Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 5 [ 118 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welke (stevige) schoenen draag jij op stal?

 
Profiel   

Morgen begint mijn nieuwe baan als groom.
Als groom sta en loop je veel dus ik ben opzoek naar goede stevige stalschoenen.

Welke goede/slechte ervaringen hebben jullie met stalschoenen?
Ze mogen wat duurder zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 18:47 



 
Profiel   

Ik heb wandelschoenen, GriSport Sherpa (o.a. bij Welkoop / Boerenbond te koop). Ik moet zeggen dat dit setje het inmiddels bijna 2 jaar volhoudt. Toen ik nog op een pensionstal stond en regelmatig op de mesthoop stond en in vieze stallen deden ze het een jaar.
Ik loop er veel op, ook gewoon wandelen in het bos (15+ km).

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 18:51 



 
Profiel   

Ariat. Nooit zere voeten. Prijzen rond 125 euro. Wel na 5-6 maanden stuk en niet meer waterdicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 18:54 



 
Profiel   

Ik heb waterdichte werklaarzen van de welkoop. Met stalen neus en wolgevoerd. Heerlijk warm en comfortabel en ook veilig.
Kostten 119 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 18:54 



 
Profiel   

Jodphurs van Grisport als ik stalen neuzen nodig heb. Zonder stalen neus mijn ZOO laarzen, die zitten heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 18:57 



 
Profiel   

dubarry laarzen! Tot de mussen van 't dak vallen. Wil noooooit meer anders <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:00 



 
Profiel   

Ik zweer bij wandel/bergschoenen. In de winter stalschoenen van de welkoop. Heerlijk warm en geen zere voeten.
Ik had altijd jodphurs van ariat, ook erg fijn. Maar naar 5 jaar zijn ze toch echt helemaal op. De ariat schoenen van tegenwoordig schijnen inderdaad al na een half jaar kapot te gaan. Zelf vind ik ze dan te duur voor de levensduur..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:03 



 
Profiel   

Wandel/bergschoenen van Mountain Peack. (was te koop bij Scapino). Houden het goed vol en zijn waterdicht. Bevallen erg goed. Huidige paar is al zo'n twee jaar oud en ik draag ze met wandelen met hond en bij paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:08 



 
Profiel   

Kabayo schreef
Ariat. Nooit zere voeten. Prijzen rond 125 euro. Wel na 5-6 maanden stuk en niet meer waterdicht.


Dat vind ik dan nogal wat geld als het al zo snel stuk is...
Zat wel naar Ariat te kijken maar nu begin ik toch te twijfelen!
Dan kosten ze gewoon 25 euro per maand :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:14 



 
Profiel   

Ik loop op stal altijd op wandelschoenen van Decathlon rond. Heb een winter en een zomervariant. Deze zijn lekker betaalbaar, en ik kan er best wel wat uren op lopen (doe ze ook aan naar paarden evenementen en dergelijken) en er is ook al heel wat mee door de modder gebanjerd.

Die die ik in de winter draag kan ik niet vinden op de site, maar in de zomer draag ik deze http://www.decathlon.nl/forclaz-100-hig ... 87393.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:19 



 
Profiel   

Redbacks :j

Nooit meer anders.
Ontzettend comfortabel en stevig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:19 



 
Profiel   

tijger22 schreef
Kabayo schreef
Ariat. Nooit zere voeten. Prijzen rond 125 euro. Wel na 5-6 maanden stuk en niet meer waterdicht.


Dat vind ik dan nogal wat geld als het al zo snel stuk is...
Zat wel naar Ariat te kijken maar nu begin ik toch te twijfelen!
Dan kosten ze gewoon 25 euro per maand :n

Ben het zeker met je eens. Dit is ook de laatste x dat ik ze koop. Maar de vraag was wat ik op het moment draag en dat is ariat. Heb helaas geen ervaringen met andere schoenen. Sorry!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:21 



 
Profiel   

timberlands, ben nu aan mn 2e paar, van die bergschoenen....
Per paar doe ik wel 8 jaar mee en draag ze dagelijks!

Wel af en toe lekker invetten!

Echt altijd warme en droge voeten, loop er mee naar Frankrijk als het moet en ik heb echt moeilijke voeten!


