Ervaringen met LeMieux?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 17:36

Vinny12511 schreef:
Na heel lang meegelezen te hebben hier, toch maar overstag gegaan en de ink blue suède besteld. En wat past ie mooi op mijn knappe vriendje <3 [ [url=m/MsrES9.jpg]Afbeelding[/url] ]



Jaaaa ik heb hem ook, en hij staat gaaf op mijn bonte tinker vriend <3
Helaas hadden ze de maat dressuur L niet meer, dus heb ik de maat S/M meegenomen.
Toen we een pad van met maat L op de maat S/M legde scheelde het bijna niks. Scheelde precies 1 rijtje met blokjes en qua lengte waren ze gelijk!

Hebben jullie ook wel de maat S/M onder een 17,5 inch dressuurzadel (wel met frans kussen)liggen?

Getup

Berichten: 8274
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 18:16

:D Hier voor elke dag 1.

Plus een witte voor wedstrijden...

Anomien

Berichten: 7385
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 22:43

Hellow..
Weet toevallig iemand of springmodel ook in donkergrijs te koop is?

Kan hem niet vinden.

keeyzie

Berichten: 5717
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 02:18


ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 12:08

<3 Ooow wat een mooie collecties allemaal! Ik gebruik sinds 2,5 jaar de Le Mieux producten en ben helemaal fan. Hier een foto van mijn collectie:

Afbeelding

Van links naar rechts: wit, mink, ice blue, benetton blue, peacock, plum, mulberry en zwart!

Gister heb ik mijn eerste loire binnengekregen, de zwarte. Ben heel benieuwd hoe deze mij bevalt :D

Zelf ben ik helemaal gek op de hele collectie die ik nu heb haha.


Afbeelding

^ de Peacock!

Welke kleur van Le mieux is jullie favoriet?

mavantos

Berichten: 3592
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 12:20

ava_krause schreef:
<3 Ooow wat een mooie collecties allemaal! Ik gebruik sinds 2,5 jaar de Le Mieux producten en ben helemaal fan. Hier een foto van mijn collectie:

[ [url=m/ZTEtsE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Van links naar rechts: wit, mink, ice blue, benetton blue, peacock, plum, mulberry en zwart!

Gister heb ik mijn eerste loire binnengekregen, de zwarte. Ben heel benieuwd hoe deze mij bevalt :D

Zelf ben ik helemaal gek op de hele collectie die ik nu heb haha.


[ [url=m/4jQLIq.jpg]Afbeelding[/url] ]

^ de Peacock!

Welke kleur van Le mieux is jullie favoriet?


De mint en french rose op mijn zwarte paarden <3

Zelf heb ik: 3x wit (cotton, suède en tresse), grey, navy (tresse), french rose, olive en mint.

Bij de grey en french rose heb ik het T-shirt en bij de mint de baselayer.

Ik zou zelf nog graag een mulberry of citron erbij willen. Ik vraag altijd een dekje voor m'n verjaardag oid. Zelf koop ik ze eigenlijk nooit.

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 12:36

Ooh super gaaf! Mulberry is echt heel mooi, vooral op zwarte paarden :P Ik koop al mijn dekjes bij Paardenspullen. Super service, binnen een dag binnen en altijd wel op voorraad *\o/*

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 12:45

Het is al even geleden dat ik hier heb gereageerd. Maar ik heb een vraagje.

Weet iemand of je de lemieux paprika dekje+ oornetje bij de ej kan kopen(of wanneer hij daar verwacht word) Heb op de website gekeken maar daar staat ie niet op. Of een andere Nederlandse website waar je de paprika kan kopen en waar die op voorraad? Heb ook al op de site van hypostore gekeken maar daar is hij niet op voorraad en ik ga geen maand of meer op een dekje wachten. Het is namelijk een cadeau voor mijn broertje voor de kerst :D <|-

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 12:47

ava_krause schreef:
<3 Ooow wat een mooie collecties allemaal! Ik gebruik sinds 2,5 jaar de Le Mieux producten en ben helemaal fan. Hier een foto van mijn collectie:

[ [url=m/ZTEtsE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Van links naar rechts: wit, mink, ice blue, benetton blue, peacock, plum, mulberry en zwart!

Gister heb ik mijn eerste loire binnengekregen, de zwarte. Ben heel benieuwd hoe deze mij bevalt :D

Zelf ben ik helemaal gek op de hele collectie die ik nu heb haha.


[ [url=m/4jQLIq.jpg]Afbeelding[/url] ]

^ de Peacock!

Welke kleur van Le mieux is jullie favoriet?


Ik twijfel tussen de zwarte suède of de loire. Dus ik ben benieuwd naar de foto van de zwarte loire op je paard.

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 12:59

Murphylover schreef:
Het is al even geleden dat ik hier heb gereageerd. Maar ik heb een vraagje.

Weet iemand of je de lemieux paprika dekje+ oornetje bij de ej kan kopen(of wanneer hij daar verwacht word) Heb op de website gekeken maar daar staat ie niet op. Of een andere Nederlandse website waar je de paprika kan kopen en waar die op voorraad? Heb ook al op de site van hypostore gekeken maar daar is hij niet op voorraad en ik ga geen maand of meer op een dekje wachten. Het is namelijk een cadeau voor mijn broertje voor de kerst :D <|-


Bij Paard En Spullen kun je dit bestellen. Is op tijd binnen, super service! Ik zou haar via Insta even een berichtje doen.

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 13:33

ava_krause schreef:
Murphylover schreef:
Het is al even geleden dat ik hier heb gereageerd. Maar ik heb een vraagje.

Weet iemand of je de lemieux paprika dekje+ oornetje bij de ej kan kopen(of wanneer hij daar verwacht word) Heb op de website gekeken maar daar staat ie niet op. Of een andere Nederlandse website waar je de paprika kan kopen en waar die op voorraad? Heb ook al op de site van hypostore gekeken maar daar is hij niet op voorraad en ik ga geen maand of meer op een dekje wachten. Het is namelijk een cadeau voor mijn broertje voor de kerst :D <|-


Bij Paard En Spullen kun je dit bestellen. Is op tijd binnen, super service! Ik zou haar via Insta even een berichtje doen.


Kun thanks. Kan het anders dan via insta of fb ik heb namelijk geen sociaal media :o

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 13:50


ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 15:27

Op de site staat wel een telefoonnummer denk ik. Gewoon even bellen, Anne-Mieke is heel klantvriendelijk en helpt je goed te vinden wat je zoekt!

Pallatin

Berichten: 2491
Geregistreerd: 30-05-08

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 16:16

Ik heb net de hunter green sensitive suède besteld bij Hypostore. Ik had m’n paarse lemieux dekje verkocht dus vond dat ik de opbrengst wel in een nieuw dekje mocht steken. Zal wel even duren voor ie er is, maar dan hoef ik niet tot black friday te wachten, vond dit al een mooie korting zo....

Getup

Berichten: 8274
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 16:40

De Benetton blue is mn favoriet, denk ik.

En bij de pony de mini lavender

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-20 23:30

Jaa Benetton Blue vind ik ook nog steeds heel gaaf!Afbeelding

xJen

Berichten: 189
Geregistreerd: 18-02-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 08:42

Mijn favoriet is de hunter green suède <3

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 09:03

Nadat ik vorige week de Ink Blue suede dekje al had gekocht, gister toch ook maar bij EJ de base layer aangeschaft met een 10tje korting :o

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 09:31

Ik heb die ook besteld, met 25% korting via Hypostore :))
Nu nog wachten tot het komt omdat er levertijd op de Peacock zit. Balen voor m'n stalgenootje die der ES dekje met me mee heeft besteld :+

Ik denk dat de Ink Blue mijn favoriet is tot nu toe <3 Daarom heb ik ook de baselayer bijbesteld :P

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 09:48

Vanwege gevoeligheid van mijn merrie rijd ik eigenlijk altijd met de sensitive of mesh dekjes. Hier krijgt ze geen schuurplekken van, van de suède wel.

Nu word ik hebberig van alle andere kleurtjes en die bestaan niet in die 2 varianten. Nu vroeg ik me af of de loire dekjes net zo zacht zijn als de mesh of sensitive. Iemand met een gevoelig paard die dat getest heeft?

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 10:00

Joki schreef:
Vanwege gevoeligheid van mijn merrie rijd ik eigenlijk altijd met de sensitive of mesh dekjes. Hier krijgt ze geen schuurplekken van, van de suède wel.

Nu word ik hebberig van alle andere kleurtjes en die bestaan niet in die 2 varianten. Nu vroeg ik me af of de loire dekjes net zo zacht zijn als de mesh of sensitive. Iemand met een gevoelig paard die dat getest heeft?


De Loire dekjes hebben dezelfde binnenkant als de suède :j

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 10:02

De binnenkant van de suède is bij het probleem niet maar de 'hardheid' van de randen. Dat hebben de mesh en de sensitive niet . Dus dan denk ik dat mijn vraag is of de randen van de loire dezelfde zachtheid hebben als de mesh

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 10:09

Joki schreef:
De binnenkant van de suède is bij het probleem niet maar de 'hardheid' van de randen. Dat hebben de mesh en de sensitive niet . Dus dan denk ik dat mijn vraag is of de randen van de loire dezelfde zachtheid hebben als de mesh


De randen van de Loire zijn hetzelfde als de suèdes, ookwel ze zijn suède. Zou je misschien zelf bij een naaister een bontrandje erop kunnen laten maken?

MariekeS_

Berichten: 4705
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 10:26

Ik lees even mee. De sensitive en mesh maken dus wel een verschil?

Mijn vorige paard kreeg schuurplekken maar dat stopte na wassen met wasverzachter en de grote singellus gebruiken, maar bij mijn nieuwe merrie werkt dat helaas niet. Schuurplekken op de schouder blijven...

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 10:37

Ja mijne kan niet met suède lopen dan heeft ze na 2 dagen al schuurplekken. Wasverzachter hielp ook echt niet. Met de mesh en sensitive heeft ze nergens last van