Op zoek naar warme schoenen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PrizTwir
Berichten: 2398
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 09:46

De UGG grandle gebruik ik in het dagelijksleven. Echt fijne schoenen. Voor naar stal en rijden heb ik deze laarzen.

Afbeelding

En mijn moeder
Afbeelding

Ik geloof dat ariat ook hele fijne winterlaarzen heeft, maar die zijn wel duur. Bovenstaande zijn ook boven het budget. Alleen met een korting is het best te doen.

Myrth97

Berichten: 1587
Geregistreerd: 24-11-13
Woonplaats: Breda

Re: Op zoek naar warme schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 10:51

Scum hmm ja helaas dat gaat hem niet worden. Hoogte is 34cm en dikte van m'n kuit 31cm

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Op zoek naar warme schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 10:53

Kramer heeft inderdaad ook een online winkel :)

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Op zoek naar warme schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 10:54


Annikoe

Berichten: 1102
Geregistreerd: 19-09-16
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Op zoek naar warme schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-16 10:58

Die van jouw moeder zijn mooi Priztwir! Van welk merk zijn die?

Bagheera_206

Berichten: 25896
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Op zoek naar warme schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:30


tamary

Berichten: 29194
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Op zoek naar warme schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:36


PPeetje
Berichten: 109
Geregistreerd: 28-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:55

Ik heb dit weekend de HKM Dublin gekocht en ze zijn heerlijk... Voor mij zijn laarzen snel te lang. Deze zijn alleen zo soepel dat ik er net geen last van had. En hier kan ik ook echt mee rijden, zijn gewoon smal aan de voet en dat is normaal het probleem.

Voor gewoon op stal en de echt koude momenten heb ik verwarmde sokken.... Dan vriezen je tenen er echt niet af... :)

Anoniem

Re: Op zoek naar warme schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:22


Taucha

Berichten: 1175
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:37

PPeetje schreef:
Ik heb dit weekend de HKM Dublin gekocht en ze zijn heerlijk...
Jaaa! dat zijn de laarzen die ik ook al gezien heb. Heb jij ze online besteld of heb je ze ergens in een winkel kunnen passen?

Equisync

Berichten: 5286
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Op zoek naar warme schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:41


PPeetje
Berichten: 109
Geregistreerd: 28-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 14:20

Taucha schreef:
PPeetje schreef:
Ik heb dit weekend de HKM Dublin gekocht en ze zijn heerlijk...
Jaaa! dat zijn de laarzen die ik ook al gezien heb. Heb jij ze online besteld of heb je ze ergens in een winkel kunnen passen?


Ik heb inderdaad het geluk gehad dat ik ze kan passen. Maar woon dus ook aan het andere kant van het land... Laarzen durf ik echt niet op de gok te kopen. Jodphurs soms wel. Tenzij je ze kunt terugsturen natuurlijk, dat kan soms ook wel.
Ik woon vlakbij de Dunsborg (ruitersportwinkel) die ze nu ook nog eens voor € 100,- had. Qua winkel wel goede service, dus misschien kun je ze online bestellen en retourneren als het niet past? Ze zijn wel echt fijn en ik vind ze ook mooi!

Edit: ik had wel één maat groter nodig dan normaal. Maar zat daardoor wel wat met de hoogte. Gelukkig zijn ze echt zo soepel dat het mij niet irriteerd.

Taucha

Berichten: 1175
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Katwijk

Re: Op zoek naar warme schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 14:35

Ik kom idd met googlen steeds uit bij de Dunsborg, Ook op de site van HKM kom ik niet verder dan alleen online bestellen of de zaak in duitsland. Misschien Dunsborg maar eens bellen.

Marie111
Berichten: 4675
Geregistreerd: 15-07-10

Re: Op zoek naar warme schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 16:45


magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Op zoek naar warme schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 19:31

Wat voor beugels heb je? Zelf heb ik veel met kisten gereden en loop er nu ook weer veel op. Dikke sokken erin en tada. :)
Mits je dus brede beugels hebt.

samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 09:10

Muckboots zijn geniaal! ZE gaan hier hun 4e winter in, en nog steeds prima.ik heb het model tyne of Rider waar je ook mee kunt rijden. Ik banjer er overal mee doorheen, heerlijk!

omdat ik ook een wat sierlijker laars wilde erbij. Heb ik nu de flims winterlaars van Kramer. Helemaal gevoerd met wol. Heerlijk warm.