Laatst bijgewerkt door connie64 op 08-02-17 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:26 



 
Profiel   

Ik doe zeker 2 tot 3 jaar met 1 paar Ariats en bij goed onderhoud blijven ze gewoon waterdicht. Ik heb ze bijna dagelijks aan en rij er altijd mee. Ik wil niet anders meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:28 



 
Profiel   

Toen ik nog op stal werkte liep ik dag in dag uit op de protective jodhpurs rond van Mountain Horse. Super fijne schoenen, comfortabel en tot het begin van het elastiek waterdicht + fijne stalen neus. Helaas na 9-10 jaar aan vervanging toe..

Kon zosnel even geen andere link vinden maar dit zijn ze: *link*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:28 



 

Mountain Peak van Scapino. Zitten heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:32 



 
Profiel   

Felinde schreef
Toen ik nog op stal werkte liep ik dag in dag uit op de protective jodhpurs rond van Mountain Horse. Super fijne schoenen, comfortabel en tot het begin van het elastiek waterdicht + fijne stalen neus. Helaas na 9-10 jaar aan vervanging toe..

Kon zosnel even geen andere link vinden maar dit zijn ze: *link*


Helaas zijn die niet meer vd kwaliteit die jij denkt. Bij mij gingen ze 1,5 jaar mee. Best goed gezien hoeveel ik ze draag en wat ze hebben te leiden. Het laatste paar vorig jaar maart bij agradi gekocht was dramatisch. Niet waterdicht en kreeg met door de wei morgens lopen al natte sokken. Slechte klachtenafhandeling van zowel agradi als mountain horse en in november hebben ze de geest gegeven. Het leer in de knik vd voet gescheurd. Ik heb nu grisport. Tot nog toe erg tevreden. Goede kwaliteit en prijsverhouding, droge voeten en kan er de gehele dag op rond sjouwen. Wat mij betreft een aanrader!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:37 



 
Profiel   

Alani schreef
Felinde schreef
Toen ik nog op stal werkte liep ik dag in dag uit op de protective jodhpurs rond van Mountain Horse. Super fijne schoenen, comfortabel en tot het begin van het elastiek waterdicht + fijne stalen neus. Helaas na 9-10 jaar aan vervanging toe..

Kon zosnel even geen andere link vinden maar dit zijn ze: *link*


Helaas zijn die niet meer vd kwaliteit die jij denkt. Bij mij gingen ze 1,5 jaar mee. Best goed gezien hoeveel ik ze draag en wat ze hebben te leiden. Het laatste paar vorig jaar maart bij agradi gekocht was dramatisch. Niet waterdicht en kreeg met door de wei morgens lopen al natte sokken. Slechte klachtenafhandeling van zowel agradi als mountain horse en in november hebben ze de geest gegeven. Het leer in de knik vd voet gescheurd. Ik heb nu grisport. Tot nog toe erg tevreden. Goede kwaliteit en prijsverhouding, droge voeten en kan er de gehele dag op rond sjouwen. Wat mij betreft een aanrader!


Heb twee jaar geleden een paar reserve aangeschaft en in de kast gezet.
Weet nu ook waarom :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:47 



 
Profiel   

Magnum boots, draag ze ook op het werk, zitten als sloffen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:50 



 
Profiel   

[ img ]
Ik heb deze. Zeer tevreden over en ben nu aan mijn tweede paar bezig. En.... geen rugpijn. !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:52 



 
Profiel   

[ img ]
Ik heb deze. Zeer tevreden over en ben nu aan mijn tweede paar bezig. En.... geen rugpijn. !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 19:52 



 
Profiel   

Ik vind die jodphurs van HH ook fijn. Eerlijk gezegd de redbacks wel comfortabeler (en minder lomp, al zien ze er niet zo uit).

http://www.redbackboots.com/ecommerce/s ... -brown.cfm

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 20:04 



 
Profiel   

Ik draag altijd thermo stalschoenen van het merk LONDEN. Ze gaan nu al bijna een jaar mee en ik denk dat ze dat ook nog wel een lange tijd gaan doen. Hiernaast zijn ze lekker warm en zitten ze als gegoten.

https://123ruitersport.nl/thermo-stalsc ... ondon.html

Verder wil ik je nog veel succes wensen met je nieuwe baan en met de zoektocht naar de stalschoenen.

Xx Mariska

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 20:07 



 
Profiel   

Ik doe 3 jaar met m'n Ariat schoenen en dan draag ik ze ook nog vaak naar mijn werk, waar ik ze meerdere keren per dag uit en aan doe en ermee door zand en modder loop.
En dus mee bij de paarden door de wei en ik rijd ermee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 20:08 



 
Profiel   

TS moeten het veiligheidschoenen zijn?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-17 20:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 5 [ 118 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen