelf 1 keer met een rugzak paard gereden en had hele striemen van het schuren. maar kan die er nu niet ook naast lopen in kleine ritjes en gewoon stap en af en toe draf?
p.s. ik vind jou hondje wel geweldig mooi.wat voor soort is het als ik vragen mag.


ik weet niet of je het tegen mij hebt maar mijn hond is een kruizing shi shu x mateeuws leeuwtje of wel een boomer hondje
maar hij is wel grooit uit gevallen moet ik zeggen

floorsil

Berichten: 2645
Geregistreerd: 22-10-04

Re: "hondenpaardenmand".....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 23:25

had het eigenlijk tegen Randypaard. maar ik heb net ook even bij jou in je profiel gekeken en die van jou is ook leuk. (ik hou gewoon van 3kleur)

Randypaard

Berichten: 155
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Geldrop

Re: "hondenpaardenmand".....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-07 13:47

catalyst1 schreef:
We hebben ook net een aussie,maar ze is pas 9 weken.Kunnen juliie mooi uitproberen en zometeen het resultaat aan mij vertellen,zodat ik onze aussie ook mee op het paard kan nemen.Alleen zal ze voorlopig (tot 1 jaar) moeten wachten met erop en eraf springen....ben ook benieuwd wat "cat"van haar scherpe nagels zal vinden.


hey wat leuk! 9 weken, hihi. leuk he!!!!

Buddy is nu ruim 4 maanden. Vanaf dag 1 dat ik hem had is hij al mee geweest naar Randy. In het begin vond hij het heel eng. Nu sinds een week of 3 is hij heel vrij met haar. Hij geeft haar zelfs kusjes, zo lief!
Ik moet zeggen dat Randy heel relaxed is.
Het is inderdaad het overbruggen tot hij een jaar is met er op en weer er naast. Goeie gymoefening voor mij....
Hij is nu aan het leren om tegen haar op te staan zodat ik hem er op kan hijsen aan zn nekvel. Ik weet niet of dat ook nog te doen is als hij nog groter wordt, word ie ook weer zwaarder. Wie dan leeft wie dan zorgt.

Dat was ook de reden v mij dat ik aan een soort van antislipmat dacht.... die nagels...... Maar goed, ik heb ook al reacties van mensen gehad wie hun aussie als een huis zat achterop, dus ik wil ook maar niet te moeilijk gaan doen. Gewoon rustig opbouwen. Vanmiddag gaan we weer oefenen.... Knipoog

Randypaard

Berichten: 155
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Geldrop

Re: "hondenpaardenmand".....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-07 13:51

floorsil schreef:
weet niet of jou hond al te groot is maar toen onze hond nog klein was ging die vaak in de rugzak mee. maar dat is niet echt een aanrader. het zelf 1 keer met een rugzak paard gereden en had hele striemen van het schuren. maar kan die er nu niet ook naast lopen in kleine ritjes en gewoon stap en af en toe draf?
p.s. ik vind jou hondje wel geweldig mooi.wat voor soort is het als ik vragen mag.


thnx v h compliment! ik moet zeggen ik vind hem ook een knapperd, maar vooral hij is heel sociaal, vriendelijk en handzaam! En hij past goed bij ons; Randy en ikke... Alle drie lekker relaxed van geest! hihi

Het is een Australian Shepherd, of te wel een Aussie! http://www.huismans.demon.nl/bred_by.html
Een erg leuk ras! Hiervoor had ik een Rhodesian Ridgeback, die ging ook altijd mee, ook een prachtige hond en ze was heel lief, maar heel ander soort ras.