_fairytale

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-01-16
Woonplaats: Heiloo

Re: Op zoek naar warme schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 09:18

Ik weet niet meer waar ik het zag, maar dat waren voetwarmers speciaal voor in rijlaarzen. die stop je in je laarzen en dan worden ze warm en dat houd tot een aantal uur aan. maar het nadeel is wel dat je ze per keer moet verwisselen.

leenbeesje

Berichten: 356
Geregistreerd: 29-08-12
Woonplaats: Ham

Re: Op zoek naar warme schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 10:01


Irisjeeh1999

Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 13:01

Ik schop dit topic even weer naar boven. Op stal draag ik standaard rubberen rijlaarzen, omdat ik nu nog niet rijd met mijn verzorgpaard. Op de manege wel leren rijlaarzen en die doen het super. Maar nu zijn mijn rubberen laarzen toch te koud aan het worden. Loont het om voor de winter andere aan te schaffen of zijn dikke sokken genoeg? Nu redden mijn voeten zich nog wel met dikke sokken in de laarzen, maar als er straks sneeuw ligt (waar ik wel van uit ga :+) gaan deze het niet redden ben ik bang.. Ik ben een koukleum, dus heb het ook sneller koud haha.

Annikoe

Berichten: 1102
Geregistreerd: 19-09-16
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-16 18:47

Irisjeeh1999 schreef:
Ik schop dit topic even weer naar boven. Op stal draag ik standaard rubberen rijlaarzen, omdat ik nu nog niet rijd met mijn verzorgpaard. Op de manege wel leren rijlaarzen en die doen het super. Maar nu zijn mijn rubberen laarzen toch te koud aan het worden. Loont het om voor de winter andere aan te schaffen of zijn dikke sokken genoeg? Nu redden mijn voeten zich nog wel met dikke sokken in de laarzen, maar als er straks sneeuw ligt (waar ik wel van uit ga :+) gaan deze het niet redden ben ik bang.. Ik ben een koukleum, dus heb het ook sneller koud haha.


Ik rij al heel wat jaartjes, maar altijd koude tenen in de winter, qua sokken alles al geprobeerd: dubbele sokken, skisokken, thermosokken :+
Nu toch jodhpurs gekocht met warme binnenvoering, kijken of dat helpt :j

Erres

Berichten: 331
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Op zoek naar warme schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 11:20

Ik heb vandeweek de winterlaarzen van Mondoni, Divoza, gekocht. Wel een maatje groter zodat ik warme sokken aan kan doen. Ze zitten heerlijk en ik vind ze heel mooi :) En ik had mazzel, er was 20% korting op.

samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 13:31

Irisjeeh1999 schreef:
Ik schop dit topic even weer naar boven. Op stal draag ik standaard rubberen rijlaarzen, omdat ik nu nog niet rijd met mijn verzorgpaard. Op de manege wel leren rijlaarzen en die doen het super. Maar nu zijn mijn rubberen laarzen toch te koud aan het worden. Loont het om voor de winter andere aan te schaffen of zijn dikke sokken genoeg? Nu redden mijn voeten zich nog wel met dikke sokken in de laarzen, maar als er straks sneeuw ligt (waar ik wel van uit ga :+) gaan deze het niet redden ben ik bang.. Ik ben een koukleum, dus heb het ook sneller koud haha.


Vroeger met mijn rubberen laarzen deed ik in de winter vaak 1 paar sokken aan, plastic zakje erover en dan nog een paar sokken erover heen aan. dat scheelde best in de koude voeten.

maras

Berichten: 2347
Geregistreerd: 04-06-06

Re: Op zoek naar warme schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 13:46

Buiten het feit dat de Muckboots lekker warm zijn , zitten ze ook heerlijk om gewoon mee te wandelen en op stal mee te werken. Ik heb nog een paar maat 38 te koop, chocoladebruin, voor de liefhebbers. Nieuwprijs ( in Engeland gekocht) 150 euro, mogen weg voor 75 euro.

ladypaard

Berichten: 3737
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: Op zoek naar warme schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 14:01

ik heb voor de echt koude dagen, voetverwarmers liggen, lagen op gegeven moment bij de wibra voor 0,79 cent

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 14:05