[HK]Voor en nadelen boomloos zadel deel 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zinook

Berichten: 25
Geregistreerd: 22-04-13

Re: [HK]Voor en nadelen boomloos zadel deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 20:37

O en als iemand een nieuw topic opent, kan er dan een linkje geplaatst worden naar het nieuwe topic. :o Heel erg bedankt! +:)+

hinkewal
Berichten: 1095
Geregistreerd: 22-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 20:41

Zinook schreef:
O Hinkewal wat kl*te zeg. Een paar jaar geleden ben ik ook opgelicht maar dan met een paardendekje. Het was het geld niet maar ik was goed boos. Uiteindelijk kwam ik bij een forum die voor me op zoek zijn gegaan naar de oplichter. Ik kreeg haar Hyves ( ja zo lang geleden is dit al) door en kon zo verder zoeken en achter haar echte adres komen. Na veel dreigementen van beide kanten, is ze eindelijk over de brug gekomen maar man, man, wat een ellende.

Ik kan dat forum zo niet meer terugvinden maar misschien kun je haar naam en/of bankrekening door Google heengooien en zo achter wat dingen komen? Ik hoop dat je je geld nog terugkrijgt op de een of andere manier.

Echt hè, wat leven er achterbakse mensen op de wereld. Echt jammer... >;)


Zowel bankgegevens als naam al gegoogled... Helaas geen resultaat.. Kan facebook nog wel even proberen...

Marcella

Berichten: 36831
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 20:57

hinkewal schreef:
Ik wil iedereen graag waarschuwen voor deze verkoper:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/1426724.html

Om de dag veranderd ze haar woonplaats en zet ze nieuwe barefoots te koop. Ik heb van haar een Cheyenne maat 0 gekocht... Aangetekend laten verzenden. Hij zou vrijdag op de post zijn gegaan maar een track en trace code kon mij niet worden gegeven... Ik heb het zadel nooit ontvangen en er wordt niet gereageerd op mijn mails...

Inmiddels heeft ze nog 3 andere Barefoots te koop (gehad)!

Iemand tips hoe ik mijn geld kan terug krijgen of haar adres kan achterhalen (misschien wil iemand haar een email sturen met de vraag of je het op kan halen voor adresgegevens?) Mijn marktplaatsnaam kent ze al... Ik weet het even niet meer... Baal verschrikkelijk...

Als naar beneden scrol kan je meld marktplaats doen als iedereen dat even doet worden alle advertenties verwijdert van die persoon. :+

niwarry

Berichten: 8
Geregistreerd: 28-06-12

Re: [HK]Voor en nadelen boomloos zadel deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 21:13

@moonfish13 : Mijn Fjord is 'gewoon' breed maar niet als een belgisch trekpaard, haha ze had met de Wintec Wide de lila boom erin . Ik weet eigenlijk niet welke boommaat ze heeft.

Zinook

Berichten: 25
Geregistreerd: 22-04-13

Re: [HK]Voor en nadelen boomloos zadel deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 22:27


hinkewal
Berichten: 1095
Geregistreerd: 22-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:50

Zinook schreef:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... b9c5b7a618

Dezelfde oplichtster? Deze koper zoekt nog meer gedupeerden...


Ik vrees van wel... Ik had ook contact met een Nance van der Linden en het bedrag moeten overmaken naar N. van der Linden... Zal haar berichten... |( |(

Kwetal

Berichten: 4476
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Bergschenhoek

Re: [HK]Voor en nadelen boomloos zadel deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:56

Wat treurig _-:(

Jess_vH
Berichten: 1291
Geregistreerd: 12-05-04

Re: [HK]Voor en nadelen boomloos zadel deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 01:21

Is er toevallig nu al een deel 3 ergens?

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 14:18

Ik heb zojuist een deel 3 gemaakt :)

[HAR] [HK] Voor- en nadelen boomloos zadel deel 3!

Ik hoop niet dat ik daarmee iemand voor het hoofd stoot (niet mijn bedoeling), maar ik had tijd over, de laatste post over een nieuw topic was al van 3 dagen geleden en we zijn alweer over de 500 pagina's, vandaar :D

Dreamy

Berichten: 24071
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 14:29

Kirsha schreef:
Ik heb zojuist een deel 3 gemaakt :)

[HAR] [HK] Voor- en nadelen boomloos zadel deel 3!

Ik hoop niet dat ik daarmee iemand voor het hoofd stoot (niet mijn bedoeling), maar ik had tijd over, de laatste post over een nieuw topic was al van 3 dagen geleden en we zijn alweer over de 500 pagina's, vandaar :D


En daarom hier een slotje :